Hakiki DOST

241 40 19
                                    

✔✔✔Kıyamet kopar, terazi kurulur. Herkesin hesabı görülürken, bir müslümanın günahları ve sevapları tartılır, ama hikmet-i ilahi tam eşit gelir.

Melekler;"Ya Rabbi! Buna ne yapacağız?" derler.
Allahü teala;"Gitsin akrabalarından bir sevap alsın, teraziye koyun, cennete gitsin." buyurur.
Melekler;"Git akrabalarından bir sevap al gel." deyince hemen sevinçle, anne-baba, kardeş, evlat, amca gibi akrabalarına gider.Çok ümitlidir, durumunu anlatır.

"Çok küçük bir sevap verirseniz kurtulacağım" der, yalvarır ancak sevap veren çıkmaz.

Hepside "Biz, kendi durumumuzdan korkuyoruz" derler.

O müslüman boynu bükük gelir. "Bulamadım" der.
Melekler, durumu arz edince Allahü teâla;"Onun dünyada iken din kardeşleri vardı, gitsin bir de onlardan istesin" buyurur.

Adam gider, bir arkadaşını bulur.
"Çok az bir sevap verirsen kurtulacağım" der. Arkadaşı da;
"Çok az da ne demek, al hepsi senin olsun" der.

Müslüman, sevinecek gelir ve cennetlik olur.
Melekler merak ederler;"Ya Rabbi Buna sevaplarının hepsini hediye eden Müslümanın hali ne olacak? Hiç sevabı kalmadı." derler.

Allahü teala;"Ben o sevgili kulumdan daha cömerdim, ona hiç hesap sormayın. Kol kola cennete girsinler." buyurur.

İşte din kardeşi budur. Onun için dünyadayken ihlaslı, cömert, samimi bir kaç tane de olsa böyle din kardeşlerimizin olmasına çalışmalıyız...

Allahü teâla, hayırlı arkadaşlar nasip etsin inşaallah...

Deryadan Damlalar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin