Emma P.O.V
Ik zie dat de blonde jongen moet lachen en vanuit de kast wordt een zwart satijnen badjasje gepakt, niet heel veel meer bedekkend, maar het is iets.
"We gaan zo eten, als je je nog wil omkleden heb je 5 minuten de tijd om wat anders aan te trekken." zegt een jongen met blauwe ogen en bruin haar. - waar ken ik deze guys van? -Wanneer alle jongens de kamer uit zijn gelopen, stap ik snel op de kast af, er hangen alleen maar korte rokjes, jurkjes, crop-tops en broekjes. Ook zie ik een heel rek vol lingerie setjes hangen, ze zijn prachtig, maar niet echt iets waar ik nu veel nut aan heb.
Helemaal onderin een la vind ik een oude joggingsbroek - gelukkig maar - snel trek ik deze aan en ik pak een random crop-top uit de kast."Kom je eten schoonheid" zegt de jongen met de blauwen ogen, ik werp hem een boze blik toe en loop voorbij hem de deur uit naar beneden.
- wat is dit voor een mega villa - overal waar ik kijk zijn deuren en onderaan de trap een enorme eetkamer. Door een zachte hand op mijn billen merk ik dat ik aan het staren was en moet doorlopen.
Aan de bar in de keuken zitten alle andere jongens pizza te eten, ook de blonde jongen die me de badjas gaf, ik besluit om naast hem te gaan zitten.
"Heb je honger?" vraagt hij lief terwijl hij me een stuk pizza aanreikt.
Ik geef een klein knikje en neem voorzichtig een hap."Wie zijn jullie eigenlijk" vraag ik zachtjes wanneer ik mijn stuk op heb. De jongens kijken elkaar grijnzend aan en beginnen hun 'voorstel rondje'.
Een jongen met zwart haar en bruine ogen begint "Hey babe, noem mij maar Zayn" en geeft hij geeft een knipoog.
De jongen naast me zegt met een glimlach "ik ben Niall en heb een kleine verslaving aan eten!" ik begin zacht te grinniken.
De jongen met krullen en groenen ogen zegt met een grote grijns "ik ben Harry"
De jongen die me net kwam ophalen van mijn kamer heet Louis en de andere jongen met bruin haar is Liam.
"En ik ben Emma" zeg ik.
"Dat weten we" zeggen ze in lachend. - wat een creeps -
Ik kijk de jongens nog eens goed aan dan schiet me iets te binnen, "ne-nee dat kan niet, dat mag niet, jullie zij One Direction" Ik hoor alle jongens lachen en dan word alles zwart voor mijn ogen...Als ik wakker word kijk ik om me heen Ik ben in mijn 'nieuwe kamer' ik schrik me dood als ik zie dat Harry naast me zit hij glimlacht met zijn ogen vol lust, hebben deze jongens nu echt niks anders aan hun hoofd.
"Uhmm Harry die blik bevalt me niet" zeg ik en ik probeer zo ver mogelijk naar de andere kan van het bed de kruipen.
Harry zegt niks, hij grijnst en grijpt mijn enkel vast "niet doe-" mijn zin word onderbroken door dat Harry bovenop me kruipt. Zijn gezicht komt dichterbij en hij begint me ruw te zoenen.
Ik probeer hem van me af te duwen maar het lukt niet.
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanfictionEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...