A fiók

156 9 7
                                    

Az elmúlt napok voltak talán az egész évem legszebb pillanatai és idővel azon kaptam magam, hogy újra a reggelt várom, hogy láthassam őt.

Yoongi tartotta magát a szavához és sokkal nyíltabban válaszolt a kérdéseimre mint korábban így sokkal több lehetőségem volt megismerni ki is ő, és az az igazság hogy minél többet láthattam belőle annál tovább gyönyörködtem volna benne. Néha kicsit nyers de őszinte és nincsenek rossz szándékai. Tetszett a makacssága és az, hogy az első ránézés ellenére rengeteg olyan tulajdonsága volt mely a nem törődöm stílus alatt megbújt benne.

Mégis az ahogy a napok rohamosan teltek határidőt adott számunkra és ezt mindketten tudtuk. Talán ezért nem csókolt meg. Hamarosan vissza kell mennem Seoulba 300 kilóméterre innen hiszen vár az egyetem és az ottani életem. Helyzetünk szerencsétlenséget tükrözött mégis talán ennek hála, hogy tudatában voltunk milyen kevés időnk van hátra sokkal őszintébbek voltunk a másikkal.  

Ami viszont kevésbé hagyott nyugodni azok az üzenetek hada volt melyet ex barátom küldözgetett nekem. Ebben a pillanatban is épp a legújabb sms-ét olvastam melyben a bocsánatomért könyörög.

- Mi az?- hajol hozzám Yoongi észre véve gondterhelt ábrázatom de meglátva a feladót összeszorul ökle.- Már megint az a seggfej? Mit nem ért abból hogy vége? Hiszen ő volt aki az egészet elcseszte.

- Nem tudom miben reménykedik még de én ezt lezártam. Nem fogok válaszolni neki.- mondtam magabiztosan, mire ő egy elégedett mosollyal arcán borzolta össze hajam.

- Ügyes kislány.

- Igaz is mi a terved szilveszterre?- vetem fel mire úgy tűnt elgondolkozik.

- Azt hiszem az egyik haverom tart valamit újévi bulit ha van kedved elmehetünk rá.

- Benne vagyok.- mosolyodtam el míg ő visszajelzett üzenetben, hogy számolhatnak velünk.- De nem baj ha én is megyek? Még egyikükkel se találkoztam.

- Majd ott bemutatlak nekik.- tette zsebre telefonját én pedig bólintva jeleztem válaszom.

Már csak 2 nap maradt szilveszterig és egyben a hazaindulásom napjáig. Nayeon miután meggyőződött róla, hogy jól vagyok és ellátta Woobin baját vissza is ment Seoulba. Indulás előtt megjegyezte mennyivel jobban kedveli Yoongit mint az ex barátom valaha is de ő is tudta, hogy a helyzet ennél jóval komplikáltabb a mi esetünkben. Az idő minden pillanatban ellenünk dolgozott mégse éreztem a nyomást. Mellette olyan szabad voltam, hogy minden problémám pusztán egy üvegszilánknyi kis gondnak tűnt.

- Hékás föld hívja Jiyeont.- lengeti meg arcom előtt kezeit gondolataim főszereplője mire felkapom fejem.

- Figyelek.

- Nem úgy tűnt.

- Most mondod vagy nem?- boxolok nevetve mellkasába mire ő fájdalmat tettetve hátra hőköl.

- Egy új projektbe kezdtem és érdekelne a véleményed.- kezdte azonban telefonja csengőhangja szavába vágott.- Bocs ezt fel kell vennem, addig nyugodtan hallgass bele a legutolsó mappa lesz, csak meg kell nyitni.

Ezt a mondatát követően ki is sietett a szobából én pedig helyet foglaltam székében. A mappára kattintva elindítottam a hangfájlt de az valamiért olyan halkan szólt, hogy jobbnak láttam fejhallgatóra váltani. Céltalanul kezdtem az íróasztalon keresgélni az eszköz után azonban kihúzva a fiókot papírok tömkelege landolt a padlón.

Átkozódva kezdtem összerendezni őket, azonban az egyiken megakadt a szemem.

- Ez az én egyetemem logója...- merengtem el majd kézbe véve olvasni kezdtem. Szemeim elkerekedtek ahogy átfutottam a sorokon egyszerűen nem tudtam hova tenni az olvasottakat.
Hirtelen léptek hangja üti fel fülem mire gyorsan vissza teszem a papírt a fiókba és visszatolom azt.

- Itt vagyok bocs.- csukja be maga után az ajtót Yoongi majd mellém lépve vállamra simít.- Hogy tetszett?

- Szép.

- Ennyi? Tőled ennél részletesebb elemzésre számítottam volna.- nevetett míg én felálltam székéből.

- A nagyi írt, ideje vissza mennem.- hazudtam.

- Várj visszakísérlek.- indult meg ő is de mellkasához emeltem kezem.

- Nem kell, dolgozz csak tovább nyugodtan.- erőltettem mosolyt arcomra, majd meg se várva a férfi válaszát magamra vettem kabátom és elhagytam a stúdió lakást.

By;KimChae_Young

Holiday Season with you | Yoongi FF. BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang