Sadie
Probudili jsme se s Millie někdy kolem půl osmé ráno kdy nám na celou chatku začal vyzvánět budík který Mills včera nastavila.
,,Vypni ten krám!" zamumlala jsem a schovala si hlavu pod polštář.
Millie něco zamumlala a po chvilce pátrání jejího mobilu ten budík konečně vypla. Chvilku jsme se ještě převalovali dokud se Millie nezvedla.
,,Vstávej Růženko, musíme na snídani" zývla a protáhla se.
,,Mnee" zabručela jsem a vstala z postele. Vzala jsem si z kufru, ano stále jsem si nevybalila, nějaké věci na převlečení a šla jsem do koupelny. Při pohledu na sebe do zrcadla sem se celkem zděsila. Dala jsem si rychlou sprchu abych se trochu probudila. Usušila jsem se a šla se převléknout. Přes noc pršelo takže venku bylo krásně po dešti a taky docela zima. Vzala jsem si na sebe obyčejné černé legíny a triko na které jsem si hodila velkou volnou tmavě modrou mikinu. Vyšla jsem z koupelny a pustila tam Mills. Sedla jsem si na postel a sáhla pro svůj telefon. Projela jsem rychle sociální sítě a zase mobil odložila. Millie vyšla z koupelny. Měla na sobě úplně to samé co já akorát mikinu měla v červené barvě. Sedla si na postel naproti mě a zahleděla se do okna. Venku se opět rozpršelo.
,,Doufám že takhle nebude i zítra až pojedem na tu vodu" řekla Millie a svůj pohled přesměrovala na mě.
,,Doufej" pousmála jsem se.
,,Takže seš teda s Finnem?"
,,Co?" lekla jsem se.
,,Na lodi" zasmála se.
,,Jo taak" taky jsem se zasmála.
,,No jo, jsem" usmála jsem se.,,Kolik je?" kývla Millie hlavou směrem k mím hodinkám na pravé ruce.
Koukla jsem se na hodinky.
,,Za deset osm, asi by jsme měli pomalu jít" zvedla jsem se z postele.,,Tak fajn" taky se zvedla a šla se obouvat.
Obuli jsme se, nasadili kapuci a vyšli jsme ven. Millie zamkla. Přeběhli jsme rychle kolem chatek do jídelny která byla zase při starém. Vběhli jsme dovnitř a sundali si kapuce. Rozhlédla jsem se po jídelně a uviděla Finna s klukama. Došli jsme za nima a posadili se na stejná místa jako včera.
,,Dobré ráno" usmála jsem se na Finna sedícího naproti mě.
,,Dobré" zývl.
,,Hej Sadie, pojď si pro něco k jídlu!" křikla na mě Mills která se pomalu vydávala ke stolu s jídlem.
,,Jo" vyběhla jsem se za ní.
Vzali jsme si každá talířek a na něj si nabrali vše co nám přišlo na chuť. Šli jsme si zase zpátky sednout a nasnídali se.
Opět jsme sklidili všechno nádobí ze stolu a zasedli jsme zase zpátky na svá místa a čekali, co nám vedoucí dnes sdělí.
,,Takže děcka"
*oh god to oslovení,to nemyslí vážně*
,,původně sme dnes měli v plánu jít na výšlap ale kvůli špatnému počasí to budem muset zrušit. Náhradní plán na dnešek je tedy takový že po obědě budeme ve společenské místnosti hrát různé hry aby jste se nějak zabavili a taky aby jste se lépe poznali. Společenská místnost je o patro výš nad touhle jídelnou. Kdo chce může tam jít už teď. Tady po schodech nahoru hnedka v levo, to poznáte. A o zítřejším programu si řeknem až později, ano?" řekl nám vedoucí.Všichni sme přikývli.
,,Tak fajn můžete jít" mávl rukou vedoucí a někam odešel.
,,Hej lidi, jdem do tý společenský místnosti už teď?" zeptal se nás Finn.
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanfictionPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )