MERHABAA! Kitaba ve ruhsal sağlığıma olan büyük katkıları sebebiyle bu bölümü @xsultanstrange askima ithaf etmek istiyorum. Umarım başta @xsultanstrage ve @milenia_89 bebeklerim olmak üzere bütün okuyucular beğenir. Keyifli okumalarr ❤️🔥Lily, Remus ve Sirius'un evinde James'in cips ve içecekleri getirmesini beklerken yeni evli çifte evlilik hakkında sorular yağdırıyordu. "Ee Remus, evlilik nasıl?". Remus, kendine sırıtarak bakan Sirius'a memnuniyetsiz bir bakış attı. "Evlenmeden önce vücudumun her yerinde morluklar olmuyordu.". Sirius'un sırıtması genişledi. "Bu kadar ateşli olursan olacağı bu. Bana sorarsan Lils, üstte olmak ve Remus'un her gece seslerini duymak evlilikten beklentimi tamamiyle karşıladı.". Sirius'un cevabıyla Remus'un morarmayan tek yeri olan yüzü kıpkırmızı kesilmişti. Neyse ki James, elinde cips, içecek ve bardaklarla odaya giriş yaptı. "Cipsi buldum! Hadi 'doğruluk mu cesaret mi oynayalım!". James'in önerisi üzerine herkes yuvarlak oluşturdu ve ortaya boş bir şişe koyuldu. James heyecanla şişeyi çevirdi. Şişe bir süre döndükten sonra Lily ve Remus arasında durdu. Soran kişi Lily'di /çünkü kapak kısmı Lily'nin tarafında/. Lily kendini hazırladı. "Ihm.. evet, soruyorum. Öncelikle doğruluk mu cesaret mi?". Remus başlangıcı doğrulukla yaptı. "Tamam o zaman. Sirius ile ilk kez ne zaman işi pişirdiniz?". Remus unuttuğunu sandırmaya çalışmak için biraz düşünme taklidi yaptı. "Hmm.. pek hatırlamıyorum. Yani aklımda hep onu tutmuyorum ya. Sanırım 18 yaşında, Sirius'un doğum günündeydi.". Sirius hemen söze atıldı. "Evet evet! Remus beni kızlardan kıskanmış başka bir masaya sürüklüyordu. Yine düğündeki gibi olmuştu! Ben de onu kucağıma alıp odaya çıkarttım. Sonra da-". Lily, durumu kurtarması gerektiğini fark etti. "Tamam tamam! Yeterli. Ben çeviriyorum şişeyi.". Lily, ortaya eğilip şişeyi çevirdi. Şişe bu sefer Sirius ile James arasında durdu. Kapak James'i gösteriyordu. "D mi C mi, Siri?". Sirius sırıtarak "Cesaret." dedi. James heyecanla ortaya atıldı. "REMUS'U Sİ- bunu izlemek istediğimden emin değilim. Son zamanlarda aldığın bir kararı itiraf et.". Sirius'un bakışları Remus'u buldu. Soru sorarcasına Remus'a baktıktan sonra Remus'un bakışlarından onay alınca ciddi bir ifadeyle nefes aldı. "Biz.. Remus ile bir evlat edinmeye karar verdik..". Bitirdiği cümleyle Lily, ellerini ağzına kapatmış; James, gözlerini kocaman açmıştı.
J: AMCA OLUYORUM! AMCA OLUYORUM!
L: AHH HALA OLUYORUM! TEYZE OLMAKTAN DAHA GÜZEL! TEŞEKKÜRLER TANRIM!
R: Baba olacağıma bu kadar sevinmemiştim.
S: Çünkü sen anne olacaksın.---------------------------------------
Lily, Regulus'un eşi Olivia ile James de Regulus ile sohbet ederken Regulus'un üç yaşındaki oğlu İvan sabırsızlıkla kuzenini bekliyordu.
-------------------------------------
S: Merhaba, biz evlat edinmek için başvurmaya gelmiştik. Açıkçası ne yapılması gerektiği hakkında pek bir fikrimiz yok. Sevgi ve saygı göreceğinden emin olabilirsiniz, eğitimi hakkında en ince detayları bile atlamayız. Onun için ne gerekiyorsa yapmak için hazırız.
Görevli: Bundan önce size verilen formları doldurmuş olmanız yeterli. Daha sonra ara ara yetkili kişiler tarafından eviniz kontrol edilecek zaten. Birazdan henüz üç yaşında, Tom adında bir çocuğumuz gelecek. Ailesi iki ay önce trafik kazasında vefat etti. Çok uslu ve biraz çekingen bir çocuk.
Görevli 2: Mr. Straight /ehe/ Tom'u getirdim.
Tom: Merhaba, beni siz mi evlat edineceksiniz.
Görevli: Evet, Tom. Seni evlat edinmek isteyen aile bu. Ben şimdi çıkacağım ve yarım saat sonra tekrar geleceğim. İstemezsen seni zorlamayız.
Tom: Lütfen beni evlat edinmeyin. İki yaşında bir kardeşim var. Onu yalnız bırakamam.
R: Tom.. seni zorla evlat edinmeyeceğiz. Kardeşinin adı ne?
Tom: Evelyn.
R: Bak ne diyeceğim. Evelyn ile birlikte bizim çocuğumuz olmak ister misiniz? Annenle babanın yerini tutmayı hayal bile edemeyiz fakat size sıcak bir aile ortamı sunabiliriz.Sirius, başta şaşırmış olsa da bu fikir onun da hoşuna gitmişti. Kafasını sallayıp Remus'a destek verdi. Duyduğu cümleler karşısında şaşıran Tom mutlulukla gülümsedi. "Çok isterim! Kardeşimi getirebilir miyim?". Remus rahatlamış bir şekilde gülümsedi. "Tabii ki!".
Evlat edinme işlemlerini bitiren Remus ve Sirius çocuklarının ellerinden tutarak evlerine doğru yürümeye başladılar.
----------------------------------------------
Zilin çaldığını duyan Lily kapıya doğru adeta uçtu. Bir çocuk bekleyen Lily iki çocuğu görünce şaşkınlıktan donakaldı. Sirius ile Remus içeri girip küçük Blackleri tanıştırmaya başladı.
Sonunda herkes mutlu mutlu sohbet ediyordu. Çocuklar kendi aralarında oynuyor, yetişkinler gülüşerek sohbet ediyordu. Evde gerçekten sıcak bir aile havası vardı. Eksik olan tek şey ise birkaç gün önce tamamlanmıştı. Voldemort tarafına geçerek arkadaşlarına ihanet eden Peter'ın yakalanma haberi. Oluşacak tek kavga, daha yeni kendi odalarının rengini tartışarak karar vermiş olan Sirius ve Remus'un bu sefer çocuklarının odalarının rengi hakkında olacaktı. Belki de çocukları kararsız olmak yerine tek seferde bir renk seçerlerdi.
Bu sefer harbiden son yaptım. Yeni bir kitap yazma fikri var aklımda ama yakınlarda yazacağımı düşünmüyorum. En yakın bir hafta sonra yazarım. SİZİ ÇOK SEVİYORUMM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Were Children ☾ Wolfstar
Randomİlginizi cekecekse 6. bölümden itibaren bilinmeyen numara var yani hikayemiz texting içeriyor