DUZENLEME: Arkadaslar okunma sayisiyla oy sayisi cok orantisiz. Eger boyle devam ederse kitap bitmis olmasina ragmen -ileri bolumleri- yayindan kaldiracagim. Bekledigim oy sayisi gelene kadar da yayinlamayacagim. Kitap her ne kadar guzel olmasa bile okumaya devam ediyorsan oy at bari anasini satayim. Guzel olmasa bile -ki ben kitabimin cok guzel veya yaratici bir kurguya dayandigini soylemiyorum- emek harcadim, zaman ayirdim. Okunma sayisi cok yuksek olmasa bile okununca mutlu oluyorum. Biraz da oy atsaniz nolur yani. En azindan begendiginiz bolumlere atin. Begenmeyen zaten okumaya devam etmez diye dusunuyorum. Dedigim gibi, okunma sayisi cok yuksek degil ama atilan oy sayisi kadar da az degil.Umarim keyifle okursunuzz <3
^remusun ağzından
Dumbledore'un güven verici konuşmalarına rağmen hâlâ içimi büyük bir tedirginlik kaplıyordu. Ya bir öğrenci, bir veli özel durumumu öğrenirse? Ya Hogwarts mektubu almış şanslı kişilerden biri olmama rağmen bir veli 'çocuğunun güvenliği' için bu şansı elimden alıp beni kovdurtursa?
Ben bu düşüncelerle kendimi yiyip bitirirken trenin kalkmak üzere olduğu duyuruldu ve annemlere son kez sarılıp trene doğru yürüdüm.
Vagonları teker teker dolaşıyordum ama bir tanesi bile boş değildi. Sonunda üç kişinin olduğu bir kabine girmeye karar verdim. Sonuçta kabinler dört kişilikti ve benim daha fazla boş yer aramaya niyetim yoktu.
Çocuklardan biri gözlüklü ve esmerdi. Boyu hemen hemen benimkinin uzunluğundaydı. Onun karşısında oturan sarışın ve kısa boyluydu. Esmer çocuğun yanında, cam kenarında oturan çocuğunsa siyah hafif dalgalı saçları vardı. Aynı zamanda uzun boyu ile gri gözleri onu daha da yakışıklı yapıyordu. (Aman allahım neler düşünüyorum ben imam hatipliyim •umarım bu videoyu biliyorsunuzdur•hahsh)R: Selam! Başka boş yer bulamadım da burada olmamın sakıncası var mı?
Esmer Çocuk: Tabii ki hayır! Peter'ın yanına geçebilirsin! Bu arada ben James, sarışın olan Peter ve yanımdaki yakışıklı da Sirius.
R: Teşekkür ederim ben de Remus.James çok cana yakın ve samimi konuşuyordu. Sanki kırk yıllık dostummuş gibi hissettim. Tabii hiç arkadaşım olmadığı için dostluğun nasıl hissettirdiğini bilmediğimi saymazsak bu daha hoş olurdu.
Ne kadar samimi bir hava olduğunu hissetsem de çekinerek içeri girdim. Bavulumu yerine koydum ve tam yerime oturacakken tren hareket etti. Ayakta olduğum için sarsılarak karizmamın çizilmesi yetmiyormuş gibi bir de adı Sirius, havalılığı on üzerinden on bir olan çocuğun üzerine düştüm. hayırbuolmadıhayırkabuletmiyorum. DAHA YENİ TANIŞTIĞIM SIFIR TANE DİYALOG KURDUĞUM 11 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN KARİZMANIN ÖZ EVLADI OLAN SİRİUS'A REZİL OLMUŞ OLAMAM!
Ben içimden kendime söverken Sirius daha da düşmem mümkünmüş gibi beni kollarıyla kavradı. Sanırım bunu refleks olarak yaptı. On saniye kadar Sirius'un kucağında durumun ezikliğini kavradıktan sonra başka yerden destek alamıyormuş gibi elimi Sirius'un yüzüne bastırarak yüzünden destek alarak kalktım. Yakışıklı yüzünden destek aldığım yetmiyormuş gibi Sirius da kalkmama yardım etti. Kalktığımda James'in gülmemek için dudaklarını bastırıp sanki zina eyliyormuşuz gibi kafasını son derece kasarak önüne bakmaya zorladığını fark ettim. James'in aksine Sirius gayet ciddiydi.
S: İyi misin Remus?
R: *hiç daha iyi olmamıştım* Evet, gerçekten çok özür dilerim. Aptal aptal ayakta dikilmek yerine yerime otursaydım kucağına oturmayacaktım- yani düşmeyecektim.
Dediğim şeyin farkına vardıktan sonra yanaklarımın kızarmaması için dua ederken James'in kahkahasıyla kızaran tek yerimin yanaklarımın olmadığını hissettim
Sirius, James'e kötü bakışlar fırlattıktan sonra hafif bir tebessümle bana döndü.S: Sorun değil. Düşmek bilinçli olmadığına göre hata da olmamalı.
J: Sirius Black haklı. Düşmen hata değildi ama kalkman büyük hataydı Remus.
S: James Potter helvasını fıstıklı mı ister fıstıksız mı?
J: Düşüncesiz olma Sirius! Senin fıstığın karşında olabilir ama benim değil. Tabii ki fıstıklı isterim!
P: Çocuklar naçizane konuşmanızı bölmek istemem ama Remus sen niye hâlâ ayakta duruyorsun?Harbiden ben niye hâlâ ayaktayım? "Haklısın Peter." Hemen yerime oturdum.
J: Peter! Belki Sirius kucağına oturul- pardon düşülmesini istiyor!
S: Jamie yeter artık. Sen beni yedi yıldır tanıyor olabilirsin ama onlar tanımıyor. Dalga geçtiğini anlamayabilirler. Gay olduğum sanılıp genç kızlar benden uzaklaşabilirler. Ne yapmaya çalışıyorsun? Yoksa amca olmak istemiyor musun?
J: Bi' de bayıl istersen Sirius. 11 yaşındayız neyin tribi bu?
P: Yine aranıza giren benim ama Sirius'un yönelimini tartışmaktansa birbirimizi tanımanın daha hayırlı olacağını düşünüyorum. Kendimden başlıyorum adım Peter Pettigrew. Biraz çekingenimdir. Martta doğdum.
J: Tamam sevgili sınıf arkadaşlarım o zaman sıra bende. Tam adım James Potter. Quidditchte arayıcı olmak en büyük hayalim olabilir. Doğum günüm 27 Mart.Sıra Sirius'a geldiğinde sanki sıra ona gelmeden önce kesik kesik bakışlar atmıyormuşum gibi sıranın ona gelmesi bahanesiyle gözlerimi hiç ayırmadan ona bakmaya başladım.
S: Yüzüm ve vücudum kadar şahane olan adım Sirius Black. İlgi alanım kızlar. Beni dinlediğiniz için teşekkürler. Ha bi' de dünyanın bu yıldıza merhaba dediği gün 3 Kasım.
Ben hâlâ Sirius'a bakmaya devam ederken herkesin bakışlarını üzerimde hissettim. Kendini tanıtma sırasının bana geldiğini fark ettiğimde toparlandım ve konuşmaya başladım.
R: Ee adım Remus Lupin. Kitap okumaktan ve müzik dinlemekten hoşlanırım. Doğum günüm 10 Mart'ta. Şu ana kadar hiç arkadaşım olmadı.
Hsktr. Sonuncuyu harbiden söylemiş miydim? Ya hiç arkadaşım olmadığı için bende problem olduğunu düşünürlerse? Ya benden uzaklaşırlarsa? Bu düşüncelerle sanki suç işlemişim gibi alt dudağımı ısırıp yere bakmaya başladım.
S: Remus, arkadaşın olmadığı için rahatsızlık duymana gerek yok. Şu ana kadar olmamış olabilir ama aynı anda üç arkadaş edindin bile. Biz de Jamieyle ailelerimiz sayesinde tanıştık. Onlar karşımızdaki binaya taşındılar falan filan.
J: Sirius doğru söylüyor. Herkesin Sirius gibi mükemmel bir komşusu olmayabilir.Sirius ve James'in dedikleriyle başımı kaldırıp onlara gülümseyerek baktım. Peter da desteklercesine kolumu sıvazladı.
00000Bayağı sıkıcı olduğunu düşünüyorum. Bi dişim yok yapıcak bi şey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Were Children ☾ Wolfstar
Randomİlginizi cekecekse 6. bölümden itibaren bilinmeyen numara var yani hikayemiz texting içeriyor