Spor salonundan ayrıldıktan sonra soyunma odasına gidip üstümüzü deyiștirip ruh hayvanlar dersi olacak olan sınıfa doğru yürümeye başlamıştık. Bir yandanda sohbet ediyorduk.
" Bir insan niye böyle bir aptallık yaparki!"
" Ya bana niye kızıyorsun! Durdursaydın o zaman."
" Ben senin annenmiyim'de seni durdurucam be!"
Artık k bu tartışmalara tahammül edemeyerek en sonun da patladım.
" Ahh! Yeter be ikinizde kesin sesinizi! Tamam olan oldu yapacak bir șey yok. Yarını bekliyeceğiz o kadar. "
Bu ikazımdan sonra ikiside mum gibi olup önlerine döndüler. Bir kaç adım daha attıktan sonra sınıfa gelmistik. İçeriye girdiğimizde kimsecikler yoktu.
" E herkes nerede? "
" Bazen dersleri dışarıda işlerler. Büyük ihtimalle dışarı dadırlar."
Milenin soylediklerinden sonra dışarı çıktık ve gerçekten herkes yere oturmus sohbet ediyorlardı. Demekki daha hoca gelmemis. Şanslıyız. Bizde bir yere oturup hocanın gelmesini bekledik. Ve kısa sürede hoca geldi.
" Merhaba arkadașlar ben ruh hayvanlar dersinize girecegim bundan sonra. Adım Barıș Kaya şimdiden memnun oldum. Hemen derse geçelim isterseniz. sizden tekli sıra olmanızı isteyeceğim."
Barış hocanın cümlesinden sonra herkes kalktı ve tekerli sıra oldu ve bende aralarına katıldım.
" Șimdi size bir portal açıcam ve sırayla portala girceksiniz. Orada tek başına olucaksınız ama korkmaniza gerek yok. Orada ruh hayvanınız size kendi ayaklarıyla gelicek ve bir bağ kuracaksınız."
En öndeki çocuğun önüne geçerek bir portal açtı ve sırayla girmeye başladılar. Sıra bana gelince yavaş adımlarla portala girdim ve kendimi huzurlu bir ormanda buldum . Etrafta sadece vahşi orman sesleriyle doluydu ve bu bana huzur veriyordu. Yavaş yavaş ormanda ilerlemeye başladım . Açık bir alana geldigimde durdum.
Arkamdan bir hirlama sesi geldi ve hemen hızla arkamı döndüm. Gördüğüm şeyler gözlerimi ne kadar acabiliyorsam açtım ve önümde duran kar tanesi kadar beyaz olan kurda baka kaldım .Korkudan geri geri gitmeye başlamıştım. Bu kurt benim tam 5 6 katimdi nerdeyse. Ben geriye gittikce oda bana doğru bir adım daha atıyordu.
"Dur!"
Bu ikaazımdan sonra kurt durmuş ve bir patisini bükerek önümde bana selam vermisti. Bu da ne böyle? Niye böyle yaptiki şimdi ?
" Sen benim yeni sahibim olmalisin. Ben Lia memnun oldum."
Ne? O şimdi bana sahibimmi dedi? Bundan daha önemlisi de konuşmuştu.
" Sen nasıl konusabiliyorsun?"
" Ben senin ruh hayvanınım ve sadece burda deyil senin zihnindede konusabiliriz birlikte. Bu arada ben çok güçlü bir soydan gelirim bu yüzden sende çok güçlü olmalısın bundan memnun olman lazim,"
" Ne yani biz şimdi bağlandık mı? "
" Evet hemde çok güçlü bir sekilde."
" E sadece bumu sadece zihnimdemi konusabilcez baska yokmu yapabilcegimiz bir sey? "
" tabiki var. Mesela beni istediğin zaman çağırabilirsin."
"Bu harika bir șey. Benim adımda Safir."
"Memnun oldum Safir. Ama benim simdi gitmem lazım. İleri doğru yürürsen çıkışa varırsın. Görüşürüz"
Dedi ve gozden kayboldu bir anda. Bende dedigi gibi yapip ileri dogru yurumeye basladim. Kisa surede portala varmistim zaten. Portlandan geçtikten sonra kendimi yine okulun bahcesinde buldum. Milengili bulup hemen yanlarına gittim.
"Sizin ruh hayvanınız ne? Benimki leopar."
" Benimki bir șahin. Seninki ne Safir."
" Benimkide kurt. "
Sohbetmizi bolen şey ise Barış hocanın sesi oldu.
" Evet arkadașlar herkes geldigine göre dersi burda bitirelim. Bir dahaki dersde ruh hayvanlarinizi çağırmayı öğreniceksiniz. Șimdi dağılabilirsiniz."
Hocanin sozlerinden sonra herkes dagildi ve bizde odamiza gectik. Hemen odaya girer girmez kendimi soğuk suyun altına girip duș alip ciktim. Cikmamla bilikte hoparlör den ses geldi.
'Bütün öğrencilerin dikkatine yarın akșam saat 19;00 da her sene düzenlediğimiz açılıș balosuna davetlidir. Balo her sene olduğu gibi konferans odasinda olacaktır.'
"bu balo ne iș?"
Herkese merhaba. Geç geldi bölüm farkındayım elimden geldiği kadar bölüm yayımlamaya çalıșıyorum. Bölümün geç gelme sebebi ise yeni bir kitaba bașlamıș olmam kitabım;
Derin suEğer onada bakarsanız gerçekten çok mutlu olurum😇
İnşallah bölümü beyenmișsinizdir.🤲
Yıldızlar ellerinizden öper🙏
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere
👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Krallık
Fantasy"Herkes gibi benimde normal bir hayatım var yada ben öyle sanıyorumdur" ben Safir Öz .Artık ismimdende şüpeliyim çünkü koskoca 18 yıl koca bir gizlilikte yaşadım. Eğer Benimle gerçeklerimi öğrenmek istersen gel bu macerayı birlikte yaşıyalım. Nede...