Plánek campu:
artist skills 10/10 😌
Sadie
,,Platíš zmrzku Millere!"
Tancovala radostí Mills už na břehu našeho prvního campu.,,Jen doufej že budu mít dost peněz" uculil se Will.
Já je jen s úsměvem pozorovala.
,,Vypadá to že to mezi nimi jiskří" šťouchl mě jemně do ramene Jaeden.,,Neřekla bych" zazubila jsem se.
Rozešli jsme se k malé chatičce s občerstvením. Will musel vytrpět naše dlouhé rozhodování, jakou zmrzlinu si dáme, aby jí mohl zaplatit. Když jsme se konečně rozhodli, zasedli jsme ke stolu.
Finn
Ještě jsme odbavovali s Noahem lodě. Všichni už se dávno rozešli tudíž jsme tam byli sami. Bavili jsme se o Sadie a já se rozhodl že s ní dnes o ničem, co se včera stalo, mluvit nebudu a až zítra nebo.... další století, jí řeknu co cítím.
,,Hej hoši, nezajdem na něco?" křikl na nás Wyatt s Jackem když jsme se s Noahem vraceli od lodí.
,,Proč ne" pokrčil rameny Noah.
Já se k nim jen mlčky přidal.
Už od příchodu ke stánku jsem zaregistroval Sadie s Jaednem po boku. Dělal jsem jakože je nevidím ale uvnitř jsem zuřil. Noah mě stále kontroloval pohledem aby mohl kdykoliv zasáhnout, kdyby mi ruply nervy, ale já se držel.
Koupili jsme si nějaký pití a sedli jsme si ke stolu. Já seděl jako naschvál přímo naproti Sadie tudíž jsem na ní měl dokonalý výhled stejně tak jako na Jaedena. Nedalo mi to a poočku jsem je pozoroval. Měl jsem sklopenou hlavu, tudíž přes moje vlasy, lezoucí mi do očí, bylo těžší poznat zda je pozoruji nebo ne.
Sadie však můj pohled vycítila. Ohlédla se a já s ní navázal oční kontakt. Rychle jsem sklopil oči dolů a dělal jakože nic. Po chvíli jsem se na ní kouknul znovu, už na mě ale nekoukala...Viděl jsem ji, jak se směje a Jaeden jí dává pramínek vlasů za ucho. To byla poslední kapka. Zvedl jsem se od stolu a odešel s nechápavými pohledy v zádech.
Sadie
Seděli jsme tam už nějakou chvíli. Vedle mě seděl Jaeden, naproti mně Millie a vedle ní Will.
Popravdě si myslím že se Willovi Mills líbí ale pochybuji že má u Millie šanci.
Za nedlouho se u stánku objevil i Finn s klukama. Finna jsem nenápadně pozorovala ale on dělal jako kdyby mě neviděl. Taky si pak sedli ke stolu a to přímo naproti nám.
Will a Mills pořád házeli jeden vtip za druhým a já s Jaednem jsme těžko odolali smíchu. Upřímně mi bylo v ten moment tak krásně že jsem i na chvíli zapomněla na Finna.
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanfictionPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )