Emma P.O.V
Ik plof op m'n bed neer met een handoek nog om me heen geslagen en merk dat Zayn ook naast me komt liggen.
"Hoe vond je dat?" zegt hij zachtjes. Ik begin een beetje te blozen en weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik kijk opzij naar Zayn en zijn donkere ogen kijken recht in de mijne, op zijn gezicht verschijnt een grijns en ik moet ook een beetje lachen.
"Ja! Ik ga me maar eens aankleden" lach ik terwijk ik opsta van het bed en naar de kast toe loop.
"Moet jij niet weg naar je eigen kamer?" zeg ik tegen Zayn.
"Nah ik lig hier wel prima, mooi uitzicht" zegt hij terug met een knipoog.
Ik houd m'n handdoek strak om mn lichaam heen geslagen en zoek een setje uit de kast; zwart lingerie, een zwart croptopje en een zwarte mom-jeans.- M'n plan om een spelletje met de jongens te spelen lijkt makkelijk te werken, wat zijn ze naïef zeg XD. Wel moet ik opletten dat ik hier uiteindelijk wel weg moet zien te komen -
Harry P.O.V
Ik zie Emma de trap aflopen en klop op het vrije plekje naast me op de bank. Ze ploft naast me neer en slaakt een diepe zucht. "Nu al moe?" vraag ik lachend.
"Jaa vermoeiende douche was t" zegt ze lachend.
Ik moet glimlachen en sla mn arm om Emma heen en ze legt haar hoofd op m'n borst.
"Ik heb een idee!" hoor ik Niall zeggen.
"Nou vertel" zegt Zayn terwijl hij de woonkamer in komt lopen.
"We gaan truth or dare spelen!" zegt Niall enthousiast met een brede glimlach op zijn gezicht."Hmm oke, lets go, ik begin!" zeg Emma terwijl ze overeind gaat zitten. "Uhhmm Harry" zegt ze met een grote grijns op haar gezicht terwijl ze me aankijkt "Dare zeg ik" maar aan de nog grotere grijns van Emma te zien had ik beter truth kunnen zeggen.
"Geef Louis een lapdance!" Emma neemt wraak merk ik.
"Wat als ik dat niet doe?" vraag ik.
"Dan wordt het een shotje voor jou meneer" zegt Zayn lachen terwijl hij met een fles wodka de kamer in komt lopen."Nou vooruit, kom hier lekkerding dat je bent" zeg ik sarcastisch tegen Louis.
"EMMA! wat doe je me aan!" roept Louis lachend."Applaus, dat was prachtig Harry" zegt Emma lachend. Nu is de beurt aan Niall
"Emma, truth or dare?"
"Truth, ik speel t safe" zegt Emma.
"Oke, wie in dit huis vind je de leukste?""Hmm, ik heb mijn twee favorietjes" zegt Emma lachend, "Zayn en Niall".
Ik merk dat er een grijns op Zayn zijn gezicht staat en Niall bloost een beetje.
"Liam, truth or dare?" zegt Zayn. "Dare natuurlijk!"
"Maak de bh van Emma los zonder je handen te gebruiken"
"Moet dat nou echt!" zegt Emma met een ongemakkelijk gezicht.
"Anders is t shotje voor jou Em" zegt Zayn."Shotje it is" zegt Emma lachend en ze gooit het shotglaasje wodka in een keer achterover. "Blegh" zegt Emma en ze trekt een vies gezicht. Alle jongens en ik moeten hard lachen.
"Nog niet zo erg aan alcohol gewend Em?" vraag ik lachend."Jawell, alleen lang geleden dat ik uit ben geweest" zegt ze lachend.
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanficEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...