18+
Emma P.O.V
Ik schrik wanneer ik de stem van Zayn achter me hoor en draai me om.
We laten beiden onze ogen over elkaars lichaam glijden. "Hm niet verkeerd" glimlach ik.
Een grijns verschijnt op het gezicht van Zayn en hij stapt dichterbij. Zijn hand pakt de zijkant van m'n gezicht en een kus wordt op m'n lippen geplaatst.
Zayn zijn hand glijd van mijn nek naar m'n haren en zachtjes trekt hij m'n hoofd een stukje naar achteren terwijl hij op mijn lip bijt. Ik lach en open m'n mond, onze kus veranderd in een ruwe zoen en Zayn duwt me tegen de muur van de douche aan. De koude tegels van de muur in mijn rug en de warme stralen van de douche zijn een apparte maar fijne combi.
Zijn andere hand vind de weg naar mijn borst en hij masseert deze zachtjes. De hand uit mijn nek laat hij afzakken naar beneden en hij geeft een klein kneepje in mijn bil.
Nu bijt ik zachtjes op de lip van Zayn en ik kijk hem in zijn donker bruine ogen aan.Zijn vingers vinden een weg tussen m'n benen "Aardig nat Em" zegt Zayn grijnzend. "Duh we staan onder de douche" zeg ik sarcastisch.
Zayn zijn ene hand glijd weer naar mijn bil en de andere slaat hij om mijn middel, met een klein kneepje laat hij merken dat ik moet springen en ik sla mijn benen om hem heen.
Langzaam laat Zayn me zakken en ik merk dat hij in me gaat.
"Fuck Em" kreunt Zayn terwijl hij diep in ademt.Zayn P.O.V
Langzaam ga ik op en neer, Emma sluit haar ogen terwijl ze zacht kreunt.
Ik zoen haar ruw en stoot wat harder. "Sne-sneller" weet Emma nog net tussen het hijgen heen door te zeggen, ik voer het tempo op.Plots wikkelt Emma haar benen strak om me heen zodat ik niet meer kan bewegen en ze kijkt met met haar grote ogen grijnzen aan. "F-Fuck Em, ik trek dit niet zo" zeg ik met moeite.
Emma laat langzaam haar benen wat losser en als wraak stoot ik nog een paar keer hard in haar, waardoor ze gilt. Snel leg ik mijn hand op haar mond en ze kijkt me met grote ogen aan.
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanficEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...