"11"

176 17 0
                                    

"bu balo her sene okulun açılmasını kutlamak ve bütün öğrencileri kaynaştırma amaçlanır. Ama pek bir etgisi olduğu söylenemez. Daha önemli olan ise bizim şu an ne giyeceğimiz?"

Yanımda balo icin uygun bir kıyafet getirmedimki ben.

"Siz hic dert etmeyin ben bunu da düşünüp bir kac parca uygun kıyafet getirmiştim."

Sen olmassan biz ne yapariz be Milenim

"aksama daha cok var bir şeyler yapalım."

" Bunu ben size ne zamandan begri soylemek istiyordum zaten."

"neyi?"

"kütüphaneye gidip efsanedeki yani senin krallığını araştırabiliriz."

"Bu süper bir fikir hem Safir biraz bilgi edinmis olur."

Aslında bende isterim. Kim kendi krallığı hakkında bilgi edinmek istemezki. Sadece bu zamana kadar Eylül ve Milenin anlattıkları kadar biliyordum yani bu yüzden pek bir bilgi bilmiyorum. Ama sunu biliyorumki ben Safirsem kendi krallığımı ve halkımı kurtaricam.

"banada uyar o zaman hadi gidelim."

Dedigimle birlikte üçümüzde birlikte kalkıp kütüphanenin yolunu tuttuk...

####

Kütüphaneye geldigimizle birlikte gozlerim hayranlikla araladım.

"burasi... Bursi muhtesem."

Dudaklarimdan istemsizce dokulen sozcuklerle birlikte kutuphaneyi suzmeye basladim.

Dudaklarimdan istemsizce dokulen sozcuklerle birlikte kutuphaneyi suzmeye basladim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hayatimda bir çok kütüphaneye gittim ama böylesine hiç gitmemistim. Burda milyonlarca kitap vardi. Buda bizim isimizi epey zorliyacakti.

" efsaneler bölümüne gidelim orda vardır belki."

Hep birlikte raflara bakmaya basladik en sonunda bulabildigimizde kitap aramaya basladik.

Bir on onbeș dakika sonra Milen birden kelimenin tek kelimeyle çığlık attı.

"Buldum!"

Dediginde hemen buldugu kitabi bir tane masaya koyup açtı ve bizde yanina gittik son süratle. Bir kac sayfa gectikten sonra bir sayfada durdu ve dışından okumaya başladı.

" Efsaneye göre element kırallıkları'nın büyüyü ve en güçlüsü olan Ruh krallığı' nın kıralicesi, kıralı ve pirenses bir gun krallığından cıkarak bir yolculuga ciktilar ama bilmiyolaradiki bu yolculuk onlarin sonu olacagini. Biraz yol aldıktan sonra kavșaktan dönerken kıral direksiyon hakimiyetini kaybedip uçuruma doğru sürüklenerek en sonunda dağın eteklerinden yuvarlanıp sonsuzluk denizine düșüp üçüde bu kazada gözlerini hayata yummușlardı. Ama büyücüler pirensesin geri dönüp krallığını kurtaracak diyorlardı. Ruh kıralligina olan ise tam bir facia olarak kabul ediliyor. Ruh kıralligını karanlık lortlar ele gecirip bütün halkı esir altında tuttular ve tutmaya devam ediyorlar. Ama sadece bir yol onlari kurtrabilir. Kolyeler. Bu kolyeleri toplanırsa eğer Ruh kıralligının tam ortasinda birlestirip büyük bir güç elde edilecek ve butun kaos sona erecek. Fakat bu kolyeleri toplamak o kadar kolay deyil bütün kolyeler farkli diyarlara dağılmış ve hepsi doğa üstü yaratıklar tarafından korunmaktadır."
" bu kolyeleri bulmam lazım. "

Kayıp KrallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin