Emma P.O.V
"Bommetje!!!" roept Louis wanneer hij het zwembad binnen rent en er in springt. Ik zet een paar stappen naar achter van Zayn vandaan en moet lachen. Ook Harry komt aan rennen met Liam en Niall op zijn hielen.
"Ja Niall dat wordt koken vanavond!" roept Liam nog net voordat hij in het water springt.
Niall kijkt naar ons met een pruil-lipje maar springt daarna ook met een glimlach het zwembad in.Louis pakt een balletje vanaf de kant en gooit deze over naar Harry "Emma is de lummel!" zegt Louis met een grijns.
Met moeite probeer ik me een weg te banen richting Harry om hem aan te tikken, maar als ik bijna in de buurt ben gooit hij het balletje richting Niall.
Wanneer Niall het balletje verder wil gooien spring ik zo hoog mogelijk uit het water "Hebbes!" lach ik.
Snel gooi ik hem verder naar Zayn en Niall rent/zwemt er achteraan."Ja guys, ik ga maar eens koken" zegt Niall na een tijdje te hebben overgegooid. Ik ben ook aardig uitgeput geraakt en ik besluit om om Louis zijn nek te gaan hangen en ik sla mijn benen om zijn buik zodat ik blijf hangen aan z'n rug.
Dit bleek helaas niet zo'n goed idee want Louis duikt voor de grap onder water en houd mijn benen vast zodat ik niet boven water kan blijven. Gelukkig komt hij snel weer boven en ik geef een klein tikje tegen zijn hoofd.We besluiten nog even met z'n allen(op Niall na) in de jacuzzi te gaan zitten.
"Zullen we nog een film kijken vanavond?" vraagt Liam. "Jullie mogen wel, ik heb andere plannen vanavond" zegt Zayn met een knipoog naar mij.
Ik bloos er een beetje van en mijn nagels zijn ineens heel interessant om naar te kijken."ETENNN!!" hoor ik Niall vanuit de keuken roepen, "Jaa!! Pannenkoeken!!" roep Harry terwijl ik als een speer het zwembad uit rent.
Ik en de andere jongens stappen ook de jacuzzi uit en lopen richting de keuken.Na het eten besluit ik me even op te frissen/douchen boven en m'n tanden te poetsen.
Zayn P.O.V
"Heerlijk gekookt Niall" zegt Emma terwijl ze van tafel gaat en naar boven loopt. Heel even wacht ik en na een paar minuten ga ik ook maar eens van tafel.
Ik loop richting Emma haar kamer, ik open haar deur maar in haar kamer zit ze niet, wel hoor ik de douche lopen.
Heel stil sluit ik Emma haar kamerdeur en open zachtjes de deur van haar badkamer.Zo stil als ik kan kleed ik mezelf uit en ik hoor Emma een liedje neuriën.
Voorzichtig open ik langzaam het douchegordijn en stap bij Emma in de douche "Hey schoonheid" zeg ik zwoel.
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanfictionEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...