U holek jsme byli tak 15 minut. Celou tu čtvrt hodinu jsme si povídali o různých blbostech a potom jsme se s Millie šli ještě před obědem do chatky převlíknout.
. . .
Přišli jsme do celkem dost velké jídelny která už byla plná lidí.
S Millie jsme si vzali jídlo a rozhlédli se kde jsou ještě volná místa. Všimla jsem si kluků sedících u posledního stolu a pár volných míst vedle nich. Vydala jsem se jejich směrem a Millie mě následovala. Došly jsme ke klukům a já přišla k jednomu volnému místu naproti Finnovi.,,Můžu?" zeptala jsem se s úsměvem a koukla na Finna.
,,Jasně" rozzářil se.
Posadila jsem se a Millie si našla místo mezi Noahem a Wyattem.
S Finnem jsme se na sebe podívali a naráz jsme oba dva zrudli jako rajčata. Tomu jsme se začali smát a až po nějaké chvíli jsme se pustili do jídla.
*Je roztomilej* prolétlo mi hlavou. *Počkat co?! Mluvíš z hladu. Nemysli a jez* pomyslela jsem si a pustila se do jídla.
Když jsme dojedli a sklidili nádobí měli jsme se znovu vrátit na svá místa.
Když jsme tak udělali zvedl se hlavní vedoucí ze židle a postavil se čelem k nám. ,,Všechny vás tu moc rád vítám! Doufám že..." asi 10 minut o něčem v jednom kuse mlel ale já ho vůbec nevnímala. Dívala jsem se z okna a o něčem přemýšlela.
,,Nyní se rozdělte do několika skupin po 5" zaslechla jsem hlas vedoucího a všichni se zvedli a začali se rozdělovat čímž mě vytrhli s myšlenek.
Koukla jsem se na ostatní. Millie si nás všechny spočítala, potom řešila ještě něco s Wyattem a nakonec prohlásila : ,,Fajn, takže já, Sadie, Finn, Noah a Jack. A Wyatt, Will, Jeaden, Maddie a Lilia. Souhlasíte s tím všichni? "
Všichni jsme přikývli.
,,Fajn, teďka máte hodinu pauzu. Ve dvě se sejdem před touhle budovou a rozdělíte se do svých skupin tak jak jste se teď domluvili. Ano?" Řekl vedoucí a poslední slovo více zdůraznil.
Všichni jsme přikývli. Vstali jsme od stolu a zasunuli židle.
Vycházeli jsme z jídelny když tu ke mně někdo přiběhl. Byl to Jaeden.
,,Hej Sadie. Jdu se projít tady po areálu tak, nechceš jít se mnou?"
,,Jo jasně, klidně" usmála jsem se.
,,Fajn"
Otočila jsem se na ostatní kteří nás pozorovali. Můj pohled jsem zaměřila na Finna. Vražedně koukal na Jaedena a když si všiml mého pohledu přesměroval svůj zrak na mě. Smutně se na mě podíval. Strašně mě zabolelo vidět ho smutného. *Wtf Sadie? Co je to s tebou?* Omluvně jsem se na Finna podívala. Finn jen sklopil hlavu a společně s ostatníma se vydal k chatkám. Chvíli jsem se za Finnem dívala dokud mi nezmizel z očí.
,,Tak jdem?" usmál se Jaeden.
,,Jo... Jdem" nahodila jsem falešný úsměv a pomalu jsme se rozešli po areálu.
ČTEŠ
꧁PERUTĚ꧂
FanfictionPopisky mi nejdou xd Takže Pokud tě tahle kniha zaujala, tak si ji přečti. Třeba se ti bude líbit ☺️💗 ¡ Všem postavám je v příběhu 16-17 let ¡ ¡ A nejsou slavní ¡ #13 - Jack z 340 příběhů ( 21.5.2020 )