Sadie
Vedoucí nás dovedl ke hřišti kde jsme poté hráli různé hry a soutěžili jsme mezi sebou ve skupinách. Už bylo něco po páté hodině když nám vedoucí sdělil že se máme odebrat do chatek a převléknout se.
,,Fajn, tak to bude pro dnešek konec. Teďka se odeberte do svých chatek. Převlékněte se, odpočiňte si a v šest vás chci vidět všechny na večeři." řekl důrazně a zároveň milým tónem vedoucí a pomalu odešel do své chatky.
Všichni jsme se na sebe podívali a naráz se společně rozešli směrem k chatkám. Všichni jsme byli celý udýchaní a spocený.
,,Prosím, řekněte mi že tohle bylo poprvé a naposled" řekla znaveně Millie a pomalu se dobelhávala k naší chatce.
,,Doufej" odpověděli sme jí všichni sborově.
,,Tak asi na večeři" řekl Jack když jsme se zastavili mezi naší a jejich chatkou.
Koukla jsem se krátce na Finna a potom na Jacka ,,Jasně, na večeři" usmála jsem se.
,,Tak zatím" mávla na ně Millie a společně se mnou se vydala k naší chatce. Kluci se otočili a pomalým krokem odešli zase do té své.
Došli jsme s Millie do naší chatky.
Vyčerpaně sme padly každá na svoji postel.
,,Na tomhle táboře asi umřem" zamumlala Millie která ležela na břiše s obličejem zabořeným do polštáře.
,,Vůbec bych se tomu nedivila" zasmála jsem se a vyhoupla se do sedu. ,,Jdu se osprchovat. Můžu jít první nebo tam chceš nejdřív ty?" koukla jsem na Millie.
,,Běž, já tu budu zatím umírat" mávla na mě rukou.
,,Fajn" při pohledu na Millie jsem se musela zase zasmát. Vstala jsem z postele a došla ke svému kufru který ležel na zemi. Vyhrabala jsem z něho ručník, sprchový gel, šampón, nějaké věci na převlečení a pomalu se vydala do koupelny.
Millie
Chvilku jsem ještě ležela obličejem zabořeným do polštáře dokud jsem nezjistila že v téhle pozici se dost špatně dejchá. Přetočila jsem se na záda když v tom někdo zaklepal. Otráveně jsem protočila očima, zvedla jsem se z postele a šla otevřít. Za dveřma jsem spatřila Liliu.
,,Čau Mills"
,,Ahoj" usmála jsem se.
,,Hele, mám všem říct že dneska v osm je diskotéka. Kde se to koná se prej dozvíme až na večeři. Tak to vyřiď Sadie jo? " vychrlila ze sebe.
,,Dobře, fajn" řekla jsem nadšeně.
,,Tak já zas jdu. Musím obejít ještě asi dvacet chatek" otráveně protočila očima.
,,Jasně, běž" než sem to stačila doříct byla už Lilia dávno u klučičí chatky. Naposled jsem se za ní ohlédla a poté jsem zas zalezla do naší chatky. Sedla jsem si na postel když v tom vyšla Sadie z koupelny.
,,Tak můžeš jít" usmála se Sadie a sedla si na svoji postel.
,,Fajn" zvedla jsem se a popadla nějaký věci na převlečení, ručník, šampón a sprcháč. Už sem byla skoro u koupelny když v tom sem si na něco vzpomněla ,,Joo, Sadie!" otočila jsem se.
,,Hm? " zvedla hlavu.
,,Byla tu Lilia. Prý je v osm nějaká diskotéka. Kde se koná se prej dozvíme až na večeři."
,,Jo fajn" usmála se a popadla svůj mobil.
Jen sem se usmála a šla se teda taky umejt.
Sadie
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanficPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )