"14"

123 13 3
                                    

Rüzgarın yanından hemen ayrılıp odama çıktım. Tabi bu elbiseyle nasıl çıkabilirsem. Zor olsada odama varıp hemen üstümü değiștirip kendimi yatağa atıp derin düșücelere daldım.

Șimdi ben yarın Rüzgarla kırallığımı kurtarmayamı gidiyorum?

Evet

Lia?

Niye o kadar șașırdınki. Sana söylemiştim zihninden konușabiliriz diye

Söylemiştin ama aklımdan tamamen çıkmış. Sence sadece ikimizin gitmesi uygunmu? Yani iki kișiyle oraya gitmek demek ölüme gitmek demek gibi bir şey.

Haklısın karq lortlar hem sayı olarak hemde güç olarak sizden kat ve kat üstünler. Malesef.

Ya balodaki olayı ne yapıcağım? Herkes gördü. Büyük ihtimalle beni kırallıklar yanlarına çağırırlar.

Doğal olarak çağırmaları gerekir zaten.

Doğru

Liayla konușurken odanın kapısı açıldî ve kızlar içeri girdiler.

"sen nerdesin?"

"her yerde seni aradık Safir!"

"herkeste gördü zaten. Gücünü of!"

"kızlar bir sakin taramalı tüfek gibi ne bu soru yağmuruna tutuldum yine. Evet haklısınız kafanızla tonlarca soru var. Ama bende bir insanım be bir rahat bırakın"

İkiside birden sütten çıkmış ak kaşık gibi boyunlarını bükmüș karșımda dururlarken dayanamayıp ikisinide kollarımın arasına aldım.

"özür dilerim biraz fazla sert çıktım"

"asıl biz özür dileriz. Senin üzerine okadar gitmemeliydik."

"Milen haklı fazla geldik üstüne."

Ya ben bunları yerim ya. Ben bu kadar iyi arkadaşları hak edecek ne yaptım.

"tamam, tamam affettim sizi."

Dedigimle ikiside yanaklarımdan sulu sulu öpmeye bașladılar.

"bu kadar yeter tamam."

Üstümden kalktıklarında hemen Milen banyoya girdi üstünü değiştirip çıktı daha sonra ise Eylül.

"Ne yapcaz șimdi?"

Bende bilmiyorumki. Ah bir bilsem Eylül.

"Büyük ihtimalle kırallıklar beni yanlarına çağırırlar. Bende açıklarım. Sonrasını bende bilmiyorum."

"Ruh krallığını ne yapcaz. Gidip kurtarcakmıyız?"

Onlara söylemeliyim bilmiyorum? Onlara söylersem gelmek istiyecekler buda hayatlarını riske atmaktan başka bir șey olmaz. Ama elinde sonunda öğrenecekler. Ve bunu bașkalarından öğrenirlerse eğer beni affetmeye bilirler.

" Ben yarın... Yani Rüzgarla kurtarmaya gidiceğiz."

"Ve bize söylemedende gidecektin değilmi?"

"Bak eğer gelirseniz benim yüzümden hayatınızı riske atmış olursunuz. Ve bu benim en son istiyecegim şey."

"Biz bikere bu sırra ortak olmuşken birden birakicakmiyiz yani? Bu arada sana isteyip istemediğini sormadık biz. Geliyoruz bu kadae işte. Bitti! Konu burda kapandı."

Milenin soyledikleri karşısında hiç bir sözcük sunamamıştım. Zaten kim ne diyebilirdiki? Hem ne dersem diyim inatları tuttumu bunları döndürmek söz konusu bile olamaz.

" Tamam o zaman herkes yataklarına sabah Rüzgarla buluşucaz. "

" Enișteyle demiyorda."

"EYLÜL!"

Hellooooo

Yeni bölüm nasıldı?
Fikirleri alıyım

Bir dahaki bolumden beklentileriniz neler?

Bakın siz bana bunları söylemezseniz ben size güzel, en çok neler hoşunuza gittiğini bilmeden size iyi bir bölüm sunamam malesef.

Bu yüzden lütfen benden fikirlerinizi ve düşüncelerinizi esirgemeyin.

Bb
👋👋👋








Kayıp KrallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin