Hi, ik ben Emma en woon sinds ik ben afgestudeerd van de havo in Londen. Hoe ben ik hier terecht gekomen? Al jaren voelde ik mezelf niet op mijn plek in Nederland en thuis liep het ook al niet zo lekker. Na een kleine reis door verschillende landen heb ik besloten om in Londen te gaan wonen, alles hier voelt zo veel meer als thuis.
Genoeg achtergrond informatie over m'n saaie leventje, vandaag wordt ik 19!
Samen met mijn twee beste vriendinnen (Eva en Sarah) hier in Londen ben ik van plan om allemaal leuke dingen te gaan doen, wat precies is nog een verrassing!Na een ritje in de London Eye - ik weet het we lijken wel toeristen - besluiten we een aantal winkels in te lopen. Al snel verlies ik Sarah en Eva uit het oog, ik zoek overal om me heen maar ze zijn nergens te bekennen.
Als ik de deur van de winkel uit stap zie ik Sarah huilend op een bankje buiten zitten met Eva naast haar.
"Hey! wat is er aan de hand?" roep ik. Maar er worden gelijk twee boze blikken op me gericht.
"Hoe durf je dat te doen" zegt Sarah zachtjes terwijl ze haar tranen weg veegt. "Wat in gods naam bezielt jou Emma! Zomaar andermans vriendje zoenen!" schreeuwt ze, terwijl ze haar telefoon in mijn gezicht duwt. Op het scherm is een foto te zien.
Ik kijkt geschokt mijn vriendinnen aan dan denk ik terug aan vorige week...
Mees komt langzaam op me aflopen, we zijn bezig met het opruimen van het magazijn van de supermarkt waar we werken. "Wat is e.." probeer ik te zeggen, maar voor ik het weet wordt ik tegen de deur van de koeling aan geduwt. "Ik zie jouw blikken wel Em, dit spelletje dat je speelt is gevaarlijk." zegt Mees met een grijns op zijn gezicht terwijl hij m'n nek vastpakt. Ik kijk hem met angstige ogen aan "Waar heb je het over!?".
Ik voel Mees zijn zachte lippen op de mijnen en een tong die mijn mond probeert binnen te dringen. Snel duw ik hem van me af "Mees! wat de fuck ben je aan het doen, je hebt al 3 jaar een relatie met Sarah!""Sarah hoeft hier niks van te weten Emma, dit is ons geheimpje", snel ren ik het magazijn uit..
Nog in gedachten verzonken probeer ik er achter te komen hoe en wie deze foto heeft gemaakt, maar al snel schrik ik op van het geschreeuw van Eva.
"Wie denk jij dat je bent Emma, die twee hadden al een relatie voordat jij hier uberhaupt bent gekomen, rot alsjeblieft een eind op".De tranen springen in m'n ogen, dit is niet mijn fout, ik kan hier niks aan doen. Voordat ik wat anders kan zeggen lopen Sarah en Eva weg, ik probeer er achteraan te rennen.Maar plots wordt ik door een sterke hand een steegje in getrokken, ik probeer me nog los te trekken, maar deze persoon is veel te sterk.
Twee groenen ogen kijken de mijne gefocust aan, ik ruik iets vreemds en dan wordt alles zwart.
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanficEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...