Sadie
Vstali jsme všichni celkem brzo ráno. Vedoucí nás vyhnali na výšlap na nějakou rozhlednu a na oběd jsme se stavili v místní restauraci.
Millie s Willem zatím všem vysvětlili jak se dali dohromady.
Po obědě se udělalo šílený vedro a tak jsme se vrátili ke stanům a tam jsme zůstali celý odpoledne zalezlí. Byli jsme unavení a tak většina z nás i usla.
Kolem páté se ochladilo a tak jsme se všichni zas slezli před náš stan na deku.
,,Tak co ta párty dneska? Jdeme tam teda?" nadhodil téma Wyatt.,,No...asi jo" pokrčila rameny Millie.
,,Fajn a v kolik tam máme být?" Noah.
,,Lili? Od kolika že držíte tu hlídku?"
,,Od půlnoci"
,,Fajn tak se kolem půlnoci sejdeme u silnice a vyrazíme"
Všichni jsme kývli hlavou na souhlas.
Kolem šesté se přihnal liják a tak jsme se všichni rozutekli do svých stanů.
S Millie jsme byli na mobile, občas jsme prohodili pár vět jinak jsme se spíš věnovali telefonům.
Déšť ustal až tak kolem osmé večer. Millie se nechtělo vycházet ven ale já miluju vůni po dešti. Vyšla jsem ze stanu, přes sebe jsem hodila lehkou mikču a šla jsem si sednout k táboráku co stál dál od stanů.
Do půlnoci se už vlastně tak nějak nic moc nedělo. Kolem 9 až jsme se setkali u nás a v 10 jsme se šli připravovat i když jsme hráli že jdeme jakože spát. V půl 12 celý tábor usnul a Jack s Lili se připravovali na hlídku.
,,Hej Sads, co si bereš na sebe?" podívala se na mě zoufale Millie.
,,Džíny, triko a mikinu, večer bude zima" pokročila jsem rameny a začala se převlíkat.
,,Fajn" Millie si vytáhla nějaké oblečení z batohu a začala se též převlíkat.
Nastala půlnoc a náš stan začal osvětlovat kdosi z venku.
,,Tak co? Jste ready?" otevřel nám stan Jack a svítil na nás baterkou.,,Zhasni to!" okřikla jsem ho protože mi svítil přímo do očí.
,,Promiň" uhnul s baterkou a osvítil tak jen zem.
,,Jo, už můžeme jít" vylezla Millie ze stanu a já za ní.
,,Fajn, ostatní na vás už čekají" řekla Lili. Já jsem za námi zavřela stan a za doprovodu Lili a Jacka jsme se s Millie vydali k silnici.
Když jsme došli za ostatníma, přišla jsem za Finnem který si automaticky hodil svoji ruku přes mé rameno. Stejně tak to udělal Will Millie a u Wyatta a Maddie, to byla už zajetá rutina.
Všichni jsme se otočili na Lili s Jackem.
,,Tak se zatím mějte, a moc se tam neožerte" mrkl na nás Jack.
,,Jo a nejlíp do 2 ať jste zpátky" řekla lehce přísně Lili.
,,Jasný" mávl pobaveně rukou Jay a společně s náma se pomalu rozešel do města.
Šli jsme po ulici osvícenou lampami a bavili se.
,,Ví vůbec Dylan že jste spolu?" otočil se Noah na Millie s Willem.,,Jo, psala jsem mu to. Vypadal že je s tím v pohodě."
,,Já si stejně myslím že o tebe zas tak velký zájem neměl" začal Wyatt.
Všichni jsme se na něj nechápavě otočili.
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanfictionPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )