2.

75 9 23
                                    


W obecnej chwili Scott i Stiles wybierają się na imprezę urodzinową dawnej przyjaciółki Stilesa z przedszkola. Podczas imprezy Stiles znika 'pobawić się' z Heather a niechętny na imprezy Scott podpiera ściany.

Przed domem jubilatki czekają Allison i Lydia, chcące pokazać Scottowi siniaki zostawione na ich rękach przez nieznajomą dziewczynę, która go szukała. Nie wiedząc czy oznaczają one coś konkretnego, Scott uznał że powiadomi Derka o możliwej wskazówce w znalezieniu członków jego stada. Gdy Hale przyjechał to zbadać, stwierdził że nie ma w tym nic szczególnego i to tylko siniaki.
-----------------
Derek i Isaac poprosili o pomoc Petera w znalezieniu sposobu na odzyskanie wspomnień Isaaca z czasu przed wypadkiem. Peter wykonuje rytułał zwykle stosowany przez Alfy polegający na wbiciu pazurów w kark, aby zobaczyć wspomnienia tej osoby. Rytułał udaje się i Peter odkrywa, że Isaac znalazł miejsce przetrzymywania przyjaciół ze stada ale zobaczył we wspomnieniach także Deucaliona, mówiącego o czasie do następnej pełni księżyca.

Tymczasem Scott zamierza poprosić Deatona o pomoc w przywróceniu wspomnień Isaaca. Znajdują sposób w mocnym spowolnieniu tętna Isaaca, aby był na wpół przemieniony w wannie z wodą i lodem. Izaak wiedział, że to była ich jedyna nadzieja na uratowanie Erici i Boyda - musiał pamiętać gdzie ich znalazł.

Scott, Stiles i Derek wepchnęli Isaaca do wody, trzymając go i walcząc z nim, aż przestał się rzucać i wypłynął na powierzchnię w transie. Deaton zaczął przesłuchiwać Isaaca, powoli namawiając nastolatka, aby opowiedział wszystkim o nocy, w której znalazł Ericę i Boyda. Chłopak zaczął panikować, że wataha Alf go znalazła, kiedy Derek zaczął krzyczeć na niego, żeby powiedział mu, gdzie są. Wreszcie udalo mu się przypomnieć, że był to skarbiec bankowy.
-Skarbiec w banku! Widziałem to! - wykrzyknął, po czym kontynuował - Widziałem nazwę tego banku. To Pierwszy Bank Narodowy w Becon Hills. Są w opuszczonym budynku banku. Trzymają ich w skarbcu;
Na niezbyt zwycięskie miny wszystkich w pomieszczeniu zdezorientowany Isaac zapytał
-Co?

-Pamiętasz co powiedziałeś, gdy byłeś w transie? - zapytał Stiles,

-Nie - odpowiedział teraz lekko zaniepokojony Isaac,

-Powiedziałeś, że zaciągnęli cię do pomieszczenia, w którym było ciało.

-Czyje ciało?

-Erici - odpowiedział przygnębiony Stiles - powiedziałeś, że to ciało Erici.
Po kilku minutach ciszy gdy każdy przetwarzał to czego się właśnie dowiedzieli wkoncu Derek przerwał ją swoim wybuchem.
-Ona nie jest martwa! - wykrzyknął,

-Derek, on powiedział, że to martwe ciało Erici. Nie ma się nad czym zastanawiać. - zaprzeczył temu Stiles,

-To kto jest w skarbcu z Boydem?

-Ktoś inny.

-Może laska, która jeździ na motocyklu - powiedział Scott, a następnie dodał do Isaaca - ta, która cię uratowała.

-To nie ona. Ktoś inny jest z Boydem - odpowiedział Isaac,

-może zmusili ich do walki podczas pełni, by zobaczyć kto z nich przeżyje - zasugerował Stiles - pojedynek wilkołaków

-Uratujemy ich dziś wieczorem - stwierdził Derek, całkowicie pomijając sugestie Stilesa,

-Zastanów się nad tym Derek - powiedział Deaton - tak łatwo tam nie wejdziesz.

-Isaac wszedł - zauważył starszy wilkołak,

-Ale nie do skarbca.

-Musimy mieć plan - powiedział Scott, wiedząc że Derek zrobi coś pochopnie czego będzie później żałował.

Secret Brothers - "We are brothers now" | Teen Wolf Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz