Merhaba yeni bir bölümle karşınızdayım umarım beyenirsiniz.İyi okumalar😘
Ağazım. Bir karış açık akademiye bakıyorum gördüklerimi ve duyduklarımı sindirdikten sonra akademin kapısına doğru ilerledim okulun geniş bahçesinde toplanmış ve birde kürsü vardı otuz kırk yaşlarda bir kadın çıktı ve konuşmaya başladı.
"Öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Benim adım Amanda Vılyem. element akademisinin müdüresiyim. Size burda elementlerinizi kontürol etmeyi,dövüş sanatı,ruh hayvanı gibi şeylerden dersler verilecek. Bu eğitim tam 4 yıl sürecek bu süreçte bizim koruma altımızda olucaksınız.
Şimdi herkese oda numarasını biz vericeyiz gün içinde ders pırogramlarınız verilecek"Herkes gibi bende o kadını dinliyordum önümde herkes sıra olup oda numarasını alıyordu bende onlara katılıp oda numaramı aldım herkes gibi odamı aramaya başladım. Korüdorda kağıda baka baka yürürken birine çarptığmı anladım. Ve kafamı yukarıya kaldırıp baktım çok ...yakışıklıydı.(en azından ben öyle düşünüyorum) yeşil gözleri içinde kayboldum hele dağınık kahverengi saçlara nedemeli. Bide o elmacık kemikleri. Uyan Safir nediyosun kızımsen gelir gelmez hemen sevgilimi yapcam.Ama sanki...sanki onu bana çeken bir şey varmış gibi hissettim.
"Çok pardon göremedim"
"Körmüsün kızım önüne baksana "
"Söz bir daha olmaz kusura bakma"
Düşünür gibi yapıp.
"Tamam bu seferlik affettim ama bu seferlik"
Diyip yanımdan geçti bende odamı aramaya devam ettim.Bir süre daha yürüdükten sonra 215 numaralı odayı buldum.oda numarasıyla birlikte verilen anahtarla kapıyı açtım oda beklediğimdende büyüktü 3 tane tek kişilik yatak her yatağın başındada bir tane dolap vardı. İçeriye girdiğimde. Kapı tarafındaki yatakta yüz üstü uzanmış kulağında kulaklıkla müzik dinliyor.Bir yandanda omzundaki "Sincabını" seviyordu . ortadaki yatakta ise ayaklarını bağdaş kurmuş bir şekilde kitap okuyan bir kız vardı odaya girmemle ikisininde gözleri beni buldu .ikisi bir anda yataklarından kalkıp yanıma geldiler.
" Demek Yeni oda arkadaşmız sensin"
Diyeride söze atlayıp.
"Buraya geldiğne göre!. Sen onun kusuruna bakma ben Milen elementim toprak sen ."
"Bende Safir bende hep-"
Hepsini konturol edebiliyorum diyecektimki annemin dedikleri aklıma geldi.
"Benim elementimde ateş tanıştığma memnun oldum."
Diyer kızda elini uzatıp.
"Bende Eylül eleentim buz tanıştığma memnun oldum"
"Bende"
Cam kenarındaki yatağı gözüme kestirdim ve bavulumdaki kıyafetlerimi dolaba yerleştirip yatağa oturdum kızlar birlikte birşeyler konuşuyorlardı ister istemez kulak misafiri oldum bir tür kayıp kırallık efsnesinden bahsediyorlardı. Bende merakıma yenik düşerek sormak durumunda kaldım.
"Bu pirenses kim"
"Sen bilmiyormusun bu pirenses Ruh kırallığin pirensesi"
"Eee noğolmuş pirensesiyse"
" Nemi olmuş kızım sen kafayımı yedin."
"Hayır"
"Sen efsaneyi bilmiyormusun"
"Ne efsanesi"
" Bak şimdi bundan yıllar önce bir kırallık varmış. Bu kırallıkta ruh kırallığı yani kırallıkların en güçlüsü. Efsaneye göre ruh kırallığın kıral,kıraliçe ve pirensesle bir yolculuğa çıkmışlar. Bu yolculukta büyük bir kaza yaşamışlar kıral,kıraliçe ve pirenses bu kazada ölmüş. Efsane böyle demiyor pirenses yaşıyor ve bir gün kırallığını kurtarmak için geri dönecek diye bazı söylentiler var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Krallık
Fantastik"Herkes gibi benimde normal bir hayatım var yada ben öyle sanıyorumdur" ben Safir Öz .Artık ismimdende şüpeliyim çünkü koskoca 18 yıl koca bir gizlilikte yaşadım. Eğer Benimle gerçeklerimi öğrenmek istersen gel bu macerayı birlikte yaşıyalım. Nede...