Niall P.O.V
Liam staat op en loopt naar boven, ik moet zeggen dat ik het er zelf ook wel moeilijk mee heb.
Emma is een slimme meid, blijkbaar laat ze zich niet zomaar inpalmen en 'vecht' ze terug, op haar eigen manier dan.Emma zit naast me en leunt ver over de tafel heen, ik kan het niet laten om toch een blik op zij te werpen. "Mooi uitzicht he Niall" hoor ik Harry lachend zeggen. Ik voel dat ik vuurrood kleur en Emma kijkt me lachend aan. "Moet je Louis is zien dan" lacht Zayn.
Louis lijkt in trans te zijn door de decolleté van Emma, doordat ze voorover de tafel heen leunt met haar armen onder haar borsten wordt deze nog meer geaccentueerd. "I want what he is having" zeg ik grinnikend.Emma staat op van tafel "Jullie doen de afwas wel he guys" roept ze nog terwijl ze met zwierende heupen terug naar de woonkamer loopt.
Emma P.O.V
- Pfoe, wat zijn dat een stelletje geilen honden zeg - denk ik lachend ik ga op de bank zitten en zet de tv aan, helaas niks boeiends, dan maar het nieuws. Ergens had ik misschien gehoopt dat er een vermist poster of iets dergelijks van mij te zien was, maar nee, naar mijn idee mist niemand me op dit moment. Zo slecht is het hier nog geen eens.
Ik zet de tv uit en besluit even naar boven te lopen
"FUCK!" hoor ik Liam vanuit zijn kamer schreeuwen, ik stop en twijfel even om een kijkje te nemen.
Ik besluit om zachtjes op zijn deur te kloppen, "WAT!?"hoor ik Liam gefrustreerd zeggen. "Kan ik binnen komen?" vraag ik voorzichtig.Het blijft even stil. "Oke" hoor ik Liam zeggen.
Langzaam duw is de deur open en ik zie Liam verslagen op bed zitten met zijn handen in zijn haren."Is er iets aan de hand?" vraag ik. "Nee niks" antwoord Liam bot.
Ik ga naast hem op bed zitten en aai zachtjes over zijn rug, Liam haalt zijn hoofd omhoog en kijkt me aan. "Em, wat doe je met me" zegt hij zacht. "Wat doe ik met je?" vraag ik verbaasd.Voor ik het weet duwt Liam me zachtjes achterover op het bed, hij kijkt me diep in m'n ogen aan. "M- mag ik?" vraagt hij onzeker, ik knik voorzichtig en zie de lust in zijn ogen groter worden.
Zachtjes drukt hij zijn lippen op de mijne - Em waar ben je in hemelsnaam mee bezig, het voelt zo goed, maar is zo fout - ik laat mijn tong langzaam langs Liam zijn lip glijden en hij opent zijn lippen. Voorzichtig zoek ik zijn tong op met de mijne en er ontstaat een langzame maar passievolle zoen. Liam zijn hand glijd onder mijn rokje en hij knijpt zacht in mijn billen.Ik adem diep in en Liam lacht door de zoen heen "You like that?".
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanfictionEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...