5.

1.4K 23 0
                                    

Emma P.O.V

"Louis stop" zeg ik zacht - het verbaasd me nog dat ik kan praten - Hij stopt met zoenen en kijkt me aan "Nee lieverd, het is mijn beurt nu" zegt hij grijnzend.

Dat maakte iets los in me ik barste uit van woede "Wie denk je wel niet dat je bent, zomaar een random chick ontvoeren en gebruiken!" schreeuw ik en probeer wild om me heen te slaan.

'Pats'..... had ik iemand geslagen? Ik kijk met grote ogen naar Louis zijn wang die rood gloeid, ik glimlach even, maar zie ik dat Louis uithaalt met zijn hand en even later voelde ik het bloed stromen naar mijn eigen wang...

Ik merk dat Louis van me af was gestapt. Ik ren weg en pak mijn bh en doe hem aan, aangekomen bij de deur merk ik dat deze niet op slot zit.
Mijn hart maakt een klein sprongetje van geluk en wil wil de kamer uit rennen, maar een hand pakt mijn pols vast.
Tot mijn eigen verbijstering lukt het om mijn arm los te wringen en ik ren de trap af naar de voordeur.

Met alle adrenaline die door mijn lijf stroomt probeer ik de deur open te trekken, maar deze blijkt op slot te zitten. Huilend zak ik in elkaar tegen de voordeur aan.


"Emma? gaat het wel?" hoor ik Niall zachtjes zeggen. Door mijn tranen heen zie ik zijn vage figuur voor me staan.
Hij tilt me op en brengt me naar een kamer,  hij legt me op bed en ik kruip snel naar de andere kant van het bed met een bang gezicht .

"Gaat het?" vraagt Niall nogmaals, ik kijk hem aan. "Wat denk je zelf!" schreeuw ik met overslaande stem, de tranen springen weer in m'n ogen.
"Nou sorry hoor" Niall kijkt me een beetje beledigd aan "Ga maar slapen" zeg hij terwijl hij op het bed komt zitten en klopt op z'n schoot.
Ik kijk hem aan en kijkt terug met een meelevende blik.
Ik leg mijn hoofd op z'n schoot en tot mijn verbazing val ik binnen no-time in slaap, ik voel me best veilig bij Niall...


Niall P.O.V

Met nog rode ogen van het huilen zie ik Emma in slaap vallen, wat is ze mooi en toch ook zo eigenwijs echt een droom vrouw... - Wacht Niall je mag niet verliefd worden op een meisje dat je hebt ontvoerd - zegt een stem in mijn hoofd, ik negeer het en aai zachtjes over Emma haar zachte haren. 

"Niall? Niall! hallo reageer eens!" roept Harry " Hè, wat is er" zeg ik en ik kijk Harry aan
"Ga je mee, je kan nu toch niks met haar en ze heeft haar slaap best hard nodig na Louis zijn aanpak" grijnst Harry.
Ik loop langs Harry naar de woonkamer en plof naast Zayn en Liam op de bank neer "potje FIFA?" vraag ik, Liam en Zayn knikken.


"Hey..." hoor ik Emma zachtjes zeggen, "Hi, lekker geslapen?" vraag ik, Emma knikt voorzichtig en ik zie een klein glimlachje verschijnen.

"Kom je ook zitten" vraagt Liam, Emma loopt richting de woonkamer en ze ploft neer op de stoel naast de bank. Ik merk dat ik aan het staren ben naar Emma, wat is zij sexy...

Kidnapped for Dirty ThingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu