Hoofdstuk 9.

2.4K 112 8
                                    

Charlotte's P.o.V.



Ik word wakker en open mijn ogen langzaam. Zayn ligt naast me te slapen. Ik glimlach en kus hem zachtjes op zijn voorhoofd.

Ik sta op en loop naar Bella's kamer. Ik open de deur en loop naar haar bedje. Ze ligt er niet.

"Shit!" Ik ren naar De logeerkamer waar Niall ligt, hij snurkt zachtjes maar Bella ligt niet bij hem. "Shitt.." Zeg ik zacht. Ik loop Brook's kamer in en zie haar op het bed liggen met Bella.

Ik glimlach en loop naar beneden. Ik vind Liam op de bank, zijn wangen rood en de tv nog aan terwijl hij slaapt.

Ik kijk wat verbaasd, maar loop door naar de keuken. Ik geef Dizzy wat natvoer en maak een beetje Muesli voor mezelf. Ik ga op de bank bij Liam's opgetrokken benen zitten en pak de afstandbediening van zijn sixpack af. Ik kijk wat tv en wacht tot er iemand wakker wordt. Brook is de eerste die wakker wordt, ik herken haar voetstappen als ze de trap afloopt.

Ze legt de slapende Bella op Liam's buik en loopt de keuken in. Ik glimlach en wacht een tijdje op haar, als ze klaar is met haar ontbijt en terugkomt naar de woonkamer begin ik een gesprek met haar. We praten over Niall en haar ouders. Ze vertelt me hoe ze zijn overleden. En samen huilen we. Totdat Niall beneden komt, Zayn volgt hem.

Brook veegt snel haar tranen weg en vertelt me dat ze gaat omkleden. Ik knik en wacht tot Zayn en Niall de woonkamer inkomen. Zayn glimlacht wanneer hij Liam en Bella ziet liggen.

Als Brooklynn beneden komt heeft ze Anna's paardrijdkleding aan, ''Ik ga even op Tequila rijden.'' Mompelt ze, ''Zet Anna's cap op!'' zeg ik, ze zucht en stompt de trap op. Ik weet dat ze nergens zin in heeft, en dat ze niet teveel voor zichzelf wil zorgen nu, maar ik laat haar zichzelf niet weer pijn doen.

Als ze de trap afkomt heeft ze Anna's cap en zweep in haar handen. Ze wil naar de gang lopen maar ik stop haar als ik zeg, ''Ik ga mee. Wacht even.'' Ze zucht en gaat bij Liam's voeten op de bank zitten, ze legt haar hoofd op zijn opgetrokken knieën.Niall zit naar Brook te kijken. Als Brook omhoog komt staart ze naar Liam, met een klein glimlachje op haar gezicht.

Ik loop de trap op en trek snel mijn Leggings en een over-sized gehaakte sweater aan. Ik trek snel oude Vans aan en doe mijn haar in een staart, Ik doe snel wat oogpotlood en mascara op, en poets mijn tanden daarna loop ik de trap af. Liam is wakker en zit met Bella te knuffelen. Brooklynn kijkt op en volgt me naar de voordeur.

We lopen naar de stal en ik zadel Tequila op terwijl Brook de stal een beetje opruimd. We lopen naar de buitenbak die een paar maanden geleden aangelegd is en Brook klimt op Tequila, ze begint een paar rondjes te stappen en gaat dan draven.Ze maakt wat figuren en veranderd een paar keer van hand (gewoon van richting veranderen :) )

Als ze na drie kwartier gaat galloperen film ik er een stukje van. Ik draai me om en zie Zayn, Niall en Liam aankomen met Bella. Ik glimlach en draai weer naar Brooklynn. Op dat moment vliegt er een auto over de weg. Hij toetert en Tequila schrikt, ze stijgert, heel hoog. Brook valt eraf en in haar val komt her een klein gilletje uit haar mond, waar Tequila weer van schrikt. Ze bokt (gooit haar achterbenen in de lucht) en mist Brooklynn op een haar na.

Brooklynn ligt op de grond, ik trek de touwen los en ren naar Brook en Tequila toe, ik pak eerst Tequila's teugels en doe ze om mijn arm zodat ze neit weg kan rennen, Ik kniel naast Brook op de grond, ze kreunt en heeft haar ogen dichtgeknepen.

''Gaat het?'' ''Het doet zeer.'' kreunt ze, Zayn en Liam lopen de bak in en Niall staat geschrokken te kijken. Zayn heeft Bella op zijn arm, maar pakt Tequila's teugels.
Hij houdt haar vast terwijl Bella giechelt en haar handje naar Tequila's grote hoofd beweegt.

Brook kreunt e er rolt een traan over haar wang. ''Brook, waar doet het zeer?'' vraagt Liam haar bezorgd.

''Mijn arm, en mijn buik.'' mompelt Brook, ik zie wat bloed aan de zijkant van haar hoofd. Ik draai haar op haar rug en haal de cap van haar hoofd af. ''Brook, je bloedt.'' mompel ik. Ze begint harder te huilen.

My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu