"3"

395 25 0
                                    

Merhaba bu bölümü zevkle okumanız dileğiyle.

İyi okumalar.

Evet şuan yansımama bakıyorum ya da yansımamızamı demeliyim. Tam olarak arkamda tam bir hayalet gibi ama bir okadarda gerçekçi. Babam duruyor arkama dönmek istesemde dönemiyorum, sarılmak istesemde sarılamıyorum, kokusunu içime çekmek istesemde yapamıyorum sanki biri beni oraya çivilemiş gibi hissediyordum.Duygularım ise alt üst olmuş durumda çünkü tam arkamda şuana kadar ölü bildiğim babam vardı.

Tam ben arkamı dönecekken nefes nefese Elif girdi.


"Ohhh işte burdasın nerdeyse bütün okulu aradım neden burdasın ?ve neden derste gözlerin öyle oldu ?senin için çok endişelendim Safir"

Ve koşarak bana sarıldı bende ona karşılık verip kollarımı onun boynuna
. Doladım fısıltıyla ona.

"Seni seviyorum Elif sen olmassam ben napardım bilmem"

"Asıl sen olmassan ben naparım "

Birbirimizden ayrıldıktan sonra kantine inip ikimizde birer kahve alıp boş bir masaya oturduk .Sonra gine o soruyu sordu .

"Neden derste gözlerin öyle oldu!"

Ama ben buna cevap verememiştim çünkü benim aklım o yansımaydaydı nasılda orda olabildi? Nasılda birden kayboldu?niye bana birşey söylemedi? Ve daha bir çok sorunun cevabını arıyordum aklımda.

"Safiiirr beni duyyormusun!"

Elini gözlerimin önünde sallayarak dedi.

"Haaa pardon dalmışım. Nediyordun"

"Diyorumki dersde neden öyle oldun?"

"Bende bilmiyorum bilsem zaten sana anlatırdım"

Ve zil çaldı ikimizde birlikte konuştuk.

"SINAV".

"SINAV"

Koşa koşa sınıfa girdik.sınav hemde. Bağnu hocanın sınavıydı hiç acımazdı hele bide bu hafta bizim sınıfın yaptıklarını es geçmemek lazım.

Elifle birlikte sıralara geçtik çok geçmeden sınav başlamıştı .Elif sanki hepsini ezberlemiş gibi sınavını bitirdi . Masanın altında küçük bir kağıt verdi.

"Al"

Fısıltıyla hemen hoca görmeden kağıdı alıp hepsini sınav kağıdıma geçirdim.

"Saol"

"Nedemek"

Zil çaldı ve eve doğru yürümeye başladım eve varıp kapıyı anahtarla açıp gördüğüm şeye şaşkınlıkla baktım.

"Anne!"

Evet biliyorum bu kısa oldu kusura bakmayın.

Nasıldı?

Sizce Safir ne görmüş olabilir?

Oy sınırı beş.

Tam olarak 296 kelime vardır.

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.

Kayıp KrallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin