Harry P.O.V
Emma ploft naast me neer op de bank en ik pak haar bovenbeen vast en knijp er zachtjes in. Ze kijkt opzij vanuit haar ooghoek en een klein glimlachje verschijnt op haar gezicht.
"Wat zullen we eten vanavond?" vraagt Zayn.
"Oeh doe pannenkoeken!" hoor ik Louis roepen, "Of spaghetti?" zegt Niall.
"Pannenkoeken it is, geen zin in spaghetti" zeg ik.Zayn P.O.V
Een beetje in gedachten verzonken staar ik naar Emma. - Wat doet zo'n mooie meid nou hier en ze lijkt het niet eens zo erg te vinden. Haar leventje hier buiten moet niet veel voor haar hebben betekent -
"Boe!", ik schrik op uit m'n gedachten en ik zie dat Emma voor mijn gezicht hangt terwijl ze haar handen op de leuningen van mijn stoel leunt. "Waar was je heen met je gedachten?" vraagt ze met een big smile. Ik zeg niks maar tover een glimlach op m'n gezicht.
"Niet teveel nadenken over wat je vanavond allemaal van plan bent hè" zegt Emma lachend. Mijn gedachten schieten terug naar vanochtend en er verschijnt een grotere gilmlach op mijn gezicht. Emma ziet het en geeft een knipoog terwijl ze zichzelf weer opduwt en met zwierende heupen terug naar de bank toe loopt.Emma P.O.V
Ik plof weer terug op de bank en leg mijn benen over de schoot van Harry terwijl ik mijn hoofd op de bankleuning rust.
"Toe maar prinses" zegt Harry lachend, hij pakt mijn voeten vast en begint deze te masseren. "Oeh ja daar, dat voelt goed" zeg ik lachend. Hij doet het zeker niet verkeerd.
"Zullen we zo even voor t eten met z'n allen een duik in het zwembad nemen" zegt Harry.
"Ja dat vind ik een goed idee" zegt Liam terwijl hij opstaat vanaf zijn stoel. "Ik ga alvast mijn zwembroek pakken" hoor ik Liam nog zeggen terwijl hij de woonkamer uit loopt.
"Yess, ik ook. Ik leg ook wel een bikini voor jou neer op je bed Em" zegt Zayn terwijl hij opstaat.Even later loop ik de trap op naar boven om te zien wat Zayn heeft klaar gelegd. Op bed ligt een zwarte bikini, naja als je dit nog een bikini kunt noemen. Het is een brazillian broekje met een topje wat net groot genoeg is voor mijn borsten.
Erg veel bedekt het dus niet, maar gelukkig hoef ik niet weer in mijn ondergoed te zwemmen.
Ik pak een handdoek uit de badkamer en loop de gang op. "Wie het laatst er in ligt moet vanavond koken!" roep ik terwijl ik richting het zwembad loop.Al snel hoor ik de stressende jongens en een Zayn die al snel langs me rent en in het water springt.
"Yes! Eerste!" zegt Zayn wanneer hij boven komt met een big smile.
Ook ik gooi m'n handdoek op een van de stoelen en spring lachend achter Zayn aan het water in.Zayn P.O.V
Ik kijk even snel of ik al een van de andere jongens zie aan komen, maar die zijn gelukkig nog bezig met omkleden.
Voorzichtig zwem ik richting Emma en pak haar van achter vast bij haar heupen.
Heel even verstijfd ze, maar snel ontspand ze weer en draait zich om.
"Mooi lapje stof heb je voor me uitgekozen" zegt ze terwijl ze me sarcastisch aan kijkt.
"Vond ik nou ook" zeg ik met een grote grijns. Even raak ik weer verdwaald in haar ogeb en druk ik een kus op haar lippen.
"Stiekem hoor" zegt Emma giechelend.
JE LEEST
Kidnapped for Dirty Things
FanfictionEmma gaat op de dag van haar verjaardag samen met haar vriendinnen shoppen, als ze bij een winkel binnen zijn, is ze ineens haar vriendinnen kwijt. Waneer Emma naar buiten loopt ziet ze haar vriendinnen, maar deze beginnen haar uit te schelden en Em...