13.

40 8 10
                                    

Kilka następnych dni przebiegło gorączkowo - Ponieważ Scott dowiedział się od Ethana, że Kali albo przyjdzie zabić Dereka albo zmusi go do zabicia jego stada i dołączenia do Alf. Wiedział, że muszą być ze wszystkim ostrożni i popracować nad możliwym planem, lecz przede wszystkim głównym problemem pozostaje Darah.

Tego południa Scott wszedł do szpitala, gdzie zastał matkę zapracowaną intensywnie. Jak zwykle przyniósł jej obiad. Melissa gdy tylko go zobaczyła podeszła do niego i odrazu zabrała jedzenie.
–Oh dzięki Bogu – mówi i idzie w stronę recepcji, z nieco zdezorientowanym Scottem za sobą – Umieram z głodu.

Dopiero wtedy zdając sobie sprawę z tego że nawet nie przywitała syna odwraca się do niego.
–Oh przepraszam, przepraszam. Dzięki że przyniosłeś mi obiad – przytula wdzięcznie syna.
–Wszystko w porządku? – pyta ją Scott.
–Poza połową ofiar karambolu dziesięciu samochodów i braku odzewu lekarza? Tak, wszystko dobrze.
–Jak to "brak odzewu"?
–Nie ma z nim kontaktu. Musimy czekać na inną lekarkę.

W tym momencie rozmowę przerywa im podchodząca do pielęgniarki kobieta.
–Proszę Pani.. Przepraszam czy mogę prosić o coś przeciwbólowego? – mówi kobieta z wyraźnym bólem na twarzy i drżącym głosem.

–Przepraszam, ale to by skomplikowało sprawy, więc musimy zaczekać na lekarzy.

Z tymi słowami Melissa odprowadza ranną kobietę na krzesła w poczekalni i pyta inne pielęgniarki kiedy przyjedzie Doktor Hilyart, na co dostaje odpowiedź, że jeszcze 10 minut.

Scott obserwując całą sytuację i będąc swoim zwykłym współczującym sobą podchodzi do kobiety i siada na krześle obok.
–Umm czytałem w internecie, że kontakt z innym człowiekiem może uśmierzyć ból – Mówi do cierpiącej kobiety, po czym rozgląda się czy nikt nie patrzy i chwyta kobietę za rękę biorąc trochę jej bólu, aż widzi że pacjentka zdecydowanie mniej cierpi.

Przez drzwi wejściowe wchodzi Ethan, z Dannym podtrzymującym się na jednym jego ramieniu. Wilkołak woła o pomoc, a chwilę później Scott i Melissa zabierają chłopaka dalej, aby usiadł za rogiem na krześle. Pielęgniarka zabiera się do działania, a Ethan opowiada co się dzieje z chłopcem.

Kiedy dowiaduje się, że minie jeszcze trochę czasu zanim doktor Hilyart dojedzie do szpitala, Melissa mówi, że nie mają czasu czekać i muszą działać natychmiast gdyż stwierdza u Danny'ego odmę opłucnową i przemieszczenie jego krtani.

W tym momencie chłopiec pada na ziemię i wymiotuje jemiołą.

Przenoszą Danniego do łóżka w jednej z sal i nie tracąc czasu Melissa wbija igłę w klatkę piersiową chłopaka.

Danny bierze oddech i stabilizuje się.
–Dziękuję – szepcze do Melissy,
–Nie ma problemu – odpowiada kobieta z uśmiechem na twarzy.

Scott wypatruje się w matkę z nieodgadnionym wyrazem twarzy, co zaciekawia kobietę.
–Co?
–To było niesamowite! –mówi roztrzęsiony chłopak.
–To nic takiego. Nic wielkiego – Zbywa go.

Później Scott wychodzi ze szpitala, żeby wrócić do domu, a za nim podąża Ethan twierdząc, że nic nie zrobił, a ich zadaniem było dowiedzenie się czy Danny czy Lydia są dla Scotta ważniejsi oraz, że teraz wiedzą że była to Lydia.

Rozmowę przerywa im nadjeżdżający samochód, który uderza w inny zaparkowany na parkingu. Chłopcy biegną sprawdzić co z kierowcą ale gdy otwierają drzwi siedzenie kierowcy jest puste, a w środku znajdują tylko martwą ćmę.

Później na miejscu wydarzenia znajdują się Szeryf i jego departament, zbierając zeznania od Scotta podczas gdy Melissa i Stiles stali obok uzupełniając brakujące elementy zaginięcia dwóch lekarzy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 02, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Secret Brothers - "We are brothers now" | Teen Wolf Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz