Sevgili Sirius,
Sana 2 aydır yazamıyorum, kusura bakma. Neler neler oldu anlatamam. Anlatırım ama ağlamaya başlarım.
Bi çocuk vardı Sirius. Yeşil gözlüydü. Benden hoşlanıyormuş gibi yaptı. Okulun başından beri çocuğu görüyordum hatta iksir dersinde eş olmuştuk geçen sene. Ama umrum bile değildi çocuk.
Geçen aylarda göz göze gelmeye başladık. Dediğim gibi önemsemedim bile. Durmadan bana bakıyordu. Ben ona baktığımda da gözlerini kaçırıyordu. Sonra yine bakıyordu sonra yine kaçırıyordu.
Bi baktım Sirius bu çocuk bana yakışıklı gelmeye başladı. Bi baktım Sirius bu çocuğu düşünüp sırıtmaya başlıyorum. Hay böyle işin-
Bi süre böyle ilerledi bu. Derslerde durmadan bana bakıyor ama selam vermiyor. Benimde içim bi hoş oluyor yani. Böyle bi sırıtma geliyor onunla göz göze gelince.
Geçenlerde bana gülümsedi. Ama Sirius böyle çocuk gibi bakıyordu. Nasıl heyecanlandım sana anlatamam. Galiba ondan hoşlanıyordum. Galiba o yeşil gözlere abayı yakıyordum.
Charlie ile yanından geçtiğimde Charlie'yi öldürecek gibi baktı. Hayır yani anlatabiliyor muyum hoşlanıyormuş gibiydi.
Sonra öğrendim ki sevgilisi varmış.
Ağladım.
Ağladım.
2 ay ağladım, ruhsuz, halsizdim.
Şimdi diyeceksin ki ne zamandır var lan bu çocuk.
Mart ayındayken ilk defa göz göze geldik, Kasım ayında sevgilisi olduğunu öğrendim.
Ne ara bağlanmıştım?
Neyse. Şu an iyiyim. Artık aşk meşk yok. Tövbe.
Bugün yılın ilk günü. Ve sen yine yoksun.
Babamdan noel hediyesi köpek istemiştim.
Siyah.
Aldı. Siyah köpek aldı Sirius.
"Patiayak" dedim adına.
Geceleri beraber uyuyoruz. Senin Gryffindor şalını çok seviyor.
Daha yavru. El kadar. Şalın içinde kayboluyor.
Minik Patiayak...
Sırrın benimle güvende dayı.
Seni çok ama çok özledim.Sevgilerimle Dora.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Dora ve Patiayak
FanfictionKüçük Dora'ya bakıcılık yapan Sirius | texting (İlk küçük dora ve sirius hikayesi) June'21