10

176 9 12
                                    

^sirius askimin agzindan

Sabah olduğunda başımı Remus'un omzunda buldum. Kütüphanede yerde uyuyakalmıştık. Remus'u uyandırmamaya dikkat ederek başımı kaldırıp Remus'u izlemeye başlamıştım. Ne yazık ki bir dakika geçmeden Remus'un alarmı çalmaya başladı. Remus irkilip alarmını kapattı. Gözlerimiz buluşunca o güzel gözlerini kısarak bana gülümsedi. "Saat kaç oldu uykucu, hadi kalk!". Cümlemi bitirirken bir yandan da Remus'u kolundan tutup kaldırmaya çalışıyordum. Remus gülümseyerek kalktı. El ele yatakhaneye giderken içim kıpır kıpırdı.
Günün sonunda akşam yemeği için büyük salona gitmiştik. Remus, Eve'i görünce gülümseyerek ona doğru yürümeye başlamıştı."Oo sevgilimin ilişki profesörü de buradaymış.". Eve önce şaşkınlıkla sese döndü. Sonra Remus ve beni görünce oluşan gülümsemesi tutuşmuş olan ellerimizi görünce daha da büyüdü. "Ah! Sonunda! Sonunda iki aptal birbirlerini anladı!". Remus ve ben Eve'e bize aptal dediği için önce yalandan kızgın surat ifadesi yapsak da bu pek onun umrunda olmadı ve yaptığı ilk şey bize sarılmak oldu. Eve ile biraz daha konuştuktan sonra kendi masamıza dönüp yemeğimizi yemeye başladık.

"Nasıl yani? Sen bunu sadece tahmin mi ediyordun yoksa bilip bana söylemedin mi?". Lily, James'i sorularıyla gömerken James en az hasar alacağı cevapları vermeye çalışıyordu. "Dedim ya zambağım! Ben zaten bunlar arasındaki çekimi trene biner binmez fark etmiştim. Fakat ikisinde de keçi inadı var. Kendilerine itiraf edememişler bana nasıl söylesinler?". Lily inanmış görünüyordu ki James'in tepesinden indi. Daha sonra bize döndü ve ellerini sevinçle çırptı. "Bunu kesinlikle kutlamalıyız!". Remus ve ben Lily'yi onaylarcasına gülümsedik ve birbirimize döndük. Remus bana adeta ışıldayarak bakarken ben daha fazla dayanamadım ve yumuşak dudaklarına bir öpücük bıraktım.

^yazar ağzından

Harry elindeki iki not defterini sevinçle sallayarak oturma odasına koşuyordu. "ANNE BABA! REMUS VE SİRİUS'UN GÜNLÜKLERİNŞ BULDUM!". Sirius'un kollarının altında olan Remus hızla doğruldu. "Harry! Güzel yeğenim bunu annen ve babanla değil de bizimle paylaşman gerekmiyor mu?". Remus'un paniklemiş sesi üzerine James ve Lily güldü. "BABASININ OĞLU! GEL BURAYA!". Harry koşarak babasının kucağına atladı. James tam Harry'nin getirdiği günlüklerden birini okumaya başlayacakken pencereden bir tıkırtı sesi geldi. Sirius ne olduğuna bakmak için kalktığında bu tıkırtının sebebinin Hogwarts mektubu getiren bir baykuşun gagası olduğunu anladı. Sirius sevinçle pencereyi açıp mektubu kaptığı gibi koşarak Harry'nin yanına geldi. "AMCASININ BİR TANESİ BÜYÜMÜŞ DE OKULA MI GİDECEKMİŞ!". Bu cümle üzerine herkes sevinçten ne yapacağını şaşırdı. Remus ve Lily birbirine sarılmış, James ve Sirius Harry'yi önce kimin öpüp sarılacağı konusunda tartışmaya girmişti. Sirius'un sarılıp James'in de Sirius sarılırken öpmesi çözümüyle tartışma son bulmuştu. Zaten her günü keyifle geçen ailenin bu günü ayrı bir keyifle geçmişti.

"Bak Harry, orada fazla yaramazlık yapma ve binana puan kaybettirme. Tamam mı güzel oğlum?". Lily oğlunu bininci kez tembihledikten sonra James oğlunu omuzlarından tutup kendine çevirdi. "Anneni dinleme oğlum. Derslerine çalış fakat bunun dışında enerjini de harcamayı bil. Ayrıca Remus ve Sirius amcaların gibi trene biner binmez gözüne birini kestirme. Baban gibi ol. Yemekte daha güzel kızlar olabilir.". Remus ve Sirius adları geçince gülmeye başladılar. Sirius yalandan James'e sitem etti. "Yapma James! Çocuktuk.". Tam o sırada trenin kalkacağı haberi geldi. Harry son kez annesi, babası ve amcalarına sarıldıktan sonra trene bindi. Birkaç dakika sonra trenin içinden el sallamaya başladı. Harry gibi ailesi de ona gülümseyerek el sallıyordu. Ve tren hareket etti. Hogwarts'a doğru.

••••••••••••••••••••••••••••••
GUNCELLEME: KITAP BITMEDI UC BOLUM DAHA VAR

Veee bu kitap burada biterrr! Remus'a iki tane aşık olduğunu anlama sahnesi koymuşum ama ikisi de o kadar oturmuş ki bozmak istemedim. Umarım beğenmişsinizdir okuduğunuz için teşekkür ederimm 🥰

We Were Children ☾ Wolfstar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin