Dont forget where you belong.

1.1K 41 10
                                    

Audrey Miller, 19 jaar oud en al ontzettend bekend in Europa. Maar haar manager vindt dat daar nog wel wat aan te veranderen is. Daarom besluit ze One Direction's management te benaderen. Na vele gesprekken tussen de managers worden de One Direction jongens gevraagd wat ze van Audrey vinden maar eerst willen ze dan nog wel een concert van haar meemaken.

De jongens vinden haar meteen geweldig en vragen haar mee te gaan op hun tour, natuurlijk slaat Audrey dit aanbod niet af en twee weken later zit ze al in een vliegtuig. Als ze eindelijk op tour is met de jongens gebeuren er steeds bijzondere dingen. Audrey maakt nieuwe vrienden, en krijgt opeens een familie die hechter is dan ze zich had kunnen voorstellen.

Maar kan ze haar eigen management wel aan? Zal ze het uiteindelijk kunnen vinden met de jongen die haar ontzettend is gaan haten? Waarom haat hij haar zo en hoe kan ze dit nou oplossen? Zal ze ondanks het touren liefde kunnen vinden?

Een verhaal vol liefde, verdriet, haat en vele andere emoties..

Is dit iets? :D Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden en het gaan lezen! Als ik leuke reacties krijg wordt het deze week nog gepost!

🎉 Je bent klaar met het lezen van My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl) 🎉
My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu