20 Şubat 1985
Sevgili Sirius,
Bugün başımdan geçen bir olayı sana anlatmak istiyorum.
Millie ile her zamanki kütüphanede oturuyorup yakışıklı çocuk kesiyorduk. Kapının sağındaki üçüncü masada. Senin arkadaşlarınla oturduğun masada. Mösyöler; Aylak, Kılkuyruk, Patiayak ve Çatalak kazılı masada.
"James Lily'yi seviyor!"
"Gryffindor!!!"
"Çapulcular"
"Sümsükus :))" yazan masada...
Her neyse, duygusallığa bağlamayacağım şimdi.
Sonra tam karşımızda bir grup çocuk durdu. Görmüşlüğüm vardı ama pekte üstlerinde durmamıştım. Ravenclawlı bir çocuk var ben onu kesiyordum (sanırsım Leonardo Dicaprio. Ciddiyim Sirius, gülme) karşımızda duran grup durmadan Millie ile bana bakıp bakıp duruyordu. Bende Millie'ye şey diye fısıldadım,
"Buraya oturmak istiyorlar galiba."
Millie de çocuklara bakıp "kalkalım öyleyse Dora, baksana ayı gibi hepsi." dedi. Millie'ye yan bir bakış atıp oturmaya devam ettim.
Çocuklardan iki tanesi bize doğru gelmeye başladı. Ben hala onlara bakmaya devam ederken 170 boylarındaki esmer çocuk "Selam." dedi.
Saf ben hala masaya oturmak istediklerini sanıyordum tabii. "Selam." dedim bende ve diğer sarışın çocuğa baktım. Arkalarındaki grup bir köşeye çekilmişti.
"Ya bizim bir arkadaşımız var." dedi esmer çocuk.
"Seni çok beğenmiş ve teneffüste seninle takılmak istiyor."
Sirius sana yemin olsun hayatımın şokunu yaşadım. Kalakaldım o an!
"Ne?"
"Arkadaşımız seni çok beğenmiş. Tanışmak ister misin? Kendisi çok utangaçtır da gelmeye çok utandı."
Hala şokun etkisindeydim.
Birisi beni mi beğenmişti! Beni?
Yüzümdeki şaşkınlığı gizlemeye çalıştım.
"Kim o arkadaşınız?" diye sordum.
"Jonathan!"
Kumral ve Ravenclaw'dan bir çocuktu. Çocuk kıpkırmızı bize baktı.
"Şey tamam olur."
"Tamam öyleyse, bir sonraki teneffüs Büyük Salon'un önünde bekler seni."
Kafa salladım. Sarışın çocuk (şu esmerin yanındaki) tam gidecekken,
"Regulus Black'i tanıyor musun?" diye sordu.
Regulus Dayım'ı sordu bana Sirius. Hiç söylenme bana ona dayı demeyi kes diye. Ne senin ne de onun desteklediğine inanmıyorum. Kapiş?
"Evet, dayım olur. Neden?"
"Çok benziyorsunuz."
Benle Regulus? Hadi sen olsan neyse, Regulus Dayım mı? (R.I.P)
Neyse işte Sirius. Sonraki teneffüs çocukla takıldım. İyi birisine benziyor ama fazla utangaç. Benden iki yaş büyük sadece.
Ilerleyen günlerde sana gelişmeleri aktaracağım.
Umarım ki mektubum eline ulaşır. Annem bilmiyor, eğer mektubum eline ulaşırsa ve (bunun ihtimali uzayda yok ama neyse) sen mektup yazmaya çalışırsan annemlere, sakın bahsetme!
Görmedin, duymadın, bilmiyorsun.
Seni seven Pembe Kafa~Dora Tonks
•••
Tamam sadece bir mektup bölümüydü ama güzeldi.
Bide bizim okulda da bir çocuk var yemin ederim Manu Rios'a benziyor. YEMİN EDERİM BAKIN.
Her teneffüs çocuğu görüyorum ay çok yakışıklı ama bi göz göze gelsek keşke ama işte nerdeeeeeğ
Üstünde hep beyaz bir ceketi var arkadaşımla ona hep beyaz ceketli çocuk diyoruz dowjsşqnxçnqpslqmdmwllddö
Of çok yakışıklı ama KDPWÖDĞQÇDMWLD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Dora ve Patiayak
FanficKüçük Dora'ya bakıcılık yapan Sirius | texting (İlk küçük dora ve sirius hikayesi) June'21