Anneler Günü

291 26 4
                                    

Timurtaş hocamızın Anneler günü hakkındaki sohbeti...

Bu günkü mevzumuz kökü yahudiye dayanan anneler günü üzerinde duracağız ve bu mühim mevzunun istismar edilmesine karşı çıkacağız.Şimdi bakınız bir okadar şartlanmışızki sanki bizim hiçbir kaynağımız, hiç bir kabiliyetimiz, hiç bir karakterimiz, hiç bir
cibiliyetimiz yokmuş gibi avrupa dökecek biz toplayacakmışız.Benim okadar zoruma gidiyorki bir müslüman olarak nasıl olurda dünya üzerinde en büyük islam devletini kuran bir devlet nasıl olurda bir amerikalı yahudinin ortaya attığı anneler günü lafını evine alırda bütün günü meşgul etmeye kalkar.Onlar dökecek ben toplayacam öylemi?
Benim bir haysiyetim, benim bir cibiliyetim olmayacakmı? Benim bir köküm, benim bir kaynağım, benim bir kuranım yokmu? Senenin 365 günü var 365 gün içinde sadece 1 günmü anneler gününe tahsis edeceksiniz.Bütün sene bütün gün annenin şahsiyeti olayacak bir yahudinin yüzü suyu hürmetine anneler gününü 1 gün yapacam öylemi? bana kimse yutturamaz bu rezaleti.Dini islamın bu konuda görüşü var, kararı var, tebligatı var bunları söylemek gerekiyor. Zavallı neslimiz korkunç derecede aldatılıyor.Efendiler gözü kapalı gidiyoruz koskoca memleket bir amerika veya bir avrupa veya bir komunist propagandanın esiri halinde sürüklenip gidiyoruz ve alkışlıyoruz iyi anlamak lazım.
Aziz müminler!
Şimdi avrupada veya amerikada ne çıkarsa çıksın bir kere kesin olarak hükmünüzü vereceksinizki bu çıkan şeyler samimiyetin eseri değildir.
Çocuk yılı, çocuk haftası, çocuk günü hiçbirinde samimiyet yoktur.Anneler günüde öyle..
Biliyorsunuz amerika diye bir devlet yoktur. Kökü, tarihi, soyu sopu olan bir devlet değil amerika.Bütün dünya biliyorki amerikaya tamamen yahudiler hakim. 8 milyon yahudi var amerikada hepsi milyarder hepsi fabrikatör.Amerika senatosuna mutlak yahudiler hakim. ve yine birçok armatörler, milyarderler, trilyonerlerde rum asıllı yunan asıllı, yahudi asıllı kafirlerdir.
Onun için bu büyük süpermarket dedikleri büyük mağazalar, büyük şirketler insanların annesine karşı duydukları şefkati ticarete çevirmek için ve senenin 1 gününde durmadan mağazalrda mal satmak için eşya satmak için anneleri istismar ederek o günü sırf ticaretine alet etmek amacıyla anneler günü diye bir rezalet uydurmuştur.En büyük mağazalarda, en büyük dükkanlarda hep bir takım pankartlar asılı anneler gününde annenize hediye alınız diye dükkanlara asmışlar.Demekki bu işin altında ticaret var, para var, menfaat var.Yahudinin bir tek Allahı vardır haşa oda menfaattir paradır herşeyi istismar ediyor hain.Bunu anlamak lazım. Neslimizi kimse kandırmaması lazım

Deryadan Damlalar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin