|7. ČÁST |

38 1 0
                                    


Sadie

Vstávali jsme brzo ráno aby jsme na oběd byli už v nějakým kempu.

Stála jsem u kanoe která patří teďka na pár dní mně a Millie.

Nakonec jsem na lodi s Millie a ne s Finnem. Mills mi včera řekla že by si s ním Noah potřeboval o něčem promluvit nebo co a tak jsou na lodi spolu. Upřímně jsem celkem ráda. Finn se mnou od rána nemluví a vyhýbá se mi. Myslím že je to hlavně kvůli tomu co se stalo včera. Ale určitě to byla jen nějaká blbá sázka s klukama nebo tak něco a je teď naštvaný že mu to nevyšlo. Není možný aby on ke mně něco cítil.
*jo, tohle bolelo*

Dávala jsem si batoh s věcmi do barelu a očima jsem zavadila o toho mého oblíbeného, černovlasého kudrnáče Finna. Stál opodál naproti mně a taky si zrovna dával něco do barelu. Stála jsem tam jak přikovaná a sledovala jak si ranní sluneční paprsky pohrávají s jeho barvou vlasů. Tedaaa, dokud nezvedl hlavu a nevšiml si mě... Navázali jsme oční kontakt. Usmála jsem se a on už vypadal na to že se taky usměje. Koutky mu zacukaly. Jenžeee...

,,Čau Sadie"
,,Je, a-ahoj Jaedene"

Jaedenovi jsem věnovala úsměv a otočila se zpátky směrem k Finnovi který Jaedena propaloval pohledem a když si všiml že ho sleduji, odešel. Nechápavě jsem se za ním podívala a otočila se zpátky na Jaye.

,,Ty nejsi na lodi s Finnem?"
,,Ne"
,,Jakto?"
,,To neřeš" mávla jsem rukou a usmála se.
,,Dobře..."

,,Jsem tu!" přiběhla k nám udýchaná Millie která si byla ještě pro nějaký věci v chatce.
,,No hurá" řekla jsem ironicky.
,,Ahoj Mills"
,,Ahoj Jeadene"
,,Tak co? Těšíte se?" přišel k nám, bůh ví odkud Will.
,,Čau Wille" pozdrvaila jsem ho.
,,Ahoj"
,,Jasně že se těšíme" protočila Millie pobaveně očima. Nad tím jsem se musela usmát.

,,Tak Děcka! *on si nedá pokoj* Vyrážíme!"

...

Už jsme pluli nějakou tu hoďku.
Bylo krásně, slunce svítilo ale já měla stejně hlavu plnou Finna.

Celou tu dobu jsem byla vpředu kanoe, tudíž Millie neměla možnost se vyptávat na můj zamyšlený výraz, ale i přesto jsem se jejím otázkám nevyhla.

,,Sadie? Stalo se něco mezi tebou a Finnem?" ozvalo se mi za zády.

,,Myslím že nic o čem bys nevěděla" o tom včerejšku jsem jí říkat nechtěla.

,,Fajn" řekla podezřívavě ,,Takže nevíš co mu je?"

,,Ne"

,,Arghhh" odfrkla si Millie zoufale.

Trochu jsem sklopila hlavu s tížívím pocitem že kvůli svým citům trápím hlavy všem kolem sebe.

,,No a... " chtěla vyslovit další otázku Millie.

,,Heejj, dámy, může se k vaší plavbě přidat i naše posádka?" řekl najednou Will který se svojí kanojí (jzs to je taky slovo 😭) i s Jaedenem se najednou objevil vedle nás.

,,Když si přestaneš hrát na piráta" odvětila Millie.

,,Fajn" protočil Will očima.

Will seděl vzadu kanoe stejně jako Millie a Jeaden vpředu jako já. Jelikož Millie a Will se krapet zakecali, tak přestali pádlovat, tudíž se obě dvě kanoe zastavili na místě vedle sebe.

Jeaden chytil předek naší kanoe aby ji mohl přitáhnout k její.
,,Děje se něco?" zeptal se mě Jeaden když viděl můj zmatený a pořád ještě skleslý výraz.

,,Ne" zavrtěla jsem hlavou, dala si pramínek vlasů co mi padal do obličeje za ucho a nasadila falešný úsměv.

,,Jasně" řekl Jeaden stylem : jo tak to ti nežeru. ,,No tak, co se děje?"

,,Já..."

,,DÁVÁME ZÁVODY! SADIE CHOP SE PÁDLA!" ozvalo se přes celé okolí. Byla to Millie která se s Willem vsadila že kdo dopluje jako poslední ke kanoi vedoucích, která vedla celý průvod zbytku kanoí, platí zmrzlinu.

Jaeden na mě překvapeně koukl a já bez dalších slov jen popadla pádlo a začala pádlovat jak nejrychleji to šlo.

Byla jsem ráda že Millie přerušila mojí konverzaci s Jaednem protože jsem už Finna teďka řešit nechtěla.

Finn

Byl jsem nakonec na kanoi s Noahem. Byl jsem šťastný protože se Sadie jsem se od rána nebavil. Jsem zmatený. Nevím jestli mě má ráda, jestli ten skoro polibek pro ni něco mohl znamenat nebo ne. Věděl jsem, že si s ní budu muset promluvit jenže dnes byli její 17. narozeniny a já jí to nechci kazit svými city.

,,Taaakže" otočil se na mě Noah který seděl vpředu.

*A je to tu*

,,Finne, musíš mi říct co se děje"

,,Mmm, ne díky" řekl jsem lehce ironicky a sklopil hlavu.

,,Finne, vím že jde o Sadie. Nevím co se mezi vámi stalo ale od včerejška jsi jak vyměněný"

,,Mám jen špatnou náladu. To je celý" snažil jsem se to nějak zakecat.

,,Ale začalo to Sadie.... když jsme vycházeli včera z jídelny! Ty a Sadie jste se zdrželi a já na vás volal jestli jdete!" vyhrkl Noah nadšením že mu vše najednou do sebe zapadá ale já nadšený nebyl.

,,Takže! Pohádali jste se? Řekla ti něco? Řekl jsi jí že jí miluješ?" házel jednu otázku za druhou.

,,Skoro" zamumlal jsem a přestal padlovat takže jsme se zastavili.

,,Co?"

,,Skoro" řekl jsem hlasitěji, hodil hlavou abych dostal vlasy z obličeje a podíval se na Noaha.

,,Co skoro?" nechápal.

,,Skoro jsme se políbili" hodil jsem na Noaha pohled jakože : chci tě zabít ale zároveň jsi pořád můj bro xd

,,Jakto skoro?" řekl opatrně a už se natahoval po pádlu aby mě měl čím praštit kdybych náhodou po něm skočil.

,,Dejme tomu že v moment kdy se to mělo stát jistý pan Noah Schnapp na nás zařval jestli už jdem a tím nás vyrušil a celou tu chvíli zkazil" usmál jsem se ironicky ,,ale jak říkám, dejme tomu, taky třeba to mohl zařvat někdo jiný že jo" pokračoval jsem ironicky abych trochu odlehčil atmosféru protože jsem věděl že se Noah necítí dvakrát nejlíp a já na tom nebyl o nic líp. Opět jsem sklopil hlavu a začala zase pádlovat.

Noah na mě nevěřícně koukal.
,,Kamooo.... já.... promiň..... to jsem nechtěl. Já nevěděl že..."

,,To je dobrý" pousmál jsem se a snažil se držet slzy.

,,Možná že je dobře že se to nestalo. Třeba mě Sadie nemá ráda." pokračoval jsem.

,,Má tě ráda"

,,Jako kamaráda" odvětil jsem.

,,To nemůžeš vědět... Třeba to cítí stejně"

,,DÁVÁME ZÁVODY! SADIE CHOP SE PÁDLA" slyšeli jsme odněkud před náma. S Nohaem jsme se zahleděli před nás aby jsme zjistili co se děje.
Viděli jsme Millie jak křičí na Willa a Sadie jak pádluje kupředu po boku Jeadena.

*Já toho parchanta zabiju*

,,Aspoň někdo se baví" usmál se Noah s pohledem na Millie.

꧁PERUTĚ꧂           Kde žijí příběhy. Začni objevovat