NAMAZ

1K 110 12
                                    

Bir imam efendi varmış imam ama hakkıyla işini yapanlardan namazını tadilierkana uyarak kılmaya çok dikkat edermiş cemati hayranmış imam efendiye....

Birgün öğlenamazı kıldırırken cemaate imam efendi tam öğlenin sünnetinde sağına selam verirken yaşlı ak sakallı bir ihtiyar gö...rür sola selam verir hemen sağına döner bakar ihtiyar yok...Farza geçer hemen farz namazdada aynısı olur...imam efendi şaşkındır son sünnete durur tam sağa selam vercek ihtiyar gine orda sola selam vermeden sorar'' amca sen kimsin necisin hep namazda sağa selam verirken varsın sola selam verip geri baktığımda yoksun ''der..ihtiyar adam ''eğer beni merak ediyorsan istersen pesine cematinide al bir karanlık sokak var orayı geş ordan korkunçmu korkunç bir sokak var orayıda geş ondan sonra yeşil bir kapı çıkacak önüne o kapının üzerinde''LAİLAHE İLLALLAH MUHAMMEDÜN RESULALLAH''yazıyo o kapıdan gir beni orada bulacaksın,kim olduğumu ancak ozaman söylerim''demiş...

imam efendi hemen cemaate dönüp ''benim başımdan böyle böyle bir iş geçti hadi benle geliyomusunuz ''der...cemaat çok sevdikleri imamlarını yanlız bırakmazlar...önce karanlık sokaktan geçerler..korkunç sokağa gelince imam efendi arkasına bir bakarkiş cemaatten kimse kalmamış sokak o kadar korkunçmuşki hepsi kaçmışlar...imam efendi o sokaktan geçmiş yeşil kapıyı görmüş kapıki güzelliği gözlerini kamaştırmış üzerinde''LA İLAHE İLLLALLAH MUHAMMEDÜN RESULALLAH''yazıyomuş ...hemen içeri girmiş içerisi okadar güzelmişki şmam efendi büyülenmiş ihtiyar adam orada bir koltukta imamı bekliyormuş...imam efendi hemen sormuş'''dediklerini yaptım dediğin sokaklardan geçtim fakat cemaatim korkunç sokağa gelince beni bırakıp kaçtılar şimdi de bana sen kimsin''der yaşlı adam gülümseyerek iamam efendiye''ben Azrail(a.s)im ve sen öğlenin daha sünnetinde sağa ilk selam verdiğinde beni gördün ya işte ozaman tereğayından kıl çeker gibi ruhunu bedeninden aldım ama sen bunu anlayamadın bile...sonra o karanlıksokak varya orası senin tabutun cemaat seni omuzlayıp getirdi sonra o korkunç sokağa yani kabrine koydular imanın o kadar kuvvetliki hakkıyla kıldığın namazlar yaptığın görev sni oradan hiç korkmadan geçirdi veeeee burasıda CENNET-İ ALA dilediğingibi yaşa ''demiş....

İşte kardeşlerim namazlarımızı hakkıyla kılmanın mükafatını gördünüzmü umarım buradan hepimiz bir ders çıkarırız...:(( selametle...

Deryadan Damlalar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin