Kafamın üstünde element renklerinmle şekillenmiş bir ankayla dikiliyordum. Herkes bana hayretle bakarken içimden kendime lanetler okuyordum. Neden ona inanmıştımki!? Beyinsiz kafam benim! Birde onun pişman olduğuna inanıyordum eğer karșınızdaki hava krallığın pirensi Rüzgar sa eğer pişman olamakla yan yana bile koyamazsınız. Ama şimdi bunları düşünülecek vaktim yok önce bu durumdan kurtulmam lazım. Ama nasıl!? Ben bunları düşünürken Rüzgar bana doğru yürümeye başlamıştı. Ne? Rüzgar gelip hemen bileğimi kavrayıp beni sürülüyerek beni bereye götürdüğünü bilmiyorum ama kalabalıktan uzağa götürdüğü çok belliydi. Şoktanmı bilemem ama hiç bir tepki veremiyordum. Daha da önemlisi bu beni ne hakla sürüklüyor? Hem o istemiyormuydu zaten herkesin öğrenmesini? Etrafımı incelediğimde dışarıda olduğumuzu anladım. Kafamın üstüne baktığımda anka gitmişti. Niye böyle olduki şimdi.?
"Beni niye buraya getirdin?!"
Biliyorum biraz sert çıkmış olabilirim ama bu hakkım sonuçta.
"Orda seni bıraksaydımda iyice herkes başınamı toplansaydı."
Haklıydı. Orda biraz daha kalsaydım herkes bașıma toplanır hatta muhafızlar kırallıklara bile haber verebilirdiler.
"Bunu istemiyormuydun zaten sen."
Hadi bakalım Rüzgar bey.
"Hayır. Ben böyle olabileceğini bilemedim. Senin farklı olduğunu düşünüp bunu garantiye almak sitedim. Ama bu şekilde deyil."
Bende inandım.
"Sana inanmamımı bekliyorsun."
"İster inan ister inanma. Ama șunu bilki senin kötülüğün için yapmadım bunu. Hem garantiye aldım senin farklı olduğunu çünkü sana bir şey açıklamam lazımdı."
Bunarı bana açıklarken kötü bir niyeti yok gibiydi. Hatta gözlerinde şefkat bile vardı diyebilirim.
" Ne açıklıyacaksın söyle bakalım. "
" Bunu biliyormusun bilmiyorum ama... "
Devam etmesini isyer gibi baktığımda oda kaldığı yerden devam etmeye başladı.
"Senin bir krallığın var ve onları acil bir şekilde kurtarman lazım. Sadece kırallık deyil halkınıda öyle. Eğer onları kurtarmassan bütün kırallıklarında sonu gelebilir."
"Nasıl yani?"
"Karanlık lordlar her zaman daha fazlasını isterler ve bir kırallıkla yetinemeyip illaki diğer kırallıklarda isteyecektir. Onları önlemenin de tek yolu kara lortları Ruh kırallından temizlemek ve krallığını kurtarmak."
"Bu nasıl olacak?"
"Tek bir yolu var ve bu yol o kadarda kolay deyil. Her bir diyarda kolyeler saklı eğer kolyelerin hepsini toplarsan toplamda 5 tane kolye var kolyeli toplayıp Ruh krallığının ortasında birleştirilirse büyük bir güç dalgası oluşacak ve bütün karanlık lortlar ölüp halk serbest kalacak. "
" E tamam çok zor olmasa gerek. "
" Ama deyil. Her kolye kutsal varlıklar tarafından korunmakta. "
Haydaaa!
" Tamam o zaman yarın yola çıkıp kolyeleri toplamaya başlarım ben. "
" Tek başına olmaz. Bende gelicem"
"Tamam. Yarın buluşuruz."
Asıl macera șimdi bașlıyor.
Helloo!
Nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Umarım beyenirsinizdir
Yeni bölümlerde görüşürüz
Bb
👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Krallık
Fantasy"Herkes gibi benimde normal bir hayatım var yada ben öyle sanıyorumdur" ben Safir Öz .Artık ismimdende şüpeliyim çünkü koskoca 18 yıl koca bir gizlilikte yaşadım. Eğer Benimle gerçeklerimi öğrenmek istersen gel bu macerayı birlikte yaşıyalım. Nede...