15. ටේහ්‍යුන්

370 129 27
                                    

" ඒත් ජිමින් ඔයාලගෙ අප්පා මෙතෙන්ට ගාර්ඩ් එක දාලා තියෙන්නේ. කොහොමද ඔයා හොරෙන් යන්නේ ? "

" මං කොහොම හරි යන්න ඕනි ටේමින්. මං මේක විසඳ ගන්න ඕනි "

" ම්ම්ම්.. හැබැයි අද අප්පට බිස්නස් පාටි එකක් තියෙනවා කිව්වා. අපිට මොකක් හරි කරගන්න පුලුවන් වෙයි. "

" මට ක්ලබින් යන්න ඕනි "

" වට් ??.. ආ යූ සීරියස් ජිමින් ? මෙතනින් එළියට යන්න විදිහක් නැතුව ඉන්දැද්දි ක්ලබින් යන්නෙ කොහොමද ? "

" මට තනියෙන් යන්න බැරි උනාට ඔයත් එක්ක යන්න පුලුවන් ටේමින්. අප්පා අනිවාරෙන් මට ඔයත් එක්ක ක්ලබින් යන්න පර්මිශන් දෙයි. "

ටේමින් ජිමින් දිහා බලාගෙන ලොකු හුස්මක් පහත හෙලුවෙ හැම දෙයක්ම හොඳින් විසඳෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරන ගමන්.

" හරි එහෙනම් මං අප්පා ගෙන් පර්මිශන් අරගන්නම්. "

" තෑන්ක්ස් ටේමින් "

************

" ජන්ග්කුකා...
විකාර නොකර ගෙදර පලයන්. අද උඹට බොන්න බෑ. බිව්වා කියලා ප්‍රශ්න විසඳෙනවා මං උබත් එක්ක හැමදාම ක්ලබ් යන්න එනව. බය නොවී හිටපන්. ජිමින් ආයෙ උඹ ළඟට එනව. මට විශ්වාසයි "

" උඹ හිතනවද එයාට ආපහු මාව මතක් වෙයි කියලා ? "

" ඔව් අනිවාරෙන්ම. "

ජන්ග්කුක්ගේ හොඳම යාළුවා විදිහටත් ජිමින්ට ඒකපාර්ශ්විකව ආදරේ කරපු මේ ලෝකේ ආදරණීයම හදවතක් තියෙන මනුස්සයෙක් විදිහටත් ටේහ්‍යුන් එක හිතින් පැතුවෙ ඒ දෙන්නගෙම සතුට විතරක් බව මට විශ්වාසයි.

" ටේ අදත් උඹ මගේ අපාර්ට්මන්ට් එකට එනවද ? "

" දැන් මං සතියක් තිස්සෙ උඹට පාලු මකන්න ආවෙ. තනියෙන් හිටපන් අද. "

" කමක් නෑ ඉතින් අදත් වරෙන්කෝ "

" මගේ ඇඳේ මකුළු දැලුත් බැඳිලා ඇති දැන්. හොඳ එකා වගේ අද තනියම හිටපන් හොඳේ ... ආ.. මතක ඇතුව චූ දාලා නිදාගනින්... මං කැපුණා එහෙනම් "

ටේහ්‍යුන්ගේ කතාවට ජන්ග්කුක්ට හිනා නොවී බැරි වුණා. අපි දුකින් ඉන්න වෙලාවට මූඩ් ෆික්ස් කරන්න යාලුවෙක් ළඟ ඉන්න ඕනි මයි. ජන්ග්කුක්ට ටේහ්‍යුන් කියන්නෙත් අන්න ඒ වගේ යාලුවෙක්.

_____________________________________________________________

සුදූලා 🍁

මට කම්මැලී...

මේක හරියට ලියවිලා නෑ නේත ?

_MatheeJM_

Peaches || Jikook || ✔Where stories live. Discover now