Hoofdstuk 10.

1.8K 102 12
                                    

Niall's P.O.V.

Brooklynn negeert me. Ze wil niet met me praten en staart naar buiten. Ik zucht en rommel wat op mijn telefoon.Opeens begint Brook hard te hoesten, zonder te stoppen. ''Brook gaat het.'' Ik help haar en ze stopt met tranen in haar ogen. ''Dat deed damn zeer.'' zegt ze, en valt terug in de kussens van de bank. Ik lach en loop de keuken in om wat thee te zetten.

Zonder Darcy, of een van de andere kinderen is dit nog saai. Brook praat niet met me en ik voel me klote door wat ze een paar uur geleden zei.

Hoe kan iemand van het een op het andere moment van liefde, naar 'Haat' gaan?

Het is niet haat, haat maar toch voelt het zo. Voor mij.

Liam's P.O.V. (Liam is niet zo gemeen, maar het moet even :P)

Anna en Harry kussen constant. Wat echt heel annoying is. Ik moet er iets aan doen, als ik wil dat Anna van mij wordt.

Ik zucht, en besluit Anna iets te vertellen.

''Hey Anna, weet je hoe gezellig Harry het had toen jij in coma lag.''

''Wat the fack Liam!'' zegt Louis. ''Vind je dan niet dat ze het zou moeten weten?!''

Harry's P.O.V.

Wat?! Okay, ik haat Liam op dit moment! Waarom doet hij mij, ons, dit aan?!

''Liam, kan ik even met je spreken?'' zeg ik kwaad en trek hem de kamer uit. ''What the fuck?!'' schreeuw ik. ''Harry! Ze moet het weten, vind je dat niet eerlijk dan? Jij bent er ook achter gekomen dat ze iemand vermoordde en kijk hoe dat afliep. Wil je dat ze er zelf achterkomt dan?!''

''Weet ik veel Liam! Waarim doe je dit?!"

''Ik hou van haar Harry! En als we dan om haar moeten vechten, moeten we een eerlijke start maken vind je niet?! Zodat ANNA kan kiezen met wie ze wil daten, verkering krijgen, trouwen, een tweede kind krijgen, enzovoort.'' Zegt hij.

Ik sla met mijn vuist tegen zijn kin aan. ''Klootzak!''

Liam draait zich om en loopt de kamer binnen. Ik volg hem en ga bij Anna's bed staan. Louis en Eleanor staan achter ons. Zayn en Charlotte, die inmiddels binnen gekomen zijn, staan in een van de hoeken te kijken.

Liam verteldt Anna alles. Alles, wat Brook zag, wat ik met dat meisje, hoe heete ze ook al weer, deed.

Anna kijkt me aan met tranen in haar ogen. ''W-wat?'' ze begint te huilen en Liam troost haar terwijl er ook tranen over mijn wangen rollen.

''Oh en Anna, Ik hou van je.''

Brook's P.O.V.

Of ik nog van Niall hou? Ja.

Vertel ik het hem? Nee.

Mag hij het op dit moment weten? Nee.

Waarom niet?

Ik wil dat hij me opnieuw laat zien hoeveel hij om me geeft. Ik snap heel goed dat hij boos werd op me toen ik ons kind 'vermoordde'. Ik snap het, echt waar. Maar, je kunt iemand waar je van houd niet zo laten vallen.

Hij wist dat ik het er ook moeilijk mee had. Ik wist dat hij het er moeilijk mee had. En als we alles samen deden, dan had het goed gekomen. Dan hadden we elkaar kunnen helpen. Maar hij maakte het uit, hij zei die dingen.

Hij zei dingen die zeer deden. En op die momenten, twijfelde ik echt even of ik van hem hield.

Maar ik weet nu zeker dat ik nog van hem hou.

Hij ziet er echt zielig uit nu, maar ik zorg ervoor dat hij niet ziet dat ik nog om hem geef.

Anna's P.O.V.

Dus, Harry ging voor manhoer spelen, terwijl ik in coma lag.

Liam houd van me.

Ik weet dat ik altijd al iets voor Liam voelde. Al sinds de eerste keer dat ik Harry date. Maar toen hadden we allebei verkering met een ander.

Ik weet dar Liam beter voor me zou zijn. Liam's liefde is puur. Hij zal altijd goed zijn voor me.

Terwijl Harry, Harry ervoor zorgt dat ik mijn best moet doen. Hij laat me mijn eigen keuzes maken, meestal. Hij zorgt ervoor dat ik nadenk over dingen, twijfel aan dingen.Harry is of het beste wat me kan overkomen, of het slechtste..

Charlotte's P.O.V.

Dit begint echt, comfusing te worden.

Dus, even een liefdes ding.

Harry en Anna hebben 2 jaar geleden gedate. Toen ging het uit en Darcy kwam.

Harry en Anna daten opnieuw + Darcy.

Zayn en ik daten, Louis en Eleanor daten, Liam en Dani daten, Niall en Brook daten.

Liam en Danielle gaan uit elkaar. Anna en Harry gaan uit elkaar, of was het nog aan? confused.

Zayn en ik krijgen Bella. Louis en El krijgen Tommy.

Harry gaat 3828347289 keer vreemd. (Overdreven haha :p)

Niall en Brook gaan uit elkaar.

Harry en Anna zijn bij elkaar.

Harry en Anna gaan nu uit elkaar.

Harry en Liam zijn verliefd op Anna.

En Anna? Op wie valt zij?

Dit is nog verwarrender dan de Lovetraingles bij de Vampire Diaries, seriously..

~~~~~~~~~~~~

Kort I know sorry. Don't hate me nowwwwwwwwww

Drammaaaaaa! :D

ghahahahaha

Okay, love youu

xxxxx

My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu