Sadie
Poslední dva dny se toho nic moc nedělo. Vedoucí nám oznámili, že v pátek opravdu jedeme za to město, kde jsme se seznámili s Dylanem a jeho partou, stanovat. Bylo pátek odpoledne a my si balili věci jen nutné pro víkend pod stanem.
Millie se culila do mobilu a neustále někomu psala.
,,Píšeš Dylanovi?" uchechtla jsem se.
,,Možná" uculila se.
,,Millie víš že to není dobrý nápad že?"
,,Jo, já vím ale on je tak milej" plácla sebou na postel.
,,Mills" zasmála jsem se a lehla si na postel vedle ní.
,,Myslíš že je to dobrý nápad? Jít za nima na tu párty." zvážněla jsem.,,Sads, bude to sranda. Nic se nemůže stát ale musíte tam jít se mnou, jasný?!"
,,Nenecháme tě tam jít samotnou"
,,To je dobře! Užijeme si to společně! Bude sranda, uvidíš."
,,Argh, tak jo" protočila jsem pobaveně očima.
Setkali jsme se všichni před pensionem. Každý jsme měli batoh plný věcí a jeden stan do dvojice. Přijel pro nás minibus a odvezl nás do městečka. Vysadil nás na náměstí a odjel. My jsme se vydali ještě kousek za město na travnatý plácek. Kluci nám pomohli postavit stany a pak už jsme si jen sesedli na deku před jeden stan a povídali si.
,,Tak co zítra, jak to uděláme?" zašeptal Noah aby jsme to slyšeli jen my.
,,Vedoucí si vymysleli že máme držet večer hlídky po 2 hodinách a jelikož já ani Jack tam jít nechceme tak půjdete až my budeme spolu držet hlídku, což bude přibližně od půlnoci do 2" řekla Lili.
,,Počkej, vy nejdete?" vykulila oči Millie.
,,Na párty mě neužije" pokrčil rameny Jack.
,,Fajn. No, aspoň nás tu bude někdo krýt kdyby náhodou" kývla hlavou Mills.
,,A co vy? Sejdete se tam s Dylanem?" mrkla Lili na Millie.
,,No... jo. Psala jsem mu a už jsme domluvený." zazářila Mills.
Will koukal na Millie jako ublížený štěně.
,,Jo a napsala jsem mu kde teď jsme tak říkal že se za náma pak staví" dodala Mills.
,,Skvělý" řekl ironicky Will a ublížený pohled se změnil na naštvaný.
Já si mezitím prohodila s Finnem nejistý pohled. Pak se můj zrak přesunul na Jaye.
Smutně koukal do deky a nevnímal.
Mlčky jsem se zvedla a došla k němu. Zaklepala jsem mu na rameno a naznačila rukou ať jde za mnou. Všichni se na nás nechápavě podívali ale nic neříkali.
Došla jsem s Jayem v patách na místo dál od stanů. Otočila jsem se na Jaye a podívala se mu do očí. On mě jen zmateně pozoroval a nervózně přešlapoval z místa na místo.
,,Jayi děje se něco?"
,,Um, mělo by se něco dít?" nervózně se usmál.
,,To mi řekni ty. Od tý doby co jsem s Finnem se chováš divně"
,,Sadie já.. vždyť víš co k tobě cítím"
,,Jayi, o tomhle jsme už přece spolu mluvili"
,,J-Já vím Sadie, já vím. Vím že tě nemiluju tak moc jako Finn, zda-li tě vůbec miluju ale vidět tě každý den s Finnem..." sedl si na zem a opřel se o strom.
,,Myslel jsem si že to bude v pohodě ale není"
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanfictionPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )