" 4"

352 22 4
                                    

Medyadaki element akademisi.
İyi okumalar.

Annem karışında iki siyah takım elbiseli ve cüsseli adamlar duruyordu .Annem onlara bir küreye benzer ateş topu fırlattı ona şoklar içersinde bakıyordum.

"Anne!"

Diye seslenince kafasını hafif bana çevirip baktı birbirimize bir kaç saniye baktıktan sonra o adamlarla dövüşmeye devam etti kısa bir süre sonra zaten adamlar yere serildi.

"Burdan hemen gitmemiz lazım Safir koş!"

Diyince tedirginlik içinde evden çıkıp hemen arabaya binip yola çıktık.

"Neler oluyor anne!"

"Herşeyi anlatıcam ama önce güvenli bir yere gitmemiz lazım"

Yol boyu ikimizdende çıt çıkmadı sonunda bir ormana geldik annem arabadan indi ardındanda ben indim arabanın önüne geldim.

"Anne neler oluyor?o adamlarda kim?ayrıca sen nasıl ateş çıkardın!"

"Herşeyi anlatıcam meleyim ama biraz sakin ol senden tek istediğim beni pür dikkat dinlemek tamammı"

Kafamı onaylar bir şekilde salladım ve annem hemen söze atladı.

"Kızım bak şimdi dediklerim sana çok saçma gelebilir ama sakin ol tamam."

Kafamı onaylar şekilde salldım ve annem anlatmaya başladı.

" Bak kızım ben ateş ve su elementine sahibim ve bu elementler bende olduğu gibi sana geçicek ama senin tam 5 tane elementin olucak bunun sebebi ise babanda bir elementti o ise toprak,hava ve buz elementlere hükmediyo ve herkes belli bir yaşına gelince Element Akademisi diye bir yere gider burda elementerini nasıl hükmediceğini öğrenirsin bende gittim orası inan bana çok beyeniceksin. Orda kimseye ama kimseye 5 elemente hükmettiğini söyleme çünkü bunu öğrenirlerse bazıları peşine takılabilir tamammı meleğim"

Söyledikleri karşısında şok olmuştum düşünsenize bir ömür boyu normal olarak yaşadığnız hayat sanki kitaplardaki gibi oluyor.

"Anne bu bir şaka demi beni şakalıyorsun hani nerde kameralar"

Annem bana ifadesis bir şekilde bakıyordu o an anlamıştım bunların bir şaka olmadığını.

"Şimdi git arabada bavulun var onu al gel. Bir hafta önce hazırlamıştım"

"Bir hafta önce hazırladın yani öylemi"

Arabanın bagajını açıp baktım gerçektende ordaydı bavulum alıp annemin yanına gittim . Elleriyle birşeyler yaptıktan sonra önümüzde. Kara deliğe benzer bir portal açıldı. Annem bana sıkı sıkı sarıldı bende ona karşılık verdim.

"Seni çok özliycem anne gitmesem olmazmı"

"Eğer gitmessen seni zorla alma ihtimalleri var ve bu hiç iyi olmaz bu yüzdende gitmen lazım tatlım orda kendine dikkat et tamammı bu arada eğitimin tam 4 yıl sürecek ziyarette edebilirsin her pazar tamam"

"Tamam"

Vedalaşıp beni yavaşça portala doğru ilerledim ve bir okulun bahçesine geldim yada saraymı demeliyim burası acayip derecede büyüktü.

Okulun sağ tarafında dövüş yapmak için sanırım bir sağ var sol tarafta ise . elementlerimizi kullanmak için düşündüğüm bir yer vardı .

Burası benim başlangıç noktam olucaktı bundan adım kadar eminim.

Nasıl?

Annesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizcede Safirin başlangıç noktasımı olucak?

Tam 420 kelime

Başka bölümlerde görüşmek üzere😘

Kayıp KrallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin