|1. ČÁST |

219 14 1
                                    

Je léto... měsíc prázdnin v čudu... konečně po přijímačkách...

Stěží jsem zaklapla svůj kufr který byl nacpaný hromadou oblečení a všech možných věcí.

Padla jsem vyčerpaně vedle kufru a oddychla jsem si.

,,Sadie? Pojď dolů! Večeře! " zavolala na mě mamka ze zdola. S nechucením jsem se zvedla a zamířila si to dolů po schodech do kuchyně.

,,Máš už sbaleno ? Zítra vyrážíme brzo ráno tak ne aby jsi ponocovala" řekla mamka mezitím co nandavala večeři na talíře. Obešla jsem stůl a sedla si na své místo. Vše jsem mamce odkývala a bez řečí jsem se pustila do jídla. Mamka si sedla naproti mně a též se pustila do jídla.

Sklidili jsme nádobí ze stolu a já se pomalu vydala nahoru do pokoje.
,, Jo, domluv se ještě s Millie. Řekni jí že tak v 6 vyrazíme " zavolala ještě za mnou mamka ,,Dobře!" odpověděla jsem a zašla jsem do svého pokoje. Skočila jsem na postel a popadla svůj mobil.

Sadie 💛
Čau Millie, mamka vzkazuje že zítra vyrazíme kolem 6. Budeš stíhat?

Millie ❤️
Ahojky, jasně stíhám to. A co, těšíš se?

Sadie 💛
Mega moc! Měsíc na táboře s tebou a ostatníma, co víc si přát? 😂

Millie ❤️
Přesně! 🤣 Hej Sad, já už musím. Tak zítra, ahooj! 💗

Sadie 💛
Ahoj 💗

Ráno

Večer jsem šla spát docela brzo.

V pět ráno mě probudil budík.
Po ztichnutí toho příšerně otravného zvuku jsem se ještě chvíli převalovala v posteli a až po nějaké době jsem konečně vstala. Namířila jsem si to do koupelny kde jsem se pokusila ze sebe udělat člověka a poté jsem se vrhla ke své poloprázdné skříni a přemýšlela co na sebe. Po asi 15 minutách rozhodování jsem si nakonec vzala džíny, obyč. černé triko a vydala se s kufrem dolů. Kufr jsem donesla do předsíně kde jsem ho následně nechala a namířila jsem si to do kuchyně kde už byla i nachystaná mamka. Udělala jsem si kávu, něco málo jsem snědla a zapla jsem telku.
Domem se rozlehl zvuk zvonku.
,,To bude Millie" řekla jsem si spíš pro sebe a běžela jsem otevřít. Za dveřmi stála Millie, vedle sebe měla položený kufr a od ucha k uchu se usmívala. ,,Mills!" řekla jsem nadšeně a objala ji. ,,Ahooj!" řekla načež jsme se obě od sebe odtáhly. Za mnou se objevila mamka ,,Ahoj Mills, tak co holky? Můžem vyrazit? " usmála se a obě nás sjela pohledem. ,,Jasně!" řekly jsme sborově. Popadla jsem svůj kufr, obula jsem se a vydaly jsme se k autu. Mamka nám odemkla auto aby jsme mohly kufry naskládat do kufru auta a mezitím zamkla hlavní dveře od domu.

Zaklapli jsme kufr, nasedli si do auta a jeli jsme.

. . .

Dojeli jsme na zastávku před školou kam po prázdninách budeme s Millie chodit. Na zastávce už čekal autobus který nás odveze na tábor. A proč jedem busem? Protože cesta tam trvá snad 3 hodiny a spoustu lidí by s tímhle mělo problém.
Mamka nám pomohla dostat kufry z auta. ,,Díky mami. Tak teda my jdem, měj se hezky. " řekla jsem jí a dala jí pusu na tvář. ,, Mějte se holky, pořádně si to užijte a Sadie, průběžně mi piš ať vím že žiješ" řekla mamka a zasmála se. Jen jsem protočila pobaveně očima ,,Neboj"

S Millie jsme došly k busu. Nahlásily jsme se vedoucímu, kufry jsme daly do prostoru pro zavazadla a šly jsme si sednout. Tak nějak jsem nevnímala ostatní kolem sebe,došly jsme k předpředposledním sedačkám a prosadily jsme se. Já seděla u okna a Millie u uličky. Koukla jsem se z okna když v tom mi někdo poklepal na rameno. Otočila jsem se ,,Finne! " vydechla jsem nadšeně a víc se otočila jeho směrem protože seděl úplně za mnou. ,,Čau Sadie" usmál se. ,, Oh, ahoj Finne! " usmála se Millie když ho zaregistrovala. ,, Hej lidi! Já tu jsem taky!" Řekl pobaveně Noah sedící vedle Finna. ,,Oh, promiň Noahu " řekla Millie a šla ho obejmout. Usmála jsem se a rozhlédla jsem se po buse abych zjistila kde jsou ještě ostatní a celkově, kdo tu všechno je.
,,Wyatt, Jack, Lilila, Maddie a Will sedí vzadu na pětce " řekl Finn když si všiml že se rozhlížím všude kolem.
,,Aha, díky " řekla jsem. Děkovně jsem se podívala na Finna a poté jsem svůj pohled přesunula na poslední sedačky kde seděli všichni ostatní a zrovna se něčemu smáli. Svůj pohled jsem opět přesunula zpátky na Finna. Myšlenkama jsem byla někde jinde a tak jsem se na něm pohledem zasekla. Když v tom se k nám otočil Noah a všiml si jak na Finna zírám ,, Hej Sadie, já vím že je Finn hezkej ale nemusíš na něj tak zírat " zasmál se.
,, Co?" chvilku mi trvalo než jsem se vzpamatovala. Finn zčervenal, hodil na Noaha vražedný pohled a trochu se pousmál. Noah vybuchl smíchy. ,,Ty jseš blbej Schnappe " protočila jsem pobaveně očima a taky jsem se zasmála. Při dalším pohledu na Finna jsem zčervenala a radši jsem si zase normálně sedla. Nad tím co se stalo sem nijak extra nepřemýšlela.

Cesta probíhala celkem v klidu. S Millie jsme si povídaly o všem možným a po nějaké půl hoďce se k nám přidal i Finn s Naohem.

Celou cestu jsme prokecali až do chvíle, kdy jsme byli konečně na místě.

První kapitola is hereee!
Snad se vám líbí. Zapomněla sem říct že je to moje úplně první knížka, nikdy jindy jsem žádnou jinou nepsala, takže omluvte kdyžtak nějaké chyby atd.
Tyhle okecávačky na konec mě nikdy moc nebavili takže u druhý kapitoly, zatím! 💗✌️

꧁PERUTĚ꧂           Kde žijí příběhy. Začni objevovat