11.

417 6 1
                                    

Emma P.O.V

Nadat Zayn de kamer uit loopt stap ik ook maar eens uit bed en besluit een douche te nemen. zachtjes loop ik door de gang naar mijn eigen kamer en draai de deur voor de zekerheid op slot, je weet het maar nooit in dit huis.

In de douche besluit ik mijn haar te wassen met een of andere kokos shampoo, het ruikt heerlijk. Langzaam dwaal ik af in mijn gedachten -  Wat moet ik nu doen? Alle jongens hebben hun goede en slechte kwaliteiten. Kan ik überhaupt ontsnappen? Wil ik dat eigenlijk wel? Zouden mensen mij missen? -  

Ik zet de douche uit en sla een handdoek om me heen, ik zie een föhn in het kastje liggen en besluit mijn haar maar even droog te föhnen.

De mega kast in mijn kamer bevat zo onwijs veel verschillende kleding, maar ik heb een plannetje bedacht, als die jongens een spelletje met mij spelen, kan ik dat ook met hun.
Uit de kast pak ik een rood lingerie setje, een kort wit rokje en een rode crop-top.
Even test ik in de spiegel of je mijn string kan zien zitten wanneer ik buk, en ja hoor - Top, dit wordt nog eens een leuk plan


Langzaam loop ik de trap af naar de woonkamer, alleen Liam en Zayn op de bank zitten in de woonkamer, maar die merken nog niks op. "Zal ik maar eens een ontbijtje voor ons allemaal klaar maken?" zeg ik terwijl ik de keuken in loop. 
"Ja lekker, ik roep de andere alvast" hoor ik Liam vanuit de woonkamer roepen.

Ondertussen praat ik mezelf wat moed in, kom op Em, je kan dit.
Ik doe wat broodjes in de oven en zet het fornuis aan om een eitje te bakken.

Wanneer de broodjes bijna klaar zijn, hoor ik de jongens al de keuken in lopen. Zonder om de kijken buk ik om de broodjes uit de oven te halen, precies zo dat mijn billen onder mijn rokje vandaan komen. 


Liam P.O.V

Wanneer ik de keuken binnen loop valt m'n mond open, voor ons neus staat Emma voorover gebukt. Het uitzicht, moet ik zeggen, is niet verkeerd...
Onder haar rokje kunnen we net haar billen en knal rode string vandaan zien komen.

"Zo Em, dat ziet er goed uit!" hoor ik Harry achter mij roepen. Emma haalt rustig de broodjes uit de oven en draait zich langzaam om. Op haar gezicht staat een grote grijns en ze zet alles op tafel.

"Het ontbijt smaakt niet verkeerd Em" zeg ik, Emma kijkt me lief aan en geeft een knipoog. Kippenvel schiet over mijn rug - Waarom is deze meid ineens zo woest aantrekkelijk, speelt ze een spelletje? -  Ze morst wat maar haalt het voorzichtig weg met haar duim en stopt deze hierna in haar mond, terwijl ze me recht in de ogen aan kijkt likt ze haar duim af.
De monden van alle guys staan wagenwijd open en niemand zegt iets.

"i- ik uhhh ik ga even opfrissen" mompel ik en loop snel naar mijn kamer toe.

Kidnapped for Dirty ThingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu