Bölüm 9
B9 | Vaveyla
...
"Joseph seni saklamak için çok uğraştı ama başaramadı." O iğrenç kahkahasını duydum. Daha sonra başımda keskin bir acı ve etraf karardı.
...
Gözlerimi leş gibi kokan bir odada açtım. Başımda ki korkunç ağrı gözlerimi tekrar kapatmama sebep oldu.
"Sonunda uyandın orospu."
Kaşlarımı çattım. O sırada aklıma tüm olanlar bir bir doluştu.
"Seni buldum küçük orospu."
Gözlerimi hızla tekrar açtım. Doğrulmaya çalıştım fakat kasıklarımda ki ağrı buna izin vermedi.
"Uyandığına göre sevgilini arayabilirsin. Sen mışıl mışıl uyurken fotoğrafını gönderdim de biraz sinirlendi."
"Sen kimsin?"
"Beni tanımamana çok kırıldım Lydia. Felix Rodrigo ben. Joseph'in benden bahsetmemesi tuhaf."
O anda aklıma Victor'un söyledikleri geldi.
"Bundan yıllar önce Joseph, Rodrigo ailesi ile bir olay yaşadı. Aslında bu sorunlar Joseph'in büyük babasına kadar uzanıyor. Uzun yıllardır süre gelen bir davaları var. Ancak bunları anlatmak bana düşmez. Bu ailenin şu an başında duran kişi Billy Rodrigo. Amacını tam anlamı ile bilmiyorum ama sana zarar vermek istediği aşikar."
Kapıda ki adamlardan biri Felix'e telefonu uzattı. Felix'in yüzünde sinsi bir ifade oluştu. Kısa bir süre telefona baktıktan sonra kamerayı bana çevirdi. Joseph bağırarak küfrediyordu. Telefon bana döndüğünde küfürleri kesildi.
"Lydia!"
Gözlerim doldu.
"Joseph.."
Mahvolmuş halimi gördüğünde tekrar küfür etmeye başladı.
"Seni bulacağım Felix! Seni bulduğum zaman bana seni öldürmem için yalvaracaksın!"
"Bizde sabırsızlıkla senin bizi bulmanı bekliyoruz Joseph. Ama o zamana kadar biraz eğlenelim değil mi?"
"ONA DOKUNURSAN SENİN YEDİ SÜLALENİ SİKERİM OROSPU ÇOCUĞU!"
"Sana hiç yakıştıramadım Joseph. Eskiden sevdiğin kadına bari biraz saygın olsun."
Eskiden sevdiği kadın da kimdi?
"LYDİA'DAN UZAK DURACAKSIN FELİX! SENİN DERDİN BENİMLE!"
"Benim derdim sen değilsin Joseph. Sevdiğin kadın. Sen benden onu aldın, bende senden kadınını alacağım."
"ANLA ARTIK O SENİ SEVMİYORDU!"
"KAFASINI KARIŞTIRDIN! YOKSA SENİNLE ASLA GELMEZDİ. O BANA AŞIKTI. BANA!"
"Sen bir zavallısın Felix."
"Sende olacaksın Josehp. KADINI TUVALETE GÖTÜRÜN."
Kollarımdan sertçe tutmaları ile kolumu kurtarmaya çalıştım. Canım yanıyordu.
"Bırak beni....Joseph!"
Joseph hala telefonda bağırırken odadan dışarı çıktık. İki kere sol tarafa döndüğümüzde önüme bir kapı çıktı. Adamlar kapıyı açtı ve beni klozetin oraya doğru ittiler. Ellerim ile karnımı korudum. Bir süre sonra sesler yaklaştı. Felix içeri girdi. Telefon hala elindeydi fakat kimse konuşmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretty Dirty +18 Yarı Texting | Joseph Morgan
FanfictionJoseph Morgan kurgusudur. +18 sahneler fazlaca içerir. Bu kitabın her dokunuşu bana (@Alvina_Mikaelson) aittir. İzinsiz alınamaz, başka bir kitabın devamı olarak yazılamaz ve de yayımlanamaz.