Dora: Selam Regulus Dayı
Dora: Bak bu çiçekleri gelirken ormandan topladım
Dora: Tabii annem buraya geldiğimi bilmiyor
Dora: Öğrenirse ne tepki verir bilmiyorum
Dora: Bence kızmaz
Dora: Ama kızabilir de.
Dora: Orada iyi misin Regulus Dayı?
Dora: Orası nasıl bir yer?
Dora: Azkaban'dan daha güzeldir değil mi?
Dora: Sirius'un çektiği acıyı çekmiyorsundur değil mi?
Dora: İkinizde aynı acıyı çekmiyorsunuzdur değil mi?
~Sessizlik
Dora: Senin iyi birisi olduğunu biliyorum Dayı.
Dora: Kim ne derse desin, sen hala benim gözümde benimle evcilik oynayan bir Slytherin öğrencisisin.
~Tekrardan sessizlik
Dora: Mektubumu okumak isterdim ama annem geç kaldığımı anlamasın
Dora: Seni seviyorum Regulus Dayı. *mektubu ayçiçeği tarlasının tepesinde kalan, kendince hazırlamış olduğunu anıta koyar*
Burada Regulus Arcturus Black yatıyor.
Sevgili Regulus Dayı,
Geçen gün Sirius'a tekrar mektup yazdım. Mektuplarım onun eline ulaşıyor mu, inan bilmiyorum. Doğrusu mektuplarım senin eline de ulaşmıyor...
Son Astronomi dersimde Profesör bizden gözlerimiz kapalı üç yıldız seçmemizi istedi. Neleri seçtim tahmin et; Sirius, Regulus ve Vulpecula.
Sonra odama gidip ağladım.
Millie neden ağladığımı sordu. Hogwarts'tan gidiyoruz diye yalan attım. Ayıp mı etmişim sence dayı?
Bende sanki cevap verecekmişsin gibi soruyorum işte.
İlk defa sevgilim oldu. Kumral ve yeşil gözlü. Adı Ceg. Ama ona durmadan Reg diyesim geliyor.
Sirius'a anlattım herşeyi. Umarım mektuplarım ona ulaşmıştır. En azından birinizin bu mutlu haberi duymasını isterdim. Eğer burada olsaydınız sizinle kek yapıp bunu kutlardık.
Dayı Sirius dayım Marlene'in öldüğünü bilmiyordu değil mi?
Geçen gün Freya'yı gördüm. Hala aynı Freya'ydı. Sadece artık saçları uzun değildi.
Hatırlıyor musun, sizinle göl kıyısına gelmiştim.
Freya beni tanıdı. Sohbet ettik. Sonra Charlie gelince gitmek zorunda kaldım.
Kim ne derse desin senin iyi birisi olduğuna ve Kim Olduğunu Bilirsin Sen'i desteklemediğine en içten duygularımla inanıyorum.
Huzur içinde uyu.Seni hep sevecek olan Dora.
•••
Ne ağlaması cnm bunlar bugün hoşlandığım çocuğun arkasında yürürken durmadan bana baktığı için oluşan sevinç gözyaşları (ya da çocuk dedi bu salaklar beni mi takip ediyo ÖSĞAKDĞQKSİQÖÖSÖWÖSÖÖSLDĞWŞDLSL)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Dora ve Patiayak
FanficKüçük Dora'ya bakıcılık yapan Sirius | texting (İlk küçük dora ve sirius hikayesi) June'21