9.

1.1K 25 1
                                    

Emma P.O.V

Ik kijk Zayn in zijn ogen aan en ik zie zijn beteuterde blik, ik voel me schuldig voor Zayn... 

Als ik Louis zijn kamer in loop ligt hij al in bed met zijn mobiel "... Hey" zeg ik zacht.
 "O,Heey Em ik hoorde je niet binnen komen" zegt Louis terwijl hij de dekens om hoog houd.

Ik stap voorzichtig bij hem in bed en draai met me rug naar hem toe, zachtjes voel ik een bloot bovenlijf tegen m'n rug aan, ik verstijf even maar ontspan daarna weer.
Louis slaat een arm om mijn middel en ik luister naar zijn ademhaling, maar het enige waar ik op dit moment aan kan denken is hoe Zayn zijn zachte lippen de mijne raakte met zo veel passie en...en. ..liefde?...


Ik schrik wakker wanneer ik door elkaar word geschud. Ik open met veel moeite me ogen maar knijp ze snel weer dicht tegen het felle licht, ik kijk om me heen en merk dat dit niet Louis zijn kamer is maar die van Zayn. -  Hoe ben ik hier nou weer terecht gekomen - 

Zonder nog even te hoeven twijfelen voel ik twee zachte lippen die op de mijn worden gedrukt en ik voel het matras naast me een beetje in deuken. Ik glimlach door de kus heen en open langzaam mijn ogen, ik verdrink in Zayn's donker bruinen ogen en trek terug uit de kus.

"Hoe ben ik hier terecht gekomen?" vraag ik zacht met een verschrikkelijke ochtendstem, ik hoor Zayn lachen "Ik heb je mee genomen" zegt hij droog.
Ik begin te glimlachen en kijk hem aan, "Stelen mag niet he" grijns ik.

Kidnapped for Dirty ThingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu