2.

1.5K 26 0
                                    

Emma P.O.V

Langzaam wordt ik wakker met een bonkend hoofd, voorzichtig probeer ik om me heen te kijken.
Ik lig in een kamer met allemaal witte meubels, en ik zie 2 deuren. Op een van de deuren staat in het wit Bathroom geschreven, het lijkt wel een hotelkamer.  Aan de andere kant van de kamer zie ik een raam, maar de gordijnen zijn gesloten -Waar ben in in hemelsnaam terecht gekomen? -

Rechtop in bed zitten wil ook nog niet echt lukken, wanneer ik mijn handen probeer af te zetten aan het bed, worden mijn polsen door iets tegen gehouden. - Dit meen je niet! ik lig vast aan het bed!? -  ik probeer m'n best te doen om te herinneren hoe ik hier terecht ben gekomen, alles staat hier in het thema van roze -  ugh niet mijn meest favoriete kleur  - waarom voel ik me zo zwak? Was mijn avond zo avontuurlijk gisteren?

Er gaat een steek door mijn hoofd en plots herinner ik me iets, die groene ogen...


Harry P.O.V

"zullen we gaan kijken of onze dame al wakker is geworden?" zeg ik lachend, de andere jongens knikken instemmend en we lopen naar de kamer. Voor dramatisch effect gooi ik de deur open en hoor ik Emma schrikken.
Grijnzend loop ik de kamer verder in, met de andere achter me aan.

"Lekker geslapen?" vraag ik aan de geschrokken Emma, terwijl ik naast haar op het bed ga zitten. 
Aan haar blik is te zien dat ze het niet erg waardeert dat ze hier vast ligt op het bed.


Emma P.O.V

Plots wordt de deur met veel kracht open gegooid, ik schrik en kijk richting de deur, er stappen 5 jongens binnen, ik kijk ze verbaasd aan -  ken ik ze niet ergens van? -  ze gaan allemaal naast mijn bed staan en een van hun komt naast me zitten.

Na een korte stilte besluit ik mijn mond maar open te trekken "zou ik heel misschien los gemaakt kunnen worden!?" zeg ik boos. Een jongen met zwart haar stapt richting mijn handen en streelt zachtjes met zijn hand langs m'n wang, "Natuurlijk babe" zegt hij met een glimlach, boos draai ik mijn hoofd de andere kant op.

voorzichtig worden mijn polsen losgemaakt, zodra ze vrij zijn merk ik dat er rode plekken zitten waar het touw om mijn polsen heeft gezeten. Ik probeer wat verder weg op het bed te schuiven, uit de buurt van deze rare guys, wtf zijn ze van plan.
Ik sla mijn armen om m'n buik heen, erg onzeker ben ik niet, maar zo in mijn lingerie hier zitten met 5 jongens die je aanstaren is niet de meest ideale setting.

"Hele gekke vraag misschien, maar waar de fuck zijn mijn kleren!?" zeg ik geirriteerd.

Kidnapped for Dirty ThingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu