Yeşilin Masumiyeti

81 15 8
                                    

Gel,ansızın gel belki öpersin kirpiklerimden...

Çatılan kaşlarıma mani olamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çatılan kaşlarıma mani olamadım. Hala üstümdeki şaşkınlığı atamadan kendimizi kafenin içinde bulmuştuk. Gözlerim ablamı ararken cam kenarı bir masada aradığını buldu. Ablam heyecanla ayağa kalkıp bana el sallarken bakışları yanımdaki Adar Deniz'e takıldı. Ben yanındaki yirmili yaşlarının sonlarında gösteren,kumral ve dalgalı saçlı adama bakarken o da Adar'a doğru gülümsüyordu.
Ablam olayı anlamaya çalışarak bir bana,bir Adar'a bir de karşısındaki adama bakıp duruyordu. Biz masaya yetişitiğimizde Adar karşımızdaki adama bakıp ''Selam kuzen.''dedi. Sesinde benim şaşkınlığımın aksine keyif gizliydi.
Erkeklere has bir şekilde tokalaşıp sarıldılar. ''Selam Adar.''
''Bir dakika ya.'' Ablam ortama bombayı atmaya hazırlanıyordu.
''Adar senin kuzenin mi Ahmet?'' Adının Ahmet olduğunu öğrendiğim adam Adar'a bakıp birkaç defa sırtına vurdu.
''Evet Aysu,kendisini seninle tanıştırmayı çok isterim çünkü benim için çok değerli biri.''

''Yok artık.''
Ahmet,ablamın bu tepkilerini anlamaya çalışırken ''Adar ile tanışıyor musunuz?''diye sordu.

''Evet Ahmet,az önce sana anlattığım konuyu bir daha düşün bakalım. Sence baş karakter kim burda?''
Ben ablamın dediklerinden hiçbir şey anlamazken,Ahmet bir süre durdu,ardından elleri ağzına doğru gitti. Şaşkınlıkla bize bakarken ablama dönüp ''Ciddi olamazsın.''dedi.

Omuzlarını silken ablam Adar'a selam verip masasına geri oturdu.

Biz de masadaki yerlerimizi alırken Adar benden önce davranıp ''Burada neler döndüğünü bir bana açıklayabilir mi artık?dedi.

''Aslında...''diye söze başlayan Ahmet'i kesen ablam oldu.

''Sadece biraz şaşırdık. Sonuçta kimse böyle bir tesadüf beklemezdi değil mi?''
Adar başını sallayıp onayladı.
Kısa bir süre sonra siparişlerimizi verdik. Yeni tanıştığım insanlara karşı başlangıçta hep çekimser olmuşumdur. Bu durum elbette ileride değişen bir şey fakat girdiğim yeni ortamlarda pek konuşkan olamadığım için ilerisini de pek gördüğüm olmuyordu.

''Şimdi siz ciddi ciddi otobüste mi karşılaştınız ?'''

Adar keyifle geriye yaslanırken ona imrendim.
Belki karşısındaki kuzeni olduğu için,belki ablamla daha önce de tanıştığı için bilmem ama bu rahatlığa ben de sahip olmayı isterdim. Adar'ı gülümseyerek izlemeye devam etmeyi bırakıp bakışlarımı karşımda oturan Ahmet ve ablama çevirdim.

Bu defa Ahmet sözü devraldı.

''Aslına bakarsan biraz öyle oldu. Ben otobüste Aysu'yu gördüm. Görür görmez elbette çok etkilendim. Kendisi bana sadece birkaç defa bakmış olsa da. O gözlerinin güzelliği aklımdan hiç çıkmadı.'' Ahmet,bakışlarını ablama yönelttiğinde göz göze geldiler. Bariz bir şekilde utanan ablam ile dalga geçme seansını eve bırakıp ne kadar yakıştıklarını düşünerek onları izledim.

Sevmekten BaşkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin