Sadie
Leželi jsme s Millie už asi deset minut každá na svoji posteli a mlčky zírali do stropu.
,,Neříkej mi že se ti fakt nelíbí" prolomila Millie to hrobové ticho a vyhoupla se do sedu.
,,Co?" též sem se vyhoupla do sedu abych na ni líp viděla.
,,Finn" usmála se.
,,Jo taak" zase sem si lehla zpátky.
,,Já nevím. Možná" pokrčila jsem rameny a při posledním slově sem opět zrudla.Millie si toho všimla.
,,Žádný možná! Líbí se ti!" zasmála se.*Millie má pravdu. Líbí se mi. *
,,Tak fajn, líbí se mi ale nic víc k němu necítím, jasný?" zasmála jsme se a vstala z postele.
,,Dobře, takže nic víc mezi váma neplánuješ?" řekla a taky vstala z postele.
,,Mills, jsi moje nejlepší kámoška. Kdybych k němu něco cítila, byla bys první komu bych to řekla."
,,Já vím" protočila očima.
,,Neřešme teď kluky a pojď se radši chystat. Za půl hodiny je osm." řekla jsem při pohledu na hodinky a šla si vyhrabat nějaké normální oblečení.
,,Fajn" došla ke skříni a začla se v ní přehrabovat.
Z kufru jsem si vyndala opět nějaké džíny a černé triko ( asi moje oblíbená kombinace koukám xd). Šla jsem se do koupelny převlíknout. Když jsem byla už prevlečená koukla jsem se na sebe do zrcadla. Trochu jsem si poupravila vlasy které sem nakonec nechala rozpuštěné a vyšla jsem z koupelny. Millie už byla taky převlečená. Koukla jsem na hodinky které ukazovali 19:45.
,,Máme 15 minut. Jestli se chceme zase stavit pro kluky tak by jsme měli pomalu vyrazit" pousmála jsem se.
,,Jasně jdem" popadla klíče od chatky a šla se obouvat.
Svůj mobil který sem dala ještě před večeří nabíjet sem odpojila z nabíječky a strčila jsem si ho do zadní kapsy kalhot. Obula jsem se a vyšla ven. Millie zamkla chatku a pomalý krokem jsme se vydali ke klukům.
Jeaden
Přihlásil jsem se s Willem jako dobrovolník. Společně s náma se přihlásila i Maddie s Wyattem. Vedoucí nám řekl že tu my čtyři máme zůstat a ostatní že už můžou jít. Všichni kolem nás se zvedli rozešli se k východu zatímco já se společně s ostatními třemi dobrovolníky vydal k vedoucímu. Hlavní vedoucí, Alex, řešil ještě něco s další mladší vedoucí která tu byla teprve druhým rokem, myslím že se jmenuje Cassandra. Jezdím sem už nějaký ten rok a znám tu většinu vedoucích. Stoupli jsme si dál od nich a počkali až to dořeší. Koukl jsem se směrem k východu kde jsem opět uviděl tu krásnou zrzku Sadie. Přesně v tu chvíli kdy jsem se na ni díval se ohlédla za sebe a zjistila že na ní koukám. Navázali jsme spolu oční kontakt. Usmál jsem se na ni a ona mi úsměv opětovala. *Pane bože, proč je tak krásná? * pomyslel jsem si a stále na ní koukal. Ona se otočila zase zpátky a pokračovala za ostatníma. Mezi nima byl i ten blb Wolfhard.
,,Neříkej mi že si děláš zálusk na Sadie" drknul do mě loktem Will když si všiml na koho celou dobu koukám.
,,Co? Ne! Já jen... Je hezká" pokrčil jsem rameny a otočil se víc k němu.
,,Tak to bacha na Wolfharda. Očividně po ní taky jede" zasmál se.
,,Všiml jsem si" ironicky jsem se usmál.
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanfictionPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )