10. Část

23 1 0
                                    

Finn

Včera jsme to ukončili nějak kolem půlnoci. Přece jen jsme byli unavení z toho pádlování a dnes nás to čekalo znovu. Vedoucí přimhouřili oči a nechali nás díky té oslavě spát dýl. Já s ostatními jsme stejně ale vstali v dobu kdy máme normálně vstávat. Rozhodli jsme se že to dojdem do místnosti ještě douklidit protože jsme to včera nestihli a pak už budem muset vyrazit pryč.

Sadie, Jaeden a Maddie ještě spali. Sice se nám včera nabídli, že nám s úklidem pak pomůžou, ale přece jen tam toho nebylo tolik aby jsme tam museli jít všichni. Nechali jsme je tedy spát.

S příchodem do místnosti jsem si všiml tašky kam si Sadie včera uložila ještě stále nerozbalené dárky. Na stole bylo spoustu skleniček a nedopité pití s jídlem. Všeho jsme se zbavili a věci co patřili penzionu jsme tam zas postupně donesli.

Ke konci uklízení se ve dveřích místnosti objevila Sadie s Jaedenem a jeho rukou kolem jejích ramen.

Tak ten si právě podepsal ortel smrti.

Sadie jeho ruku setřásla a vydala se za náma. ,,Vždyť jsem vám říkala že vám pomůžu. Měli jste mě vzbudit" řekla lehce káravě.

,,Vždyť jsi oslavenkyně, proč by jsi nám měla pomáhat s úklidem?" uchechtl se Noah když kolem ní letěl s hadrem aby vytřel pití co právě rozlil.

,,Tak jak jinak se vám mám odvděčit?" zasmála se.

Kde sakra bere tu roztomilost v sobě?!

,,Jsi až moc laskavá Sadie" chytl ji Wyatt za ramena a hodil na ní výsměšný pohled.

,,Kde je vlastně Maddie?" odignorovala Wyttovu předešlou větu.

,,Ještě spí" odvětil jí Wyatt a odnesl poslední židli. Jaeden pomohl Lili sundat poslední světýlka.

,,Tady máš ještě dárky" podal jsem Sadie tašku s několika menšíma krabičkama uvnitř.

,,Díky" tašku si ode mě vzala.

Mezi mnou a Sadie pořád byla lehce napjatá atmosféra. Byl jsem rád že se díky té oslavě alespoň zase bavíme.

Sadie

Byl čas opět nasednout do kánoí a vyplout. Do svého barelu s věcmi jsem si pomalu uložila tašku s dárky. Neměla jsem zatím čas je rozbalit a tak jsem se rozhodla že si je rozbalím až v hlavní zastávce našeho výletu.

Celá cesta proběhla celkem v klidu a docela i rychle i když nám to připadalo jako věčnost. Bylo strašné vedro a tak jsme byli všichni v plavkách.
( viz obrázek co měly na sobě Millie se Sadie )

 ( viz obrázek co měly na sobě Millie se Sadie )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Celou cestu se naše parta držela spolu.
Všichni jsme byli celkem bez energie kromě Millie, Willa a Maddie. Celou plavbu jsme je jen poslouchali a oni nám vyprávěli různý příhody ze života. Sem tam jsme se něčemu zasmáli. Ke konci už jsme byli zticha všichni a přáli jsme si aby jsme tam konečně byli.

꧁PERUTĚ꧂           Kde žijí příběhy. Začni objevovat