Sevgili Sirius Black
Bugün doğum günüm. 16 yaşında oldum. İşten ayrıldım, malum Hogwarts başlayacak. Ha bu arada bu yaşta nasıl işe gittin dersen, kendimi büyüttüm.
Sabah herkesten erken uyandım. Regulus dayımın mezarına gidip çiçekleri suladım.
Doğum günümü kutladığını hissediyordum. Geçen geceki fırtınadan dolayı çiçeklerden bazıları aşmıştı.Burada Regulus Arcturus Black yatıyor
Yazan yazıya baktım bi süre. Keşke eski günlere geri dönebilseydik.
Çiçeklerden solanları yeşerttim. Remus ile yaptığımızı anlattım. Bize ahiretten katıla katıla güldüğüne emindim. O da yanımızda olmak için herşeyi verirdi bence. Patiayak etrafta koştururken onu izledim.Sevgili Regulus Dayı,
Senin suçsuz olduğuna hala tüm kalbimle inanıyorum. Buna hiç kimse inanmasa da, herkes senin Kim-Olduğunu-Bilirsen-Sen'in destekçisi olduğuna inansa da, ben buna inanmıyorum. Senin bir zamanlar yanlış kararlar aldığını ama bundan ders çıkardığını, büyücülük dünyasını için öldüğün fikrini hala savunmaya devam edeceğim.
Dayı, seni çok özledim. Keşke gelsen ve bana kocaman sarılsan. Seninle Sirius'u sinir etsek. Annemle atışsan. Çiçek toplasak. Sirius ile puding yapmaya kalkıp mutfağı dağıtsak. Sirius korku filmi izlerken onu korkutsak. Ayıcık Üzüm'ü merdivenlerden atıp şifacılık oynasak. Bana sizin evi anlatsan. Ayrı eve çıktığında bana ayıracağın odayı planlasak. Bizi çizsek.
Ama bunların hepsi bir keşke. Zamanında keşke değerlerini bilseydim. Seni çok özledim.Beni izlediğini biliyorum. Her zaman yanımda olacağını. Salakça kararlar verirken diğer taraftan bana kızdığını. Belki de şu anda hata yapıyorum. Bilmiyorum. Ama canım acıyor. Seni kaybettim zaten, Sirius ise bana aynı değeri vermiyor, duysam inanmazdım, canım acımazdı. Ama görmek canımı yaktı.
Eğer herşey güzel olsaydı, onu Harry'den kıskanmazdım. Beni ayırmadığı sürece. Ama Dayı, ona onca mektup yazıp onu görmeye gittiğimde bana Harry'yi sorması, yemin ederim ki Dayı canımı çok yaktı. Hemde çok. Onu ikinciye kaybetmişim gibi yaktı.Keşke yanımda olsaydın da bana bir fikir verseydin. Sirius işte beklersin diyor bazen içim. Ama kırıldım çok Dayı. Anlarsın ya. Çok kırıldım. Belki yanlış düşünüyorum, bilmiyorum. Ama kırıldım işte. Ben onu o kadar çok özlemişken...
Haklı, o onun vaftiz oğlu. Ama Dayı, bana yıllarca baktı, kızım dedi, yedirdi, giydirdi, benim halimi sormadan, kendi kanından olan annemin, en sevdiği kuzeni ya hani, onun hatrını sormadan direkt onu sorması acıttı. Çok hemde.
Sen bunu yapmazdın. Sirius işte, patavatsız bilirsin. Takmamak gerek Sirius'u. Bilerek kırmaz kimseyi. Ama... aması var işte.Rüyalarıma gel Dayı, yardım et. Ne düşünmem gerek yardım et. Annem bilmez misin onu, düşünebilir mi o hiç sıkma sen güzel canını o seni hep düşünüyordur dedi. Sanmıyorum dayı.
Geçen gece anneme sarılıp ağladım. Bir süre saçlarım kahverengi kaldı.
Annem senin mektuplarını okuduğu için dakika dakika ne yaptığını biliyor, o yüzden Harry'yi sordu buna yemin edebilirim, dedi. Ama beni susturmak ve canımın yanmasına engel olmak istediği için söylediğine eminim. Bilemiyorum Dayı. Vurdumduymaz hem o deli bilmez misin sen onu, dedi saçlarımı okşarken. Hadi düzelsin artık saçların.
Düzelmedi saçlarım.
Tekrardan gideriz bak, görürsün seni ne kadar özlediğini.
O izni ne kadar sürede aldığımızı iyi biliyorum. Ve onu görmekte pek istemiyorum. Dördüncüye bu çöküşü yaşayamam. Kaldıramam. Ben mektup yazmaya devam edeceğim.
Umarım okuyordur, umarım ona ulaşıyordur.
Senin beni duyduğunu biliyorum. En azından bu beni rahatlatıyor.
Huzur içinde uyu Dayı.
Seni çok ama çok seviyorum.
SevgilerimleDora...
____
Regulus Dayıma yazıp okuduğum mektup bu. Sana durmadan aynı şeyleri yazmayacağım.
(Burada kocaman bir ıslaklık var)
Patiayak benden önde evin yolunu tuttu. Kuşların cıvıltısıyla eve döndüm. Annemle babam kalkmıştı. Babam gazete okuyordu, mutfak kapısından girdim.
Nerede olduğumu sordular. Dayıma gittim dedim. Annem bi mırın kırın yaptı. Babamın yanağına öpücük kondurdum ve yanına oturup gazeteye baktım.
İşten gelirken büyükannemleri getirecekti akşamki kutlama için.
16 yıl yaşadım ama bi 16 yıl daha yaşar mıyım işte orasını bilmiyorum.
İyi ki doğdum.
SaygılarımlaDora Tonks
....
Ağlıyorum ben şu an 😭😭😭
16 yıl daha yaşayamadı...
Herkese dert verdim gece gece ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Dora ve Patiayak
FanficKüçük Dora'ya bakıcılık yapan Sirius | texting (İlk küçük dora ve sirius hikayesi) June'21