13

119 10 32
                                    


Rem: Bence bir hafta sonra olsun.
S: Oha amk sakin ol Rem.
Alice: Gerdek için acele ediyor Remus .d
Reg: Abimin o olay için düğünü bekleyeceğini sanmıyorum /ABİM DİYİNCE DUYGULANDIM/
J: Beklemedi ki zate-
L: Ihm o kadar hazırlığı bir haftaya sığdıramayız.
Frank: Hem Harry ve Neville da yok.
L: Ay olmasınlar zaten. Sirius onlara içki içtirir.
S: Sevgili Lils, Hogwarts'a gidip Kaymak Birası içmeden gelebileceklerini mi sanıyorsun acaba?
L: Sevgili Siri, bu yaşta Hogsmeade'e gidebileceklerini mi sanıyorsun acaba?
A: Sirius ilk kez -ve son kez- Harry ile Neville'a baktığında neler yaşanmıştı hatırlıyor musunuz?
S: Hayır.
J: HAJSHAJHSAJHS ZAMBAĞIM VE SEN ONU BENZETMİŞTİNİZ BİZ DE FRANK İLE PATATES CİPSİ YİYEREK SEYRETMİŞTİK!
S: TANRI AŞKINA JAMES'E ZATEN GÜVENMİYORUM FAKAT FRANK VE SEN, REMUS? bekle.. REMUS! SEN NE YAPIYORDUN O SIRADA?
Rem: Görünmezlik peleriniyle kundakladığın Harry ile Neville'ı arıyordum.
Reg: HAJSHAJSHAJHSJA ÇOCUĞUMU ABİME GÖSTERMEYECEĞİM!
S: Kırıcıs- SENİN ÇOCUĞUN MU VAR AMK?
Reg: Bunca yıl seni mi bekleyecektim?
S: YEĞENİM NEDEN BURADA DEĞİL?
Reg: Seni görüp ahlakı bozulmasın diye. Kendisi üç yaşında.
Rem: ONLARI BİRLİKTE BÜYÜTEBİLİRDİK KAYINBİRADERİM!
Reg: Kayın- ne?
L: Bu kadar boş sohbet yeter. Artık düğün tarihini belirleme zamanımız geldi.
S: 10 Mart!
Rem: Doğum günümde bir şey yapacaksak bunun çocuk olmasını tercih ederim. O kadar bekleyemem. Ben bir hafta sonra diyorum. İçki olacağı için de çocukların olmaması daha iyi, onlar geldiği zaman içkisiz bir tane yaparız yine. Kabul edenler?

Herkes el kaldırınca Sirius da el kaldırmak zorunda hissetti. Regulus ve Sirius hasret gidermek için sohbete başlayınca, Lily ile James de Alice ile Frank çiftiyle çift sohbetine başlayınca Remus ortalığı toplama görevinin kendine ait olduğunu hissederek ortalığı toplamak üzere oturma odasından salona gitti.

-düğün günü-

Remus, kendini süzen Sirius'un bakışlarından kızarırken bir yandan da siyah takım elbise içine giydiği siyah gömleğinin düğmelerini ilikliyordu. (Düzgün ifade edemedim. Sirius siyah takım elbise içine siyah gömlek giymiş ve Remus onun düğmelerini kapatırken Sirius da Remus'u izliyor.) Remus, Sirius'un düğmelerini ilikledikten sonra aynada kendine de çeki düzen vermeye başladı. Kendisi de beyaz takım elbise giymişti. Sirius'un tam tersi. Az sonra Lily, heyecanla içeri girdi.

Lily'nin giydiği:

Alice'in giydiği:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alice'in giydiği:

"Hazır mısınız? Ay ben çok heyecanlıyım, kalbim küt küt atıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hazır mısınız? Ay ben çok heyecanlıyım, kalbim küt küt atıyor. Kendi düğünümde bu kadar heyecanlı hissetmemiştim!". Remus gülümseyerek Lily'nin yanına yaklaştı. "Senin gibi bir en yakın arkadaşa sahip olduğum için çok şanslıyım. İyi ki varsın Lils.". Lily, Remus'un gözlerinin içine gülümseyerek bakmayı tercih etti. Bu sırada ilginin her zaman kendisinin üstünde olmasını sağlayan Sirius, bundan rahatsız olduğunu belli etti. "Hey! Müstakbel kocan benim, Remus! Duygu dolu konuşmaları bana yapmalısın!". Remus gülerek Sirius'a yaklaştı. "Senin gibi bir eşim olacağı için de çok şanslıyım. Dünyanın en şanslı adamı benim!". Sirius, Remus'a daha da yaklaşıp belinden kavrayarak kendine çekti. Uzunluğu sebebiyle alnını Remus'un alnına dayamak için başını biraz eğmek zorunda kaldı. "Hmm öyle mi? Daha da şanslı hissetmek ister misin.". Onları izleyen Lily, Remus'tan önce söze girdi. "Öhöm öhöm! Yalnız değilsiniz ve aşağıda yalnız bırakmamanız gerek bir kalabalık var. İçlerinde nikah memuru da var ve içimden bir ses beklemekten hoşlanmayacağını söylüyor. Hadi artık!". Lily'nin ardından Sirius'un koluna giren Remus ile Sirius da bahçeye çıktılar. Sirius ile Remus'un bahçeye çıkmasının ardından alkış eşliğinde nikah masasına oturdular.
0000000000000000000

Sirius kızların masasına dirseklerini yasladı. "Siz bir erkekten hoşlanınca ne yaparsınız kızlar?". Sarışın bir kız Sirius'a yavaşça yaklaştı. "Ona doğru yaklaşırım.". Sirius, onlara doğru yaklaşan Remus'un farkında olmayarak sırıttı. "Ben evlenirim.". Birden Remus'un sesi duyuldu. "Ben olsam, kızlar, sevdiğim erkeği kıskanırım. Hele ki yeni evlenmişsem.". Sirius, irkilerek masadan kalktı. "Evlendin mi!? Nikah masasına beni çağırmadın mı sevgilim?". Remus, sarhoş olmuş Sirius'u kollarından tuttu. "Evet, hatta damat sendin.". Kimin düğününe geldiklerinden haberi bile olmayan üç kız damadın Sirius olduğunu öğrenince Remus'tan özür dileyip masadan ayrıldılar. "Ah doğru! Biz evlendik, Remus! Niye gerdeğe gitmiyoruz?". Bu sefer Sirius, Remus'un ellerinden kurtulup onu eve sürüklemeye başladı. "BİZ EVLENDİİİK".

----------------------------------------------------------------------

VAZGEÇTİM BİR BÖLÜM DAHA OLACAK AMA KISA
BEĞENİP YORUM ATMAYI UNUTMAYINN KEYİFLİ OKUMALARR bunu bölüm bitince diyorum evet. 🤍

We Were Children ☾ Wolfstar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin