21.

327 5 0
                                    

Emma P.O.V

Op m'n bed zit ik diep in gedachten...
- hoe ga ik hier uit komen? Is de tactiek die ik nu heb wel de juiste? Misschien moet ik me op een van de guys focussen? -

Ugh goed na denken gaat niet terwijl ik aangeschoten ben, die shotjes had ik niet moeten nemen, ik had de opdrachten gwn moeten doen.

Ik schrik op als ik mijn kamer deur hoor open gaan "Hey Em" zegt Niall terwijl hij de deur achter zich dicht doet. "Hi!" zeg ik.
Niall rijkt me een glas water aan, "Hier, kan je wel gebruiken".
"Dankjewel" zeg ik zachtjes
Niall komt tegen over me op bed zitten "What's on your mind?"

"Niall? Kan ik je vertrouwen?"
"Tuurlijk Em, wat is er?"
"Niall, ik wil weg hier" zeg ik terwijl er een traan over m'n wang stroomt, ik wilde sterk blijven, maar dat gaat niet meer.
Niall blijft stil en kijkt me met medelijden aan.
"Het is hier niet verschrikkelijk en jij bent lief, maar ik trek het echt even niet meer. Ik wil mijn eigen huisje weer, het goedmaken met m'n vriendinnen, m'n moeder bellen" gooi ik er in een keer allemaal uit. Ik dacht dat ik mezelf sterk kon houden, maar de alcohol maakt van alles los in me, de tranen stromen over m'n wangen.

"Dat kan niet Em" zegt Niall zachtjes.
"Waarom niet! Waarom ik?" vraag ik wanhopig.
"Dat mag ik niet vertellen" zegt Niall.
Niall wil zijn hand op mijn been leggen maar ik sla hem boos weg.
"Blijf van me af, ik word hier toch alleen maar gebruikt!" schreeuw ik.

Niall P.O.V

Ik sta op van Emma's bed en loop haar kamer uit. "Ja joh loop maar weer weg!" hoor ik Emma nog schreeuwen voordat ik de deur achter me dicht doe. Laat ik voor de zekerheid de deur maar op slot doen.
In de gang kom ik Louis tegen "Wat was daar aan de hand?" vraagt hij.
"Emma is boos, ze wil naar huis" zeg ik terwijl ik m'n schouders ophaal.
"Ach joh is maar een fase, komt ze wel weer overheen, dat hebben al die meiden. Het ging al zo verdacht goed." zegt Louis met een grijns.
Ik zet een geforceerde glimlach op "Tja, ik ga maar is slapen. Ik heb btw Emma haar deur maar voor de zekerheid op slot gedaan" zeg ik nog tegen Louis.
"Oh ja beter, hopelijk haalt ze het niet in haar hoofd om te ontsnappen."

Emma P.O.V

Ijsberend loop ik door mijn kamer
-ik moet hier weg, maar hoe? Door een raam? De voordeur nog maals proberen?-
Ik loop naar mijn kamer deur en trek hem open, of naja ik probeer hem open te doen. "GODVERDOMME NIALL!!" schreeuw ik boos en ik geef een trap tegen de deur.
- wtf moet ik nu? Zoek Em zoek, naar een sleutel? -
Met grote stappen loop ik naar het bureau in mijn kamer, dit is toch altijd wat deze dingen hebben, verborgen laatjes en vakjes.
Ik trek de eerste de beste la open en haal een leeg schrift er uit ik voel met m'n hand achterin de la. Niks.
Na een aantal laatjes open te hebben getrokken en niks gevonden te hebben zak ik verslagen door m'n benen heen.
Ik leun met mijn rug tegen de achterkant van het bed terwijl ik op de grond zit, ik laat mijn hoofd in m'n handen zakken.

Met een diepe zucht kijk ik nog een keer goed naar het bureau. Dan zie ik het "Yes!" juich ik zachtjes tegen mezelf. Aan de onderkant van het bureau zie ik een klein vakje.
Voorzichtig kruip ik onder het bureau en probeer met mijn vingers in het vakje te voelen.

Als ik bijna wil opgeven voel ik iets kouds, iets van metaal!

Kidnapped for Dirty ThingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu