|2. ČÁST |

133 6 3
                                    

Dorazili jsme na místo, na ten slavný tábor kde strávím následující měsíc s lidma na kterých mi nejvíc záleží.

Vystoupili jsme z autobusu a autobusák mezitím otevřel prostor pro zavazadla. Všichni jsme si šli postupně pro kufry. Popadla jsem svůj kufr a šla pár metrů dál k vedoucímu který právě přiřazoval chatky.

,,Chatka číslo 9, Maddie Ziegler a Lilia Buckingham " řekl vedoucí do davu teenagerů stojících kolem něj.
,,Jo to jsme my!" křikla Lilila a běžela k vedoucímu s Maddie v patách.
,,Oh ahoj Sadie. Jsme s Liliou na 9 tak až se ubytujete tak se za náma klidně s Millie stavte jo? " řekla s úsměvem Madd když procházela kolem mě.
,,Jasně, stavíme se" usmála jsem se na ní. Maddie se se mnou rychle rozloučila a šla společně s Liliou najít jejich chatku.

Rozhlédla jsem se kolem a zahlédla jsem Willa s nějakým klukem jak si jdou pro klíče k vedoucímu. Ten kluk se otočil a já s ním navázala oční kontakt.

*Kdo to sakra je?*pomyselala jsem si.
,,Chatka číslo 11, Sadie Sink a Millie Bobby Brown " vytrhl mě vedoucí z myšlenek a já se otočila. Aniž bych stačila nějak zareagovat Millie už byla u vedoucího a přebírala si od něj klíče.
,,Tak jdem, pátrací akce začíná!" zasmála se Millie. Já se jen usmála a sáhla vedle sebe pro svůj kufr který tam ale nebyl. Vyděšeně jsem se otočila a leknutím jsem málem spadla. Za mnou stál ten kluk se kterým jsem před chvílí navázala oční kontakt. V jedné ruce držel svůj kufr a v druhé můj.

,,Hledáš něco? " mile se usmál.

,,Hádej" úsměv jsem mu opětovala.

,,Já jdu zatím napřed jo? " vtrhla do naší konverzace Millie a běžela najít naši chatku.

,,Jasně" křikla jsem za ní.

,,Jakou máte chatku? Donesu ti ho tam"

,,To nemusíš " namítla jsem.

,,Ale jo. Jak se jmenuješ?" zeptal se a pomalu se rozešel směrem k chatkám.

,,Sadie, Sadie Sink. A ty? "

,, Jaeden Lieberher. Kolik ti je?"

,, 16 a tobě?"

,, 17. Jakou teda máte tu chatku? "

,, 11. Odkud se znáš s Willem?"

,,Z předešlých táborů. A ty se s ním znáš jak?"

,,Ze šk..." nestihla jsem to doříct protože mi Finn skočil do řeči.

Finn

,,Chatka číslo 12, Finn Wolfhard, Noah Shnapp, Wyatt Oleff a Jack Grazer" slyšel jsem hlas vedoucího.

To jsem však vůbec nevnímal. Mnohem víc jsem se soustředil na Sadie a toho kluka s kterým právě mluvila.

,,Hej Noahu, nevíš kdo to je? " zeptal jsem se Noaha stojícího vedle mě a stále jsem pozoroval dvojici kráčející k chatkám.

,,Co?" řekl zmateně Noah a koukl se stejným směrem jako já.
,,Joo, to je Jaeden Lieberher."

*Tak Jaeden* pomyslel jsem si.
*Můj nový nepřítel*

,,Hej tak jdem?" přiběhl k nám Jack s klíčema.

,,Jo jdem" řekl sborově Wyatt s Noahem.

,,Hej Finne? Jdeš?" zeptal se mě Jack čímž mě vytrhl z myšlenek.

,,Co?! Ne, jo teda ne, ne. Přijdu za vámi později jo? Jakou že máme chatku?"

,,12" odpověděl mi Jack a hodil na mě zmatený pohled.

,,Dobře, tak jděte. Přijdu tam."

,,Fajn, vezmem ti kufr" řekl Wyatt a vzal mi můj kufr z ruky.

,,Dobře dík. "

Kluci odešli hledat chatku a já se pomalu vydal za Sadie a Jaedenem .

,,Čau Sadie" usmál jsem se na ní když jsem k nim konečně došel. Při pohledu na kluka stojícího vedle ní mi úsměv z tváře zmizel.
,,A ty budeš Jaeden že?" řekl jsem a pokusil se o co nejvíc milý výraz.

,,Jo, jsem Jaeden" též se pokusil o milej výraz ale myslím že jsme si navzájem nepadli do oka.

,,Jsem Finn" kývl jsem k němu hlavou a znovu se podíval na Sadie která nás zmateně pozorovala.

,,Sadie, nechceš vzít kufr?"

,,Ten už jí beru já" řekl Jaeden a trochu se pousmál což mě dost naštvalo ale nedal jsem to na sobě znát.

,,Co máte dneska všichni s těma kuframa?!" zasmála se Sadie.

Oba jsme s Jaedenem trochu zčervenali ale Sadie si toho asi nevšimla.

,,Víte co? Já si ten kufr vezmu sama a vy mi můžete dělat doprovod jo?" zasmála se znovu Sad a vzala si od Jaedna svůj kufr.

,,Fajn" pokrčili jsme s Jaedenem rameny.

Doprovodili jsme ji k chatce kde se s námi rozloučila a poté zašla do chatky.
S Jaedenem jsme se na sebe jen podívali, navzájem jsme se změřili pohledem a každý jsme odešli jiným směrem. Naše chatka byla totiž napravo od chatky kde byla Sadie s Millie a nalevo od nich měl chatku Jeaden s Willem.

Sadie

,,No konečně, už jsem si myslela že nepřijdeš. Co ti tak dlouho trvalo?!" vychrlila na mě Millie hned poté co jsem za sebou zavřela dveře.

,,Aale, souboj o můj kufr" mávla jsem pobaveně rukou a šla si sednout na svoji postel. Byli tam totiž jen dvě a jednu už si Millie zabrala.

,,Cože to co?" zasmála se Millie a sedla si naproti mně.

,,Jaeden, ten kluk jak jsem se ním bavila, se mi nabídl že mi vezme kufr."

,,Vím no"

,,No a tak jsme šli, povídali jsme si a najednou se tam objevil Finn jestli nechci vzít kufr" zasmála jsem se.

,,Wtf?!" nahodila nechápavý výraz Millie.

,,Nevím. Každopádně si myslím že se asi nemají moc v lásce. Je mezi nima taková napjatá atmosféra. A ty pohledy co na sebe hází." řekla jsem a po poslední větě jsem vybuchla smíchy.

Millie se začala taky smát.

Chvilku jsme se válely smíchy po posteli dokud jsme se trochu nezklidnily.

Ležely jsme každá na svojí posteli na zádech a svůj zrak upíraly do dřevěného stropu.

,,Hele Sadie, a nemyslíš že se jednomu z nich třeba líbíš? Nebo dokonce oběma?" prolomila po chvíli Millie ticho.

Zarazila jsem se ,,Nad tím jsem nepřemýšlela..."

Přetočila jsem se na břicho a hlavu jsem si podepřela rukama abych na Millie líp viděla. ,,Myslíš že se jim líbím?"

Millie zopakovala můj předešlý pohyb. ,,To nevím, ale možná že jo" usmála se.

,,Tak uvidíme ale teď, ať to taky není furt jenom o mně, co ty? Líbí se ti někdo?" zasmála jsem se a zvídavě se podívala na Millie.

,,Já nevím, asi ne" zamyslela se Millie a poté nastalo zase hrobové ticho.

,,Hele, Maddie říkala že až se tu trochu ubytujem tak se za nima máme na chvilku stavit. Jsou s Liliou na 9. " prolomila jsem po chvilce ticho.

,,Tak to aby jsme pomalu vyrazili. Za půl hodiny je oběd." řekla Millie a okamžitě se vyhoupla na nohy.

,,Fajn" zasmála jsem se.

Popadla jsem klíče které leželi na stole a vyšli jsme ven. Zamkla jsem a pomalu jsme se vydali za holkama.

꧁PERUTĚ꧂           Kde žijí příběhy. Začni objevovat